Tja då har man köpt mig min första cheva efter att tags letande, när man var liten grabb hade jag cheva van som dröm bil enda sen pappa kom hem med en cheva van lånebil blev jag såld !!
sprang på detta fynd utan bild på blocket ingen som hade anat vilken pärla de va prislapp på 15 tusen o-skattad å obes prutades ner till 13 och affär va avklarad så nu står den hemma å planer smids
det som skall göras är
nya däck nya fälgar ny mellanvägg säng skall byggas ljud installering styling små pyssel
4a ser ut lite tuffare eller 2a ser inte dom ut eller.
du va för snabb han inte lägga upp de nya bilderna blev nr två hehe ok just nu håller jag på bygga en custom baslåda som är specielt byggd och uträknad för denna bil gjord för två tior denna låda kommer va inbyggt i väggen tilsammans med 4st 6,5"
fränt med van, men ta den inte till power big meet, vanar hör inte hemma där så åk dit med en vanlig amerikanare
vad som är vanlig amerikanare å inte tåls att diskuteras sen åker man dit i vad man har, tycker vanar hör dit lika mycket som nån annan (vanlig amerikanare )
fränt med van, men ta den inte till power big meet, vanar hör inte hemma där så åk dit med en vanlig amerikanare
vad som är vanlig amerikanare å inte tåls att diskuteras sen åker man dit i vad man har, tycker vanar hör dit lika mycket som nån annan (vanlig amerikanare )
ja de tål att diskuteras men de ska vi inte förstöra din tråd med