3386
Sök

Eftersnack: Bilträff runt Umeå/Skellefteå trakten?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 maj 2009
alseryd skrev:
Vad håller ni på med. Parkeringen uppe på solbacken är en allmän parkering. Alla har tillåtelse att parkera där. Så länge ni håller er i skinnet och inte gör nåt dumt så är det bara att parkera.
Mvh Eva.

Även om det är en allmän parkering så är det bra att ringa och fråga om det går bra.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
alseryd skrev:
Vad håller ni på med. Parkeringen uppe på solbacken är en allmän parkering. Alla har tillåtelse att parkera där. Så länge ni håller er i skinnet och inte gör nåt dumt så är det bara att parkera.
Mvh Eva.

Jo nog får vi stå där alltid,men om securitas kommer förbi för sin vanliga rutt på solbacken och ser kanske ett 20 tal bilar stå där så kommer dom nog kontakta polisen och då kommer de bli dryga böter.... tror ja? Det är vad jag har hört.
Securitas tog mitt reggnummer en gång för att dom "misstänkte" att jag sladda runt där i vintras hmm

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
alseryd skrev:
Det är en allmän parkering. Så länge det inte sker nån sladdning och annat bus så får vem som helst stå där. Du betalar väl skatt som alla andra??? Då är parkeringe lika mycket din.
Det enda jag kan tänka mig att polisen inte tycker om är börnisar och sladdningar och slagsmål.
Annars så bryr dom sig inte. Så alla som kommer ska hålla sig i skinnet.
Mvh Eva.

du har en poäng i det hela,mycket sant,det är en allmän parkering och är det så att polisen kommer så säger vi väl bara att vi står här för att träffas och prata och det är väl inget olagligt med det?
Näe alltså kommer nån tokköra å busa så kommer då iallafall jag dra därifrån eller ställa mig på avstånd för jag vill inte ha nå skit sad
Senast redigerat av ¤¤740Racing¤¤ (11 maj 2009)

*Endast Mercedes ägare

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
Så vi kan igentligen bara ställa oss på solbacken utan att oroa oss?

*Endast Mercedes ägare

252 Inlägg
11 maj 2009
kan då inte komma blivit av med styrlappen så :S

Gti-r

1 291 Inlägg
11 maj 2009
De är ju konbana på dan också i Fällfors. Få hoppas det blir mycket folk där också!
Tveksamt om jag kommer på kvällen dock men man ska aldrig säga aldrig.

128 Inlägg
12 maj 2009
ha då skruva ihop cabben big_smile hoppas på fintväder wink och att min lapp kommer från SFRO så ja kan besikta på torsdag som planerat.. annars får ja väll skruva ihop Fenmercan.

tror de blir bra om polisen kommer äre väll för att kålla på bilarna. x')
Senast redigerat av Jacke90 (12 maj 2009)

2 914 Inlägg
12 maj 2009
om det börjar spåra med öl, slagsmål, bilar som åker brett så kommer jag dra därifrån tongue
men men smile det är bara åka dit och se glada ut smile visst nog kommer säkert polisen då G4S ser att det är jävla massa bilar men håller alla sig till lagliga bilar och är lugna så är det ju bara att dom kommer smile skadar ju som inte den laglige tänkte jag.

4 Inlägg
12 maj 2009
jisså det är rent konbana i fällfors, man kanske skulle ha dragit dit.
Dyker nog upp en sväng på kvällen  smile
Senast redigerat av dl_turbo (12 maj 2009)

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
vi kan ju fara på konbarna först å sen detta i skellefte? smile
Dom ni säger så,håller sig alla inom lagen och regler och låter bli att sladda,tokgasa,börna m.m så ska detta gå bara bra. Om vi står still och har musik kan dom inte gnälla på för de är inget hus inärheten precis tongue

*Endast Mercedes ägare

pnorberg
13 maj 2009
Vars är konbankörningen? Flygfältet?

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
de är det säkert

*Endast Mercedes ägare

1 291 Inlägg
13 maj 2009
pnorberg skrev:
Vars är konbankörningen? Flygfältet?

http://www.raceinorr.se/viewtopic.php?t=7249
På skellefteå drive center i fällfors

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
På solbacken ska de inte vara nå börnisar eller sladdsträck,tror ingen vill ta på sig nån annans ansvar för svartsträck! För då tror jag ingen kommer om folk ska vara där å leka å förstöra

*Endast Mercedes ägare

4 Inlägg
15 maj 2009
nä man får leka av sig i fällfors

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
exakt

*Endast Mercedes ägare

pnorberg
15 maj 2009
Blir det av imorgon?

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
ja det verkar så,och det är ju skellefte cruising senare på kvällen med smile

*Endast Mercedes ägare

128 Inlägg
15 maj 2009
Har besiktat cabben idag big_smile när är träffen? ska jobba imårn men kommer att vara i stan efter 18:00

Sök