Eftersnack: Bilträff runt Umeå/Skellefteå trakten?

tecman
12 mars 2009 · 1 741 Inlägg

Vem har störst parkering där man kan hålla till på då?

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Race_Chick Snäll liten biltjej
12 mars 2009 · 880 Inlägg

har inte Müllers eller vad det heter i umeå en stor parkering? Där det var bilträff i sommar men där får man nog inte vara nu på gräset tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
_Norrland_ Bilvårdstekniker
12 mars 2009 · 766 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:
har inte Müllers eller vad det heter i umeå en stor parkering? Där det var bilträff i sommar men där får man nog inte vara nu på gräset tongue

Du tänker nog på Motorcentralen ?
Uphillträffen hålls brevid Motorcentralen , "gräsplätten" du tänker på är nog inte så uppskattat om man
åker och ställer sig där utan tillstånd. Tror att det är komunen som äger den biten.

Men stor parkering är ju aldrig något stort problem, det är ju bara att välja någon av dom större matkedjornas parkeringar, där brukar det finnas gott om plats smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
Race_Chick Snäll liten biltjej
12 mars 2009 · 880 Inlägg

_Norrland_ skrev:

¤¤740Racing¤¤ skrev:
har inte Müllers eller vad det heter i umeå en stor parkering? Där det var bilträff i sommar men där får man nog inte vara nu på gräset tongue

Du tänker nog på Motorcentralen ?
Uphillträffen hålls brevid Motorcentralen , "gräsplätten" du tänker på är nog inte så uppskattat om man
åker och ställer sig där utan tillstånd. Tror att det är komunen som äger den biten.

Men stor parkering är ju aldrig något stort problem, det är ju bara att välja någon av dom större matkedjornas parkeringar, där brukar det finnas gott om plats smile

Okej då big_smile Jag kan inget om Umeå för jag ahr varit där max 7 gånger i mitt liv tongue
Men dom som bor i Umeå kan väl fara runt nån dag och kolla om dom hittar en stor parkering smile
Då slipper vi leta allihopa när vi kommer ner,vill ju som ha en punkt att komma till å stanna tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
_Norrland_ Bilvårdstekniker
12 mars 2009 · 766 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:

_Norrland_ skrev:

¤¤740Racing¤¤ skrev:
har inte Müllers eller vad det heter i umeå en stor parkering? Där det var bilträff i sommar men där får man nog inte vara nu på gräset tongue

Du tänker nog på Motorcentralen ?
Uphillträffen hålls brevid Motorcentralen , "gräsplätten" du tänker på är nog inte så uppskattat om man
åker och ställer sig där utan tillstånd. Tror att det är komunen som äger den biten.

Men stor parkering är ju aldrig något stort problem, det är ju bara att välja någon av dom större matkedjornas parkeringar, där brukar det finnas gott om plats smile

Okej då big_smile Jag kan inget om Umeå för jag ahr varit där max 7 gånger i mitt liv tongue
Men dom som bor i Umeå kan väl fara runt nån dag och kolla om dom hittar en stor parkering smile
Då slipper vi leta allihopa när vi kommer ner,vill ju som ha en punkt att komma till å stanna tongue

Hehe ja då är inte så lätt, jo ska försöka komma på något bra ställe smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
Race_Chick Snäll liten biltjej
12 mars 2009 · 880 Inlägg

_Norrland_ skrev:
Hehe ja då är inte så lätt, jo ska försöka komma på något bra ställe smile

Okej ja Umeå är stort i mina ögon och jag skulle tappa bort mig bara av att komma i första rodellen lol

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
tecman
13 mars 2009 · 1 741 Inlägg

Men är det uppskattat om man smäller upp en grill utanför en mataffär då? tongue
Eller jao... slipper man ju ha mat med sig går man in och handlar sen så grillar man det. Hehe

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
te_wik Forummoderator
13 mars 2009 · 12 813 Inlägg

Så det blir i Umeå? Redan i April? Då hinner inte jag få ihop bilen iaf tongue


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
NJ_
13 mars 2009 · 2 118 Inlägg

_Norrland_ skrev:

¤¤740Racing¤¤ skrev:
har inte Müllers eller vad det heter i umeå en stor parkering? Där det var bilträff i sommar men där får man nog inte vara nu på gräset tongue

Du tänker nog på Motorcentralen ?
Uphillträffen hålls brevid Motorcentralen , "gräsplätten" du tänker på är nog inte så uppskattat om man
åker och ställer sig där utan tillstånd. Tror att det är komunen som äger den biten.

Men stor parkering är ju aldrig något stort problem, det är ju bara att välja någon av dom större matkedjornas parkeringar, där brukar det finnas gott om plats smile

Annars finns ju Nolia här i piteå eller varför inte biltema i luleå?
Och vore inte Maj-Juni bättre? då har man ju fått på sommarsulor wink cool

Senast redigerat av NJ_ (13 mars 2009)

D.i.l.l.i.g.a.f
Race_Chick Snäll liten biltjej
13 mars 2009 · 880 Inlägg

NJ_ skrev:
Annars finns ju Nolia här i piteå eller varför inte biltema i luleå?
Och vore inte Maj-Juni bättre? då har man ju fått på sommarsulor wink cool

Ja alltså mig spelar det ingen roll tongue Jag hittar dåligt överallt förutom i skellefteå men ja ids inte att man ska ha en bilträff här hmm Så bättre vore i Umeå eller Piteå helst smile
När ska sommarsulorna på då? Vi får ta det då det blir lite varmare ute och asfalt på vägarna,kanske Maj går bättre för er? för då har man nog hunnit gjort lite mer på sin bil smile

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
NJ_
14 mars 2009 · 2 118 Inlägg

jo nån gång i maj borde man fått på sommarsulorna tongue Men det är ju bara att ösa på med fler förslag här i tråden så kan vi bestämma lite senare smile

D.i.l.l.i.g.a.f
Race_Chick Snäll liten biltjej
14 mars 2009 · 880 Inlägg

Jo exakt tongue Jag säger då Maj smile då har jag hunnit fixa lite mer på min bil tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
_Norrland_ Bilvårdstekniker
14 mars 2009 · 766 Inlägg

tecman skrev:
Men är det uppskattat om man smäller upp en grill utanför en mataffär då? tongue
Eller jao... slipper man ju ha mat med sig går man in och handlar sen så grillar man det. Hehe

Haha ja kanske inte ser så bra ut big_smile

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
Race_Chick Snäll liten biltjej
15 mars 2009 · 880 Inlägg

Skulle ha hittat ett bra ställde tongue annat får vi leta oss ut i vishan och grilla där haha big_smile Jag kan nog gnugga mitt grenrör till max och ha en grill på den tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
_Norrland_ Bilvårdstekniker
15 mars 2009 · 766 Inlägg

¤¤740Racing¤¤ skrev:
Vilka ska på Vårträffen den 2 Maj? smile Tror de va i Piteå,jag ska då lägga ett kol på min merca och fara dit tongue

Någon mer info om detta?

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
Race_Chick Snäll liten biltjej
15 mars 2009 · 880 Inlägg

det är en träff som Raceinorr har ordnat. Skulle vara på Nolia parkeringen om jag inte tänker helt fel nu,tid vet jag inte än men ska ta reda på det. Ni får rätta mig om jag har skrivit fel tongue

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
NJ_
15 mars 2009 · 2 118 Inlägg

Dom var då på Noliaparkeringen förra året iaf tongue

D.i.l.l.i.g.a.f
quiet
15 mars 2009 · 127 Inlägg

Låter fint! Kommer själv me subban wink Dock kändes Umeå lite långt för min del men sure nog ska jag kunna ta mig till nått av dessa ställen.
Tycker maj låter trevligt och ligger perfekt till efter man vart nere hos JRM och fixat åbäket big_smile

Kanske den 2 maj här i Piteå? Dock har jag ingen koll på den träffen överhuvud taget! Blir å läsa på lite smile

Race_Chick Snäll liten biltjej
15 mars 2009 · 880 Inlägg

Haha samma här tongue Jag måste lägga på ett kål på mercan och fixa ena skärmkanten.
Då blir det första gången för min bil på en utställning,jag är då nöjd med det jobbet jag har gjort och gärna visar upp bilen som den ser ut idag,tyvärr ganska orginal på utsidan hmm

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang