2314
Sök

Eftersnack: Bilträff runt Umeå/Skellefteå trakten?

vw in my heart!
161 Inlägg
5 april 2009
¤¤740Racing¤¤ skrev:
det skulle bli den 16 maj i skellefteå som sagt

okey!

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
alseryd skrev:
Får man komma med vilken bil man vill eller måste man ha sin pärla??
Mvh Eva.

Ta helst din pärla men de går väl bra att du tar en annan bil med,bara du har nått att visa upp på den wink

¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare

DHL:are
41 Inlägg
16 april 2009
Inte för att låta negativ eller så men är det nån som har kollat upp med kommunen om tillstånd att stå där och ha träff? Annars kan de bli väldigt dryga böter för dom som arrangerat detta! Så ett tips är ju att kolla upp sånt före. Men annars låter det kanon att ha en träff här smile

2 118 Inlägg
16 april 2009
Lindgren__ skrev:
Inte för att låta negativ eller så men är det nån som har kollat upp med kommunen om tillstånd att stå där och ha träff? Annars kan de bli väldigt dryga böter för dom som arrangerat detta! Så ett tips är ju att kolla upp sånt före. Men annars låter det kanon att ha en träff här smile

böter för att ha parkerat sin bil på en parkering ? låter helskumt..

D.i.l.l.i.g.a.f

DHL:are
41 Inlägg
16 april 2009
Oja vad det blir böter! Det är ju direkt inte 1-2st bilar som "parkerar" Och de vill jag lova att så tänker polisen också, Solbacken kryllar av securitas bilar och hela paketet det räcker om vi far dit ett gäng på 5st så kommer securitas dit tar våra regnr och ringer dit polisen! Och en träff kan jag lova att dom engagerar sig mer på! Men ni får göra som ni själva vill har sagt mitt nu, annars tar det max 5min av en livstid att ringa till kommunen och polisen och fråga om tillstånd. Ev. om dom vet av nått bra ställe i och med att alla affärer inte hunnit stänga innan träffen börjar!

Hälsn. Robban

Försöker iaf
12 819 Inlägg
16 april 2009
Lindgren__ skrev:
Oja vad det blir böter! Det är ju direkt inte 1-2st bilar som "parkerar" Och de vill jag lova att så tänker polisen också, Solbacken kryllar av securitas bilar och hela paketet det räcker om vi far dit ett gäng på 5st så kommer securitas dit tar våra regnr och ringer dit polisen! Och en träff kan jag lova att dom engagerar sig mer på! Men ni får göra som ni själva vill har sagt mitt nu, annars tar det max 5min av en livstid att ringa till kommunen och polisen och fråga om tillstånd. Ev. om dom vet av nått bra ställe i och med att alla affärer inte hunnit stänga innan träffen börjar!

Hälsn. Robban

Helt sant!
Sen finns det alltid någon som inte kan hålla sig och vill lämna lite gummirester, försök LÅTA BLI så kanske man får använda sig av samma parkering nästa gång det är träff.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
Jo jag eller nån annan kan ta å ringa polisen och kommunen och fråga? Det skadar ju inte smile
För då vet man smile Annars finns de ju som sagt som Lindgren_ sa... dom kanske kan tipsa oss ett annat ställe som vi får vara på smile

*Endast Mercedes ägare

395 Inlägg
16 april 2009
Nu börjar det bli dags att få ihop en träff i umeå smile
någon som vill ta initiativ? smile

Försöker iaf
12 819 Inlägg
17 april 2009
https://www1.garaget.org/archive/28/27325/57239/57239-1343180.jpg

Nu börjar den ta rätt steg mot en träff big_smile Sommarsulorna som fattas ännu.
Och solfilm
Och sänkning
Och lite lagning av ytrost......

...Njäääe.. blir nog segt att hinna med någon träff i Maj iaf tongue

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
19 april 2009
Trådstartare
äh,måste ju kontakta halva skellefteå också för tillstånd så tongue

*Endast Mercedes ägare

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
19 april 2009
Ju senare detsto bättre , då jag väntar på mina nya sommarfälgar och dom är några veckor bort tongue

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

3 Inlägg
19 april 2009
Det vore helnice att fixa ngt i 090 området. Sommarsulorna sitter på och vädret blir bara bättre. Nån som har något förslag på var man kan träffas?
Det behöver ju inte vara superorganiserat, bara en liten get-together, snacka lite å så!

På onsdag är det ju bmw träff på Bilvårdsspec. så en del kommer väl dit antar jag.

Nu fixar vi ngt kul!!

//Micke

2 914 Inlägg
21 april 2009
dom som ska dit till solbacken i skellefteå kan någon ta med sig en db mätare (bara för skojs skull skulle jag vilja se hur högt jag kan spela)
mäst bara för att se vad gammstege kan leverera smile

Snäll liten biltjej
880 Inlägg
21 april 2009
Trådstartare
får se om nån har tongue

*Endast Mercedes ägare

2 914 Inlägg
21 april 2009
¤¤740Racing¤¤ skrev:
får se om nån har tongue

tack smile

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
22 april 2009
Låter ej fullt så seriöst detta:P va blir de 5 pers elr? En seriös träff vore nice:)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
22 april 2009
pattilatti2 skrev:
Låter ej fullt så seriöst detta:P va blir de 5 pers elr? En seriös träff vore nice:)

Nej jag håller med. Någon som seriöst kan ta tag i detta??

Mvh Tommy

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
22 april 2009
te_wik skrev:
pattilatti2 skrev:

Mvh Tommy

haha vi kan ju sitta 5pers o dunka 145db+ i skogen o grilla korv tongue

i nån minut iaf tongue ta med förlängningsladd för laddare så kan vi köra hela natten big_smile
Senast redigerat av pattilatti2 (22 april 2009)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
22 april 2009
pattilatti2 skrev:
te_wik skrev:
pattilatti2 skrev:

Mvh Tommy

haha vi kan ju sitta 5pers o dunka 145db+ i skogen o grilla korv tongue

i nån minut iaf tongue ta med förlängningsladd för laddare så kan vi köra hela natten big_smile

Haha någon annan får stå för dunkandet, jag kommer inte långt med mina originalhögtalare.
Däremot kan jag bistå med lite motorljud från en audi femma smile

Mvh Tommy

Sök