i övrigt tyckte jag det var en massa bilar å det är skoj.. dock stack ju alla så fort jag kom haha.. men såg att det började vid 20 tiden så jag vart lite sen.
Sen är det jävligt onödigt att bränna däck på max parkering.. en bmw och en mustang var det vad jag såg.. gör sånt på andra ställen.. så onödigt att reta upp redan (förmodligen) sura resturang ägare..
håller med om att samlingsplatsen hellre bör vara på andra sidan vägen för att inte störa deras kunder osv. vart lite trångt där igår ^^ hehe
Vad sägs om att köra MAX Meet VARANNAN Fredag istället för varje och kanske starta kl 19.30 istället?
Håller med om att varranan vecka borde bli bättre, men visst de kommer väl säkert samlas bilar varje helg ändå, men de kommer ju bli mer bilar koncentrerat om de bara är varannan vecka! Men tiden kl 20.00 tycker jag är perfekt.. så den hoppas jag blir kvar!
20,00 är en bra tid.Tror faktiskt det kommer vara träff varje helg där nu eftrsom det var det från början,svårt att helt plötsligt bara besluta att det skulle vara varannan.Sen så är det ju ingen träff som någon direkt håller i så den kommer fortsätta varje helg tror jag iallafall..
Härligt att ni är nöjda med som det är nu då, jag vill bara höra efter genom att föreslå ett par möjliga ändringar men finns ju ingen anledning att ändra nåt då ...Förvisso har det varit varannan fredag hittills men vi kör vidare me varje fredag, så får vi se hur det funkar Men som sagt så är parkeringen vid returstationen bättre med den mängden bilar som det hittills varit så vi inte får ovänner...
Härligt att ni är nöjda med som det är nu då, jag vill bara höra efter genom att föreslå ett par möjliga ändringar men finns ju ingen anledning att ändra nåt då ...Förvisso har det varit varannan fredag hittills men vi kör vidare me varje fredag, så får vi se hur det funkar Men som sagt så är parkeringen vid returstationen bättre med den mängden bilar som det hittills varit så vi inte får ovänner...
Jag har vart där varje fredag på träff,och fler med mig så detta verkar ha vart efterlängtat...
i övrigt tyckte jag det var en massa bilar å det är skoj.. dock stack ju alla så fort jag kom haha.. men såg att det började vid 20 tiden så jag vart lite sen.
Sen är det jävligt onödigt att bränna däck på max parkering.. en bmw och en mustang var det vad jag såg.. gör sånt på andra ställen.. så onödigt att reta upp redan (förmodligen) sura resturang ägare..
håller med om att samlingsplatsen hellre bör vara på andra sidan vägen för att inte störa deras kunder osv. vart lite trångt där igår ^^ hehe
Tror dock att resturang ägare är j*vligt nöjd Han kan nog tänka säg några svarta sträck med det kund underlaget
Försvarar dock inte dom som gjorde det, e jätte trist när folk måste leka just där man har träff Sten skott osv osv..
Hoppas på att komma upp snart, Värkar ju vara massa folk
Som ni kanske har läst kommer det att vara streetmet på BRL Elcetronics i trollhättan 23 Maj, vi har idag fixat så att vi får dit en bromsbänk så att ni har möjlighet att mäta effekten i era bilar.
så nu finns det något för alla som gillar bilar, om ni inte är så mycket för billjud utan är mer inne på att bilen ska gå snabbt kommer det finnas något för er också!