Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

robi60
15 mars 2009 · 3 Inlägg

detta tycker jag verkar trevligt

Jockeli
15 mars 2009 · 3 Inlägg

Ja men det låter grymt:)

Berg Berg
15 mars 2009 · 424 Inlägg

Oki.. redan 3/4.. får se om man dyker upp innan maj^^ hehe
Sen ett tips, har man varje vecka så finns de risk för att de holkas ur.. inget extra att se fram imot, bättre du kanske varranan vecka ist.. men pröva varje först och sen se! tongue

Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
LillSkinkan Åk men häng:D
15 mars 2009 · 15 Inlägg

Låter kul ska försöka komma

Volvo 245GL "Teamskööp" (1993)
JaZoR Team RmR
15 mars 2009 · 393 Inlägg

så det blev fredagar hmm men men får la ta och se om man hinner kolla förbi även på en fredag tongue

peegee Forummoderator
15 mars 2009 · 2 924 Inlägg

Berg skrev:
Oki.. redan 3/4.. får se om man dyker upp innan maj^^ hehe
Sen ett tips, har man varje vecka så finns de risk för att de holkas ur.. inget extra att se fram imot, bättre du kanske varranan vecka ist.. men pröva varje först och sen se! tongue

Låter tänkvärt, skitbra med tips!! big_smile

Min lilla förhoppning är att det kommer lite olika bilar varje gång  ...men behöver inte bli jättestora träffar utan bara en schysst pålitlig samlingsplats för likasinnade... sen får man se som sagt... finns ju många bilfreak häromkring så potentialen för stora träffar finns ju med stora parkeringar precis bredvid som fördel då wink

JaZoR skrev:
så det blev fredagar hmm men men får la ta och se om man hinner kolla förbi även på en fredag tongue

Fredagar verkade vara mest intressant men inget är ju skrivet i sten så om majoriteten opponerar sig för ex Torsdagar istället eller andra förrändringar med tiden så går det ju att ändra, sommarsäsongen är lång smile


PS. Jag vill inte ha på mig hatten som beslutsfattare i detta utan ser hellre att detta utformar sig så som de flesta vill ha det!

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Erre-
15 mars 2009 · 20 Inlägg

Berg skrev:

Erre- skrev:
detta tycker jag verkar trevligt.. åker gärna till en annan stad o kikar lite smile

tänk på att de är ca 10 mil enkel resa för dig bara..wink

10mil e väl inget smile på sommarn åker vi ju till varberg typ varann dag för att äta glass tongue

vi tjejer vi kan oxå!
Audi A6 2.8l V6 "ådii" (2001)
Volvo S70 2.5t "celize" (1998)
peegee Forummoderator
15 mars 2009 · 2 924 Inlägg

FRÅGA TILL ALLA:
Är en Premiär den 3/4 på tok för tidigt?? roll

(ex veckan efter den 10/4 blir kanske inte så välbesökt pga Elmia..eller så blir den det ändå..)

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Berg Berg
15 mars 2009 · 424 Inlägg

peegee skrev:
FRÅGA TILL ALLA:
Är en Premiär den 3/4 på tok för tidigt?? roll

(ex veckan efter den 10/4 blir kanske inte så välbesökt pga Elmia..eller så blir den det ändå..)

tror de är lite tidigt.. bättre att börja tex helgen efter elmia..! många plockar ut sina bilar just till elmia!
Sen får de gärna försenas en timme till kl 20.00! skall man jobba först till 4, sen hem och tvätta och duscha osv.. då bli kl kanske väl snabbt 7..=/ hehe

Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
Berg Berg
15 mars 2009 · 424 Inlägg

Erre- skrev:

Berg skrev:

Erre- skrev:
detta tycker jag verkar trevligt.. åker gärna till en annan stad o kikar lite smile

tänk på att de är ca 10 mil enkel resa för dig bara..wink

10mil e väl inget smile på sommarn åker vi ju till varberg typ varann dag för att äta glass tongue

hehe.. gott ni har bra tankkort..wink

Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
BergsST
16 mars 2009 · 177 Inlägg

3/4 blir ett bra datum att se om det finns nåt intresse...

Ska försöka titta förbi!   Kl 20:00 då eller? Håller med Berg om tiden.big_smilebig_smile

Born in Germany, Built in America, Raised in Sweden! BMW X5
nuffe I brist på annat :)
16 mars 2009 · 526 Inlägg

BergsST skrev:
3/4 blir ett bra datum att se om det finns nåt intresse...

Ska försöka titta förbi!   Kl 20:00 då eller? Håller med Berg om tiden.big_smilebig_smile

Får hoppas att jag hunnit få på nya fälgarna tills dess annars lär det bli de senare fredarna :-)

Karavan lät inte helt fel big_smile

lelleal
16 mars 2009 · 1 150 Inlägg

10 tkr ja låte kanon då har alla ställt på bilarna inför påsk helgen ,sen kan man kolla lite på vädret med smile

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
Hillbill Redneck life
16 mars 2009 · 357 Inlägg

låter som ett bra datum, jag kommer dyka upp om jag inte är i Tyskland då. men bilen är inte färdig och lappen har inte kommit, men är oki om man kommer utan bil?

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?
Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)
mackis44
16 mars 2009 · 22 Inlägg

Det här kan jag tänka mig!

3/4 20.00 ses!

hedley Saaboholic
17 mars 2009 · 3 129 Inlägg

Sålänge sommardäcken är på ska bilarna vara ute, sluta leka putsbögar och våga använda bilarna även när det är under 20 grader varmt;)

I'll be there med nya bilen smile

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Berg Berg
17 mars 2009 · 424 Inlägg

hedley skrev:
Sålänge sommardäcken är på ska bilarna vara ute, sluta leka putsbögar och våga använda bilarna även när det är under 20 grader varmt;)

I'll be there med nya bilen smile

hehe.. de får gärna va över 10 grader för mig.. blir kallt om fötterna annars att stå ute..wink hehe
Samt, tyvärr vill man inte visa upp bilen innan man lagt ner lite tid på putsen efter en lååång vinter med mkt bredställskörning^^ tongue

Senast redigerat av Berg (17 mars 2009)

Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
hedley Saaboholic
17 mars 2009 · 3 129 Inlägg

haha va fan, nog brukar det väl vara mer än 10 grader i april smile

Varma vårsols dagar som det vart nu ett par gånger har ju fått upp temperaturen till 12-15 grader iallafall;)

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Berg Berg
17 mars 2009 · 424 Inlägg

hedley skrev:
haha va fan, nog brukar det väl vara mer än 10 grader i april smile

Varma vårsols dagar som det vart nu ett par gånger har ju fått upp temperaturen till 12-15 grader iallafall;)

inte på kvällarna! wink

Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
peegee Forummoderator
17 mars 2009 · 2 924 Inlägg

Vi kör Premiär den 3/4 så får det växa till sig succesivt, efter hand... kommer ju garanterat vara väderberoende hursomhelst och det kommer såklart vara mest bilar & folk när det är varmare uppehållsväder och inte krockar med nåt annat stort event på annat ställe...

Fördelen med 3/4 är ju att folk kan träffas och snacka ihop sig inför Elmia t.ex smile


Obs jag kommer bara vara en i mängden, alltså jag kommer inte arrangera/ansvara för något under träffen och jag ser inte att någon annan ska behöva göra det heller utan den får sköta sig helt själv om det inte dyker upp nåt behov av det smile
...men detta kommer bli precis vad vi gör det till och jag tror stenhårt på att det har stora möjligheter att bli kanonbra! smile

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang