Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

zlobban
24 mars 2009 · 328 Inlägg

vi kan ju lägga in...... MAX MEETS Trollhättan/Överby, Alla Fredagar från kl 20, **PREMIÄR 3/4** .....

på presentationen tex?!?! så ser ju allt fler folk de:)  lr tongue?

Volvo V70 (2010)
andreas_gbg_
25 mars 2009 · 1 634 Inlägg

Jag kommer att dyka upp då och då känns det som smile Nyligen flyttat och känner inte allt för många bilintresserade i dessa krokarna. Tyvärr är jag upptagen första fredagen. Fredagen efter är det väl dags för Elmia så den går väl också bort, och fredagen efter jobbar jag jour... Men helsike!!! Fredagen den 24:e Ska jag väl kunna klämma in i mitt sjukt trånga schema... Lönedag också ju smile Kan man ta en stor hamburgare jue big_smile

Bra initiativ iaf...

Mvh Andreas

Numera Saab 9-5 Aero -00
hedley Saaboholic
26 mars 2009 · 3 129 Inlägg

Andreas~

Du får väl hänga på i Elmia karavanen om inte annat xD

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Linderoth
27 mars 2009 · 166 Inlägg

japp fredag är mycket bra ide.. jag kommer om det nu blir något

Mds
BMW 530i (2005)
Waffels
29 mars 2009 · 29 Inlägg

jag kommer big_smile   Roligt att det börjar komma igång med lite träffar och se vad folk kommer åka för kul i sommar..

Volvo V70N "Vofflan" (2002)
Volvo 965 3.0 "Team Loudstore" (1996)
Chevrolet Impala "Pantydropper" (1968)
satans
30 mars 2009 · 72 Inlägg

Det ser ut som jag får ordning på olds:en smile men stolarna är inte klara sad jag får ta rally-stolarna i 200an=) så jag kommer smile

zlobban
30 mars 2009 · 328 Inlägg

kan nog bli kul detta smile

Volvo V70 (2010)
Nennish
30 mars 2009 · 37 Inlägg

Roligt med sånt här smile Tyvärr har jag andra planer för fredag 3/4 och helgen efter är det ju elmia så får bli helgen efter det om det nu är något! får la hoppas! smile

jerry885
30 mars 2009 · 77 Inlägg

Låter kul, man hänger ju ändå där ute på helgerna, pga av fyllemat o annat trams smile
Normalt är det ju bara 740 gubbar där ute när det är snö ^^,
Rullar nog dit med några kompisar och bara kollar bilar och har det allmänt trevligt, det är väl så det är tänkt? smile

peegee Forummoderator
30 mars 2009 · 2 924 Inlägg

Absolut, detta har huvudsyftet att man ska ha det allmänt trevligt :-) Det blir vad ni som kommer, gör det till smile
Planering inför ELMIA står kanske högst på agenan på fredag? wink Kanske får vi se någon TEASER...? roll

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
hedley Saaboholic
30 mars 2009 · 3 129 Inlägg

Har också en känsla av att Elmia kommer vara ett samtalsämne^^

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Defeqt
30 mars 2009 · 135 Inlägg

Jag och en kompis kommer att kika dit !

satans
30 mars 2009 · 72 Inlägg

Hoppas på att de är många som har fått ut sina sommarbilar?

Berg Berg
31 mars 2009 · 424 Inlägg

satans skrev:
Hoppas på att de är många som har fått ut sina sommarbilar?

Min kommer ut först fram i slutet av april..=/

Saab 9-3 Aero Griffin XWD "fresh as fuck" (2012)
Saab 9-3 "Viggen" "Second Edition" (1999)
volvo855g
31 mars 2009 · 29 Inlägg

gööt lätt att man kikar bort och tjötar...... äntligen känns det som somman är på väg när vi börjar prata bilträffar igen:D

Volvo c70 "the beast" (1999)
guilty_
31 mars 2009 ·

Läste något om att onsdag inte var någon bra dag... tänker du så bara för att gbg har sina "kända" onsdagsträffar eller? tongue

Fredagar i trollhättan kan ju ev. komma att bli andra roliga evangemang. Jag skulle nog rösta på att ha det antingen Måndag eller Tisdag, eftersom det är de tråkigaste dagarna i veckan då dom flesta bara brukar bli fast hemma i brist på något vettigare att hitta på. Då lär det nog bli en del folk just för att det finns så mycket att diskutera om vad som kanske hände i helgen inom bilvärlden.

Bara mina tankar om det hela. Men jag dyker definitivt upp. Ska bara se till att få det där förbannade körkortet först tongue

peegee Forummoderator
31 mars 2009 · 2 924 Inlägg

guilty_ skrev:
Läste något om att onsdag inte var någon bra dag... tänker du så bara för att gbg har sina "kända" onsdagsträffar eller? tongue

Fredagar i trollhättan kan ju ev. komma att bli andra roliga evangemang. Jag skulle nog rösta på att ha det antingen Måndag eller Tisdag, eftersom det är de tråkigaste dagarna i veckan då dom flesta bara brukar bli fast hemma i brist på något vettigare att hitta på. Då lär det nog bli en del folk just för att det finns så mycket att diskutera om vad som kanske hände i helgen inom bilvärlden.

Bara mina tankar om det hela. Men jag dyker definitivt upp. Ska bara se till att få det där förbannade körkortet först tongue

Mycket sund och tänkvärd tanke(!)
...men hittills har de flesta röstat för fredag men inget är ju skrivit i sten utan detta får ju vara på prov nu inledningsvis men ändrar sig majoriteten efter ett tag till att hellre ha det en annan dag som t.ex du (guilty_) föreslår, så blir det troligtvis så istället smile

Andra roliga evenemang i Trollhättan på fredagar går ju att kombinera med denna träff, det är ju bara att justera tiden, om det behövs...
Denna träff kan ju mkt väl även bli lite flytande...alltså att folk pendlar fram och tillbaka till träffplatsen under kvällen smile

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Aero_88
31 mars 2009 · 28 Inlägg

fredag så kör ser fram imott dett.. (säg till alla ni känner att dom kommer och att det blir en bra premiär.

Jonas-L
31 mars 2009 · 90 Inlägg

Precis satt på sommardäcken nu:) Ser fram emot fredag!

Frosted
31 mars 2009 · 1 878 Inlägg

tar inte ut bilen förän slutet av maj. håller träffarna fortfarande på då. räkna med att jag dyker ner någon fredag.

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang