1899
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

Dorifto King Peedi Balerado
386 Inlägg
4 juni 2010
Kan man reklamera den tiden man slösade på att åka upp och ner?
Träffen va mer död än vad Astrid Lindgren är!

Peder DailyFresh

59 Inlägg
4 juni 2010
Hur dött som helst,trodde det skulle vara mer folk nu när träffen bara är en gång i månaden.Men så var det ju inte.Och att allt folk ska fira studenten låter ju lite långsökt..Hoppas det blir bättre nästa gång..

184 Inlägg
4 juni 2010
peder skrev:

håller helt o hållet med sad tycker de vart mycket folk som tänkt att dom skulle komma men som inte gör de, skittråkigt sad

330 Inlägg
4 juni 2010
peder skrev:

håller med lol

5 089 Inlägg
4 juni 2010
halva sverige tar ju enna studenten idag så många har nog annat för sig..

\Lindgren

455 Inlägg
4 juni 2010
ja man va ju där men man kunde tyvärr inte stanna så länge.....tongue

>syns man inte finns man inte<

Berg
424 Inlägg
5 juni 2010
Ja, de var ju inte alls de man hoppats på.. men en fin kvällstur med bilen hur som helst.. hoppas på bättre den 18:de..

2 924 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
Detta var ju olyckligt...
Att det verkar långsökt att det berodde på studentfirande som Herr Matsa skrev, håller jag med om men faktum är att "Student-fredagen" förra året var också en dålig uppslutning på MaxMeet vill jag minnas, så det kanske kan vara en del av förklaringen trots allt... (så Herr FLindgren är nog inte ute å cyklar wink)
När datumet sattes till den 4/6 var det inte en tanke på att det var "Student-fredag" dock...

Det kanske även berodde på förvirring om tiden?
Var ju kl 19.00 den 7/5 och igår kl 20.00... nästa MaxMeet den 18/6 med BRL är ju kl 19.00 och kanske är lika bra att köra konsekvent kl 19.00 därefter?
...Stora frågan är kanske, ska det vara en gång i månaden eller är oftare mer intressant?

Träffen ska ju vara när de flesta vill ha den. cool

~ Life is short, have FUN! ~

56 Inlägg
5 juni 2010
peegee skrev:
Detta var ju olyckligt...
Att det verkar långsökt att det berodde på studentfirande som Herr Matsa skrev, håller jag med om men faktum är att "Student-fredagen" förra året var också en dålig uppslutning på MaxMeet vill jag minnas, så det kanske kan vara en del av förklaringen trots allt... (så Herr FLindgren är nog inte ute å cyklar wink)
När datumet sattes till den 4/6 var det inte en tanke på att det var "Student-fredag" dock...

Det kanske även berodde på förvirring om tiden?
Var ju kl 19.00 den 7/5 och igår kl 20.00... nästa MaxMeet den 18/6 med BRL är ju kl 19.00 och kanske är lika bra att köra konsekvent kl 19.00 därefter?
...Stora frågan är kanske, ska det vara en gång i månaden eller är oftare mer intressant?

Träffen ska ju vara när de flesta vill ha den. cool

2 ggr i månaden vore ju bättre man kan ju misslyckas me vädret å då finns ju den andra valda dagen kvar??
Klockan 19:00 e en bra tid, då har ju inte ungarna lagt sig än å kan följa med hehe big_smile

194 Inlägg
5 juni 2010
Ja kan bara instämma. Var på max kl 20:15. Max 15bilar. Så får hoppas att det blir bättre...

740 T5
53 Inlägg
5 juni 2010
Jag kom dit 19 och då var det 2 bilar där big_smile Haha. Trodde det var 19 igår, men efter 20 var det inte mycket bättre som sagt.

Varannan vecka föredrar jag. Kan ha otur med vädret som sagt. Och en gång i månaden blir inte så många träffar på en säsong.

Mvh Stellan

Team RmR
393 Inlägg
5 juni 2010
folk kanske har börjat att tröttna på maxmeet roll
Senast redigerat av JaZoR (5 juni 2010)

Berg
424 Inlägg
5 juni 2010
JaZoR skrev:

Tröttna? efter endast 1 gång iår? hmm .. Njaa nog mer att de behöver va så som nästa gång, lite temakvällar, sånt är alltid mer intressant..!
Senast redigerat av Berg (5 juni 2010)

2 924 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
Temakvällen den 18/6 är ju ett första försök, så det gäller ju att det blir lyckat och mycket folk kommer och verkligen utnyttjar vad BRL har att erbjuda! ...annars är ju risken stor det blir once in a lifetime...
Men givetvis så hänger det också på att vädergudarna...

Temakvällar kommer nog inte kunna hållas så ofta så det gäller att vidareutveckla de vanliga Maxmeet-träffarna till det som de flesta vill ha smile ...så hoppas verkligen att de som har invändningar om Maxmeet inte är så trångsynta att de inte kan säga vad som behöver ändras eller som saknas... roll

...men som sagt berodde nog nederlaget i fredags mest på studenten och förvirring av starttiden...

Väl mött!

~ Life is short, have FUN! ~

OEM <3
6 957 Inlägg
6 juni 2010
JaZoR skrev:

Om man bor i Thn så kan svaret vara ja, men för många av oss utomstående är detta en helt okej
träff att åka på, den första var godkänd i mina ögon..igår åkte vi inte av 2 anledningar, studenten här hemma (många som hade nära å kära som sprang ut) å så åkte vi till Gbg å GSR idag ist tongue

Den 18e lär det väl bli fler bilar än vad jag läst om igår, vi blir nog ett gäng härifrån big_smile

OEM <3

Saaboholic
3 129 Inlägg
6 juni 2010
Anledningen till det så magra utbudet av folk som dök upp i helgen hade inget som helst att göra med att folk tröttnat, vad folk här inte verkar ha i åtanke var att det var studentdagen denna fredagen.

Många är borta hos släkt/vänner/flick/pojkvänner/kk.s eller liknande och prioriterar då således inte maxmeets före detta. Samt att folk troligtsvis passade på att röra sig mot de lokala krogarna för att få doppa lite aspackat lamkött.

/B

"Liberty of thought is the life of the soul"

Saaboholic
3 129 Inlägg
6 juni 2010
Blaxxor skrev:
Jag kom dit 19 och då var det 2 bilar där big_smile Haha. Trodde det var 19 igår, men efter 20 var det inte mycket bättre som sagt.

Varannan vecka föredrar jag. Kan ha otur med vädret som sagt. Och en gång i månaden blir inte så många träffar på en säsong.

Mvh Stellan

Jag kom runt 20.15 då vare bra magert^^ så åkte därifrån runt 20.45 igen.

Berg
424 Inlägg
7 juni 2010
SlN skrev:
man kan ju försöka komma överens om att de som vill försöker stanna en stund, problemet är ju oftast att folk åker dit och kollar läget, åker igen och sedan kommer tillbaka och kollar läget igen, blir ju en del bilar i rullning men det ser ju inte ut att vara så mkt alls när man kommer dit om inga står där

De kan jag hålla med om, de har jag också tänkt på!

Saaboholic
3 129 Inlägg
7 juni 2010
Tycker vi ska köra mer eller mindre träff var eller varannan helg istället, säsongen är kort och det är kul att få komma ut lite smile

OEM <3
6 957 Inlägg
7 juni 2010
När det var varje helg förra året var ju träffen helt jäkla död i mitten av Juli..

OEM <3

Sök