vi kommer upp ett gäng från gbg, hoppas verkligen det blir lyckat nu, annars har man i princip tappat allt förtroende för träffar i trollhättan
Pga att Maxmeet den 4/6 hade dålig uppslutning, som det fanns naturliga skäl till...? ...eller pga något mer missnöje?
(vill veta pga ambitionen att utveckla Maxmeet efter allas önskemål är STOR!)
Det var väll pga den 4/6 hade dålig uppslutning som du nämner, fick dock aldrig reda på dom naturliga skälen till det.. sen har det även att göra med träffar som inte hör ihop med maxmeets..
vi kommer upp ett gäng från gbg, hoppas verkligen det blir lyckat nu, annars har man i princip tappat allt förtroende för träffar i trollhättan
Pga att Maxmeet den 4/6 hade dålig uppslutning, som det fanns naturliga skäl till...? ...eller pga något mer missnöje?
Det var väll pga den 4/6 hade dålig uppslutning som du nämner, fick dock aldrig reda på dom naturliga skälen till det.. Men som jag säger, ni får överbevisa oss imorgon
Nån träff ibland kan faktiskt bli sämre än andra, det är naturligt Även i Göteborg
Det var väll pga den 4/6 hade dålig uppslutning som du nämner, fick dock aldrig reda på dom naturliga skälen till det.. Men som jag säger, ni får överbevisa oss imorgon
Nån träff ibland kan faktiskt bli sämre än andra, det är naturligt Även i Göteborg
självklart, inte många träffar i gbg är lyckad öht, därför vi börjat vända oss upp emot er ist och hoppas på bättre lycka där
självklart, inte många träffar i gbg är lyckad öht, därför vi börjat vända oss upp emot er ist och hoppas på bättre lycka där
Då kan jag förstå ni har lite högre förhoppningar men träffarna blir vad deltagarna gör den till
fasen... Varför denna helg! Skulle byta skivor och bromsar igår! slet som ett djur i 5 timmar med bara skivan vänster fram! Efter ett tag insåg vi att det behövs större maskiner för att äns få loss dom... Så vi tänkte att vi sätter iaf på nya backarna..... efter allt var påsat så ser det lite väl konstigt ut SUCK.. Backarna passar inte orginal skivan. Bara att skruva ner å svära nått förbannat i en timma. Så nu åker bilen in i verkstan ikväll och hoppas att få se den med nya skivor å bromsar på söndag/måndag.
Men kommer nog att dyka upp i sleten familje citåträng för att tjöta/filma/fota....