3150
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

2 924 Inlägg
17 juni 2010
Trådstartare
Zippo_ skrev:
vi kommer upp ett gäng från gbg, hoppas verkligen det blir lyckat nu, annars har man i princip tappat allt förtroende för träffar i trollhättan hmm

Pga att Maxmeet den 4/6 hade dålig uppslutning, som det fanns naturliga skäl till...?
...eller pga något mer missnöje? hmm

(vill veta pga ambitionen att utveckla Maxmeet efter allas önskemål är STOR!)

~ Life is short, have FUN! ~

330 Inlägg
17 juni 2010
peegee skrev:
Zippo_ skrev:
vi kommer upp ett gäng från gbg, hoppas verkligen det blir lyckat nu, annars har man i princip tappat allt förtroende för träffar i trollhättan hmm

Pga att Maxmeet den 4/6 hade dålig uppslutning, som det fanns naturliga skäl till...?

Det var väll pga den 4/6 hade dålig uppslutning som du nämner, fick dock aldrig reda på dom naturliga skälen till det..
sen har det även att göra med träffar som inte hör ihop med maxmeets..

Men som jag säger, ni får överbevisa oss imorgon smile
Senast redigerat av Zippo_ (17 juni 2010)

2 924 Inlägg
17 juni 2010
Trådstartare
Zippo_ skrev:
peegee skrev:
Zippo_ skrev:

Det var väll pga den 4/6 hade dålig uppslutning som du nämner, fick dock aldrig reda på dom naturliga skälen till det..

Nån träff ibland kan faktiskt bli sämre än andra, det är naturligt wink Även i Göteborg wink

330 Inlägg
17 juni 2010
peegee skrev:
Zippo_ skrev:
peegee skrev:

Nån träff ibland kan faktiskt bli sämre än andra, det är naturligt wink Även i Göteborg wink

självklart, inte många träffar i gbg är lyckad öht, därför vi börjat vända oss upp emot er ist och hoppas på bättre lycka där smile
Senast redigerat av Zippo_ (17 juni 2010)

2 924 Inlägg
17 juni 2010
Trådstartare
Zippo_ skrev:
peegee skrev:
Zippo_ skrev:

självklart, inte många träffar i gbg är lyckad öht, därför vi börjat vända oss upp emot er ist och hoppas på bättre lycka där smile

Då kan jag förstå ni har lite högre förhoppningar men träffarna blir vad deltagarna gör den till wink

295 Inlägg
17 juni 2010
jag tror på mkt folk imorn om det är väder!

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

Berg
424 Inlägg
OEM <3
6 957 Inlägg
18 juni 2010
coffe.dk skrev:
Huh?
Enligt yr skall det va bra väder hela dagen tongue

Kikade både yr, smhi och väderkanalen.se nu, smhi å väderkanalen.se är iofs samma..

Och då hoppas jag på att yr har rätt, vilket dom oftast har..om det ev. blir nederbörd var det ju under förmiddagen smile

Syns där, förhoppningvis med en ren bil tongue

OEM <3

194 Inlägg
18 juni 2010
fasen... Varför denna helg! Skulle byta skivor och bromsar igår! slet som ett djur i 5 timmar med bara skivan vänster fram! Efter ett tag insåg vi att det behövs större maskiner för att äns få loss dom... Så vi tänkte att vi sätter iaf på nya backarna..... efter allt var påsat så ser det lite väl konstigt ut SUCK.. Backarna passar inte orginal skivan. Bara att skruva ner å svära nått förbannat i en timma. Så nu åker bilen in i verkstan ikväll och hoppas att få se den med nya skivor å bromsar på söndag/måndag.

Men kommer nog att dyka upp i sleten familje citåträng för att tjöta/filma/fota....

/S

330 Inlägg
18 juni 2010
Kan någon rapportera hur vädret ser ut i trollhättan typ runt 17-18 nån gång ? smile

11 Inlägg
18 juni 2010
Vädret kommer hålla i sig, växlande målnighet och 17-20C.

59 Inlägg
18 juni 2010
Regn just nu :8sad

1 997 Inlägg
18 juni 2010
Mathsa skrev:
Regn just nu :8sad

nä fan här e inget regn! Solen skiner ju wink

OEM <3
6 957 Inlägg
18 juni 2010
FLindgren skrev:
solsken å blå himmel smile

Jag kommer med nymappad bil smile

trevligt big_smile se till å visa att det funkar också wink

Det var tydligen rätt bra väder nu vid halv 6 enligt min sambo som befinner sig i sin f.d hemstad.

Vi åker en 4-5 bilar om en 30-40 min smile

OEM <3

5 089 Inlägg
18 juni 2010
Nu jäklar slog det om fort. Åska å regn nu tyvärr...... ser inte ut att bli ljusare heller just nu..

\Lindgren

539 Inlägg
18 juni 2010
befinner mig i centrala Trollhättan just nu... måste tyvärr säga också att det rengar... mycket, dessutom sad

295 Inlägg
18 juni 2010
i vänersborg är det totalt storm (18:22). åska och skyfall, jag stannar hemma och öppnar min kompis lapin kulta istället!

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

2 924 Inlägg
18 juni 2010
Trådstartare
Regnet har precis slutat här å man ser blå himmel med ljusa stackmoln smile
Sånna här åskskurar brukar ju dessutom gå över fort å växla till soligt väder...

YR.no, Väderkanalen.se och SMHI visar att det inte ska bli nåt mer regn ikväll och så här nära inpå borde ju prognoserna stämma som bäst iaf... 

Men gott folk, BRL-butiken har tak för tillfälliga regnskurar och är kvällsöppen med massa bra erbjudanden och utförsäljning, se här;
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2314306

5 089 Inlägg
18 juni 2010
update igen då. Solsken och blå himmel. Här ändrar det sig bra snabbt ;P

\Lindgren

Sök