Tyvärr tror jag många omprioriterar kvällen till något "vädersäkrare" när regnskurar kommer från och till, timmarna precis innan... men parkeringen var ju nästan full efter ett tag..
Jag hade skoj ivilket fall som helst! Trevligt folk o fina bilar, gillar att det är folk som kommer ganska "långt" ifrån så det inte bara är bilar man brukar se
Jag hade skoj ivilket fall som helst! Trevligt folk o fina bilar, gillar att det är folk som kommer ganska "långt" ifrån så det inte bara är bilar man brukar se
Vet inte om vi från Falköping platsar in det du menar men vi har ju 8.4 mil enkel resa. Vi har gett upp hoppet om träffar häromkring å drar oss neråt Thn/Gbg etc.
Vet inte om vi från Falköping platsar in det du menar men vi har ju 8.4 mil enkel resa. Vi har gett upp hoppet om träffar häromkring å drar oss neråt Thn/Gbg etc.
Haha fan inte konstigt att jag tyckte det tog lång tid att åka dit.. Hade fått för mig att det va 5 mil Sen så räddade vi ju en griskulting på vägen hem så då springer ju tiden iväg
I mina ögon behöver inte Maxmeet vara störst och vackrast, mkt hellre att folk tjötar, kollar in andra bilar och har lika trevligt oavsett om det är 20 eller 120 bilar.
Visserligen resonerar inte alla så utan avgör träffens kvalité på antal parkerade bilar, när de bara rullar förbi... men det får man la ta... men jag tycker att gårdagens träff var väldigt lyckad med tanke på vädret
Nån som vet vart det finns fler bilder sen förra fredagen?
det finns även lite bilder på våran Facebook grupp. gå in på Facebook och sök på BRL Trollhättan där hittar ni även bilder från tidigare streetmeet och förra årets upplaga av west coast motorshow Mvh Nicklas BRL Trollhättan