3140
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

295 Inlägg
4 april 2009
detta får man väl endå se som lyckat, var ganska mycket bilar!  Kan nog bli ännu bättre när värmen kommer för det blev svinkallt vid 21 tiden ;P

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?

I brist på annat :)
526 Inlägg
4 april 2009
Jädrar va kallt det blev.... När jag var o tvättade bilen var det ju nästan "utan-jacka-väder" men det sjönk....

Självklart tittar jag dit flera gånger :-)

Någon som vill veta med sig att de blev tagna av sheriffen på vägen från saab? wink

1 Inlägg
4 april 2009
När jag gled förbi polisen stog där iaf en klump på typ 5 bilar som blivit stoppade smile
Försökte att åka lite diskret förbi, men självklart råkade jag få världens avgassmäll
brevid en av poliserna tongue

Team RmR
393 Inlägg
4 april 2009
blev en lyckad träff , synd att ingen kunde ta tag i det , så fort några bilar började åka så åkte alla hej villt ,  men peegee du har rätt där om att max känns bättre på nått sätt endå ,

135 Inlägg
4 april 2009
ja undra hur de gick för gossungen i epan ?!

Men annars en ganska bra genomförd träff de kommer säkert bli lite mer ordning ,,va tiden lider ..
De fanns iaf en heldel bilar som var klart godkända. Röstar nog för ett plats byte, kanske på andra sidan då blir de kanske inte så mycke parkering "framför" varandra utan kan ett par ordnade rader ..

mvh jonas

135 Inlägg
4 april 2009
Btw.  Blev de något bestämt ang. elmia ? Annars är de nog högtid att klura ihop något !

498 Inlägg
4 april 2009
Blir det något idag också eller !? big_smile Hade inte varit fel.

Jag är född i en seriekrock. i en rondell, en kväll, me öppna spjäll.

42 Inlägg
4 april 2009
Jag är på om det blir något idag.

I brist på annat :)
526 Inlägg
4 april 2009
sanhoj skrev:

Han såg inte vidare glad när jag åkte förbi första gången wink men såg epan inne stan senare på kvällen men vet inte om det var han som körde... tongue

Saaboholic
3 129 Inlägg
4 april 2009
oceAn skrev:
Jag är på om det blir något idag.

Samma här.

"Liberty of thought is the life of the soul"

498 Inlägg
4 april 2009
Om det blir något så skicka ett meddelande till mig ! smile Hade varit en bra 19 års present att se lite gummu rök och fina bilar ! hehe

Jag är född i en seriekrock. i en rondell, en kväll, me öppna spjäll.

37 Inlägg
4 april 2009
pm:a mig om det händer något idag smile

59 Inlägg
4 april 2009
Byt till andra sidan vid returstationen istället tycker jag,tror inte det blir speciellt populärt i längden att ta upp max kundparkeringar som inte är sådär jättemånga.Som sagt det var en helt ok träff med en del fina bilar,men jäklar var kallt det blev brrr..
Senast redigerat av Mathsa (4 april 2009)

1 232 Inlägg
4 april 2009
e det nån som tog kort på träffen????

77 Inlägg
4 april 2009
sanhoj skrev:

Men annars en ganska bra genomförd träff de kommer säkert bli lite mer ordning ,,va tiden lider ..
De fanns iaf en heldel bilar som var klart godkända. Röstar nog för ett plats byte, kanske på andra sidan då blir de kanske inte så mycke parkering "framför" varandra utan kan ett par ordnade rader ..

mvh jonas

haha menar du den blåa 740 epan, så stog han borta vid jet på grafitvägen vid 22 tiden typ stannad av polisen, var ett jävla blåsljus där borta tongue

bor i
529 Inlägg
4 april 2009
riktigt trevligt igår smile vad va det för evo som racade där igår gick bra som fan iallfall. är han medlem på garaget ?

http://davidstad.myminicity.com/
http://davidstad.myminicity.com/ind
Det är inte polisen jag är rädd för. Det är moderatorerna...

Berg
424 Inlägg
4 april 2009
David91 skrev:
riktigt trevligt igår smile vad va det för evo som racade där igår gick bra som fan iallfall. är han medlem på garaget ?

Nepp han finns inte på garaget... Men den Evon går bra.. Autotech prylar i den.. 450 hk va de i bilen ifjol.. vet ej om de är mer iår eller ej.. inte mindre iaf! smile hehe

5 089 Inlägg
4 april 2009
Berg skrev:
David91 skrev:

Nepp han finns inte på garaget... Men den Evon går bra.. Autotech prylar i den.. 450 hk va de i bilen ifjol.. vet ej om de är mer iår eller ej.. inte mindre iaf! smile hehe

den röda?? 525hk + ungefär i den nu. går väll lagom..

Och jag åke förbi på stallbackabron och det såg ut som att det var mycket folk där iaf:P

\Lindgren

Berg
424 Inlägg
4 april 2009
FLindgren skrev:
Berg skrev:
David91 skrev:

Och jag åke förbi på stallbackabron och det såg ut som att det var mycket folk där iaf:P

Shit! ja den går ju helt oki.. winkbig_smile

OEM <3
6 957 Inlägg
4 april 2009
Berg skrev:
FLindgren skrev:
Berg skrev:

Shit! ja den går ju helt oki.. winkbig_smile

Pratar ni om en viss Evo 8? smile

OEM <3

Sök