När jag gled förbi polisen stog där iaf en klump på typ 5 bilar som blivit stoppade Försökte att åka lite diskret förbi, men självklart råkade jag få världens avgassmäll brevid en av poliserna
blev en lyckad träff , synd att ingen kunde ta tag i det , så fort några bilar började åka så åkte alla hej villt , men peegee du har rätt där om att max känns bättre på nått sätt endå ,
Men annars en ganska bra genomförd träff de kommer säkert bli lite mer ordning ,,va tiden lider .. De fanns iaf en heldel bilar som var klart godkända. Röstar nog för ett plats byte, kanske på andra sidan då blir de kanske inte så mycke parkering "framför" varandra utan kan ett par ordnade rader ..
Byt till andra sidan vid returstationen istället tycker jag,tror inte det blir speciellt populärt i längden att ta upp max kundparkeringar som inte är sådär jättemånga.Som sagt det var en helt ok träff med en del fina bilar,men jäklar var kallt det blev brrr..
Men annars en ganska bra genomförd träff de kommer säkert bli lite mer ordning ,,va tiden lider .. De fanns iaf en heldel bilar som var klart godkända. Röstar nog för ett plats byte, kanske på andra sidan då blir de kanske inte så mycke parkering "framför" varandra utan kan ett par ordnade rader ..
mvh jonas
haha menar du den blåa 740 epan, så stog han borta vid jet på grafitvägen vid 22 tiden typ stannad av polisen, var ett jävla blåsljus där borta
riktigt trevligt igår vad va det för evo som racade där igår gick bra som fan iallfall. är han medlem på garaget ?
Nepp han finns inte på garaget... Men den Evon går bra.. Autotech prylar i den.. 450 hk va de i bilen ifjol.. vet ej om de är mer iår eller ej.. inte mindre iaf! hehe
riktigt trevligt igår vad va det för evo som racade där igår gick bra som fan iallfall. är han medlem på garaget ?
Nepp han finns inte på garaget... Men den Evon går bra.. Autotech prylar i den.. 450 hk va de i bilen ifjol.. vet ej om de är mer iår eller ej.. inte mindre iaf! hehe
den röda?? 525hk + ungefär i den nu. går väll lagom..
Och jag åke förbi på stallbackabron och det såg ut som att det var mycket folk där iaf:P
Och jag åke förbi på stallbackabron och det såg ut som att det var mycket folk där iaf:P