2018
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

3 Inlägg
7 april 2009
de va en bra träff men de skulle va lite mer disselbilar där tongue

1 232 Inlägg
7 april 2009
vad det nån som tog bilder på kvällen????jag e nog inte ensam av att undra det???vore roligt att se

586 Inlägg
7 april 2009
Just det, kameran kanske man skulle ladda och ta med smile

59 Inlägg
7 april 2009
swompen skrev:
Tycker det vart en lyckad träff men har fått höra att det inte var så populärt att vi tog upp hela parkeringen för max.  Dom föreslog att vi kanske kan parkera på andra sidan vid återvinningen istället så att kunder kan komma in till max vilket va ganska svårt när det vart så mkt bilar där.

Skrev ju om detta i ett tidigare inlägg och naturligtvis tycker jag att vi inte ska störa oss med dom och hellre parkera på andra sidan vid returen..Mvh

2 924 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
Mathsa skrev:
swompen skrev:
Tycker det vart en lyckad träff men har fått höra att det inte var så populärt att vi tog upp hela parkeringen för max.  Dom föreslog att vi kanske kan parkera på andra sidan vid återvinningen istället så att kunder kan komma in till max vilket va ganska svårt när det vart så mkt bilar där.

Skrev ju om detta i ett tidigare inlägg och naturligtvis tycker jag att vi inte ska störa oss med dom och hellre parkera på andra sidan vid returen..Mvh

Känns mycket vettigt grabbar! ...men de fredagar då det är mindre bilar så kan man ju alltid vara vid MAX, det märks ju när det är det...

~ Life is short, have FUN! ~

2 924 Inlägg
7 april 2009
Trådstartare
NÄSTA träff, se rubriken!
Alltså ingen MAX MEET träff nu på fredag 10/4 pga Elmia men vill en del träffas ändå på platsen så är det ju inget hinder för det smile

Pga STORT intresse på premiären så får vi istället vid lika stort antal bilar eller mer, ha träffplatsen på stora parkeringen vid Returstationen mittemot MAX burger istället (där julgranen är vid jul...) alltså bara på andra sidan gatan men både MAX och PREEM vill säkert se oss som kunder så att käka, tvätta bilen och tanka hos dem fortsätter vi med bara vi inte blockerar deras yta smile
Ni som inte förstår var, lär märka det ändå eftersom det kommer va det första ni ser på infarten till Överby Köpcentrum.

Åsikter om detta emottages mycket tacksamt! smile

72 Inlägg
95 Inlägg
9 april 2009
Låter mycket roligt! Kom precis dit förra gången när alla åkte.. Hade inte en aning om detta! Men lär dyka upp nästa gång! Roligt att nån anordnar o fixar lite!! Bra initiativ!
See You!

2 924 Inlägg
10 april 2009
Trådstartare
Om det kommer någon van fotograf som kan ta schyssta bilder i mörker så fota gärna så mkt ni orkar och posta en tråd med dessa i avd. Film och foto här på Garaget.
Det har nämligen förekommits flera förfrågningar om bilder från Premiärträffen men tyvärr har jag vare sig nån bra kamera eller bra fotokunskaper för att ordna det...

37 Inlägg
14 april 2009
kommer nog upp den här fredan och kollar vad som händer smile

586 Inlägg
14 april 2009
Samma här. Ska försöka komma ihåg kameran denna gången så kanske man kan ta lite kort med. Kul att ha smile

72 Inlägg
15 april 2009
Jag dyker upp me med olds:en förhoppningsvis..

388 Inlägg
15 april 2009
Dyker upp om jag hinner med "nya"kärran wink

43 Inlägg
15 april 2009
Ballt med återkommande träffar så här..   Kommer smygades in på varvstoppet å kikar in om ja hinner smile

Livet e ju för fan livsfarligt! INGEN har ju överlevt det än..

3 Inlägg
16 april 2009
låter bra, skall försöka komma, slutar jobbet 20, men de blir fullt ös från skövde:)

28 Inlägg
16 april 2009
Jag gör premiär imorgon smile
ser fram emot mycket folk och bilar!

44 Inlägg
16 april 2009
Kommer jag med imorgon. Tar med kameran.smile

88 Inlägg
16 april 2009
Tar nog svängen förbi också:)

Sök