4568
Sök

Var? Proffstona rutor i Blekinge??

3 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
#1
Exactamundo, Vem och var i Blekinge kan man lämna bilen för att få tonat rutor för en inte allt för stor förmögenhet?

Edit: Kvalitén är mycket viktig likaså.

Har sökt med pannlampa men utan resultat.

Mvh Tobbe
Senast redigerat av Hobo (11 mars 2009)

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
11 mars 2009
#2
Bilrekondfirmor brukar montera solfilm.

VW Ägare
1 011 Inlägg
11 mars 2009
#3
Lite hjälp av Hitta.se fann jag följande:
http://www.rcreklam.se/
http://www.skyltodekor.nu/

Henrik Eberlund

3 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
#4
Se på fan! Dock skulle det varit ett plus om det låg runt Olofström, Karlshamn eller dyl..

Tack så länge i alla fall!
Mvh Tobbe

VW Ägare
1 011 Inlägg
11 mars 2009
#5
Ring solfilmsmontören och boka solfilmning i Kristianstad. Ungefär lika långt som till karlskrona om inte närmare. smile

Du når dom på 042-165010

Henrik Eberlund

Ocean Race NR:1
475 Inlägg
11 mars 2009
#6
Hobo skrev:
Exactamundo, Vem och var i Blekinge kan man lämna bilen för att få tonat rutor för en inte allt för stor förmögenhet?

Edit: Kvalitén är mycket viktig likaså.

Har sökt med pannlampa men utan resultat.

Mvh Tobbe

Tjena!

Ring och fråga hos Ett strå vassare i Sölvesborg, så kan du boka en tid med honom så kommer vi och monterar!

Eller ring och boka med mig på telefonboknings nr 042-144566 så fixar vi en tid där!

Inte billigast, men dock en hög kvalite!

mvh
Jörgen

Solfilms Center
Senast redigerat av SOLFILM (11 mars 2009)

Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa

VW Ägare
1 011 Inlägg
11 mars 2009
#7
SOLFILM skrev:
Inte billigast, men dock en hög kvalite!

Slog inte Sven dig i Europamästerskapet? wink

Bara skoja. Kunde bara inte låta bli. Vet att du är grym och helt klart en av de bästa i Sverige. tongue

Henrik Eberlund

Ocean Race NR:1
475 Inlägg
11 mars 2009
#8
Eberlund skrev:
SOLFILM skrev:
Inte billigast, men dock en hög kvalite!

Slog inte Sven dig i Europamästerskapet? wink

Bara skoja. Kunde bara inte låta bli. Vet att du är grym och helt klart en av de bästa i Sverige. tongue

Inte konstigt när han lärde mig från grunden!wink Men kan säga att det är mycket nerver på spel i tävlingar! Tycker det är kul att va på sådan tävlingar då man får se hur andra runt om i Europa monterar solfilm!

Solfilms montör
En av dom bästa i Sverige samt Europa

VW Ägare
1 011 Inlägg
11 mars 2009
#9
SOLFILM skrev:
Eberlund skrev:
SOLFILM skrev:
Inte billigast, men dock en hög kvalite!

Slog inte Sven dig i Europamästerskapet? wink

Bara skoja. Kunde bara inte låta bli. Vet att du är grym och helt klart en av de bästa i Sverige. tongue

Inte konstigt när han lärde mig från grunden!wink Men kan säga att det är mycket nerver på spel i tävlingar! Tycker det är kul att va på sådan tävlingar då man får se hur andra runt om i Europa monterar solfilm!

Självklart är det mycket nerver i spelet. Sedan får man ta in faktorn att man kan ha en dålig dag. Men vad säger man om Sven. Han måste vara duktig då han är den som lärt upp dig och du är inte direkt dålig och då kan inte läromästaren vara sämre. smile

Så nu släpper jag denna diskussionen och återgår till blekingebon.

Henrik Eberlund

3 Inlägg
12 mars 2009
Trådstartare
#10
Ja där finns ju faktiskt alternativ, Anledningen till att jag är lite kräsen och osäker är att bilen är fjongans ny.. Ska vara tonat ända fram till A-Stolpen, Bilen i fråga är en Passat GT-Sport R Variant -09.

Får ringa runt ett slag.!
Tack för svar.

Mvh Tobbe


Sök