2283
Sök

Behöver en japansk bil till Elmia

Avstängd
135 Inlägg
13 mars 2009
Bluepower skrev:
Söker efter en SNYGG japansk bil till vår monter på elmia vi kommer lämna ut en presentkort på 3000-5000kr beroende på bil.

Skicka meddelande om du är intresserad.

Hej, det behövs inga fler japsar på ELMIA  lovar ! Ställ ut nån FERRARI,PORSCHE,LAMBO,SL 65 AMG
nån riktigt grym bil, ingen kul se på japs bilar hela tiden. Ute med Supra ju. De va kung 5 år sen

3 650 Inlägg
13 mars 2009
AutoCare skrev:
Bluepower skrev:
Söker efter en SNYGG japansk bil till vår monter på elmia vi kommer lämna ut en presentkort på 3000-5000kr beroende på bil.

Hej, det behövs inga fler japsar på ELMIA  lovar ! Ställ ut nån FERRARI,PORSCHE,LAMBO,SL 65 AMG
nån riktigt grym bil, ingen kul se på japs bilar hela tiden. Ute med Supra ju. De va kung 5 år sen

vrf glo på originalbilar, det ju ombyggda bilar man vill se. skippa ferrari å supra om det inte är nåt unikt som hänt med dem

224 Inlägg
13 mars 2009
Fan satt och vänta på mr autocare och hoppades på nåt skoj inlägg sad

Ge fan i TexasBoB!

Avstängd
135 Inlägg
13 mars 2009
Kesler skrev:
AutoCare skrev:
Bluepower skrev:

vrf glo på originalbilar, det ju ombyggda bilar man vill se. skippa ferrari å supra om det inte är nåt unikt som hänt med dem

http://theautospa.files.wordpress.com/2007/10/tello_mercedes_sl2.jpg

ombyggd merca ! lite nytt !! inte samma japs tugg hela tiden !! nått nytt spännande fan nångång wink
Senast redigerat av AutoCare (13 mars 2009)

68 Inlägg
13 mars 2009
Spela roll vad det är för bil det är ju bygget som räknas eller?

/Marcus _PeeWee_ Jansson

4 001 Inlägg
13 mars 2009
Fan Autocare, har du nånsin hållt dig till topic, han frågar efter japs å då kommer du med en massa annat! Är du efterbliven eller saknar du läsförståelse totalt?

nu får jag nog skit för detta av någon moderator men det är flera som håller med mig! TROLL

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Avstängd
135 Inlägg
13 mars 2009
börja inte tjaffsa ! roligt med annat ! ska ju vara variation på en mässa så alla trivs ! gör det inte personligt nu ! jag vill ge nya ider till folk bara! jag menar på gott ! ni som börjar tjaffsa ska moderator
se över och inte mig som ger mitt tycke liksom om bilar ! har aldrig hoppat på nån personligen ! därför
behöver inte moderator säga till mig eftersom jag inte gör nått fel. Bara tipsar ! Skärpning nu och sluta vara negativa ! Lyssna vad andra tycker oxå, ni har ingen rätt att hinda mig och säga vad jag tycker liksom

Toyota Supra MKIV
209 Inlägg
13 mars 2009
Inte många som håller sig till TOPIC, killen söker en japz bil låt han göra det? vanligare änn volvo 740, Ta inte en supra, ta inte en skyline, ta inte det och ta inte det? varför lägga ner en sådan energi på vad han inte ska ta? hittar han en bil som passar tar han förmodligen den antingen det är en CRX,supra skyline eller mazda 626!

Avstängd
135 Inlägg
13 mars 2009
casten skrev:
Inte många som håller sig till TOPIC, killen söker en japz bil låt han göra det? vanligare änn volvo 740, Ta inte en supra, ta inte en skyline, ta inte det och ta inte det? varför lägga ner en sådan energi på vad han inte ska ta? hittar han en bil som passar tar han förmodligen den antingen det är en CRX,supra skyline eller mazda 626!

KLART ALLA FÅR SÄGA SITT ÄNDÅ ! det är en mässa för ALLA ! alla ska ju trivas ! VAD DET BLIR bestämmer ju trådskaparen men kul om alla ger sin ide och så !  Ni får säga ta ingen merca ta en supra !
om ni tycker så ! jag bråkar inte med nån om det . Viktigt att alla får säga det dom känner och vill se på mässan !

Administratör
11 962 Inlägg
13 mars 2009
AutoCare skrev:
Bluepower skrev:

Håll dig till ämnet och sluta klanka ned på folk. Du har en varning.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Driver
2 111 Inlägg
13 mars 2009
Enligt mig så är både skyline och supra ganska tidlösa bilar. (Räcker att gå ner i garaget för egen del så märks det av, alltid någon som är intresserad).

Min är dock inte tillräckligt unik för elmia enligt mig själv tyvärr.

AutoCare Fyller tråden med massa skit som vanligt. Vad var så speciellt med dendär mercan t ex?.
Lär dig att läsa topic innan du skriver. Börjar tröttna på dig ganska så rejält. Vi har förstått att du inte gillar japs, och?.

Sorry för en del O.T även från min sida.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Toyota Supra MKIV
209 Inlägg
13 mars 2009
Jo men då Tråd skaparen tydligen vill ha något japanskt kanske det är bättre att rekomendera honom japanska bilar?, lycka till med sökandet.

over and out.

Avstängd
135 Inlägg
13 mars 2009
Jag godkänner inte att jag får varning för klankat ner nån personligen ! det är bilar vi snackar bara ! däremot kan jag ta varningen om den är pga att jag inte höll till topic ! Nu kommer ni aldrig mer se
mig i japs trådar !

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
4 001 Inlägg
13 mars 2009
http://images.sportcompactcarweb.com/images/sccp_0804_01_z+kp61_toyota_starlet+side_view.jpg

racing starlet har jag nog aldrig sett på Elmia

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
13 mars 2009
AutoCare skrev:
Jag godkänner inte att jag får varning för klankat ner nån personligen ! det är bilar vi snackar bara ! däremot kan jag ta varningen om den är pga att jag inte höll till topic ! Nu kommer ni aldrig mer se
mig i japs trådar !

Oj... nu gråter varenda Japps ägare..

Sump Runk Rätt O Slätt!

Elektiker ;)
403 Inlägg
13 mars 2009
HyperSonica skrev:
AutoCare skrev:
mig i japs trådar !

Oj... nu gråter varenda Japps ägare..

Haha eller inte ;D
"profhix" här på gorg kanske vore något ? han har ju iofs ställt ut tidigare men kanske inte är något hinder smile

Mvh

2 Inlägg
13 mars 2009
http://www.garaget.org/?car=25873

här har ni mitt projekt.. koreansk men iaf

4 001 Inlägg
13 mars 2009
camaro67 skrev:
kolvas skrev:
http://images.sportcompactcarweb.com/im … e_view.jpg

racing starlet har jag nog aldrig sett på Elmia

Wow! Svenskt bygge?

har inte en aning men det tror jag inte, jag har nog inte sett något häftigt Starletbygge i sverige sen början på 90-talet, det kanske inte är världens häftigaste bil men det hade ju varit ett udda inslag

Sök