Seat ibiza, VR6 konvetering, seriöst bygge

To-Me
18 april 2010 · 155 Inlägg

Åkte en repa med malax igår smile Den går så jäkla gött jämfört med de originala 90hk elr va det va big_smile

Senast redigerat av Tobbi3 (18 april 2010)

malax
18 april 2010 · 149 Inlägg

Tobbi3 skrev:
Åkte en repa med malax igår smile Den går så jäkla gött jämfört med de originala 90hk elr va det va big_smile

Hehe ja den går ju rätt bra nu big_smile, ska bara få rätt på det sista så den går som en 2,9 ska göra..

Sm Mästare I Experienced 2007
Medlem i TEAM LJUDBYGGAREN, kallas för Prao`N
malax
13 juli 2010 · 149 Inlägg

Tjena alla jag har varit väldigt dålig på att uppdatera.. men det e så att jag fick ihopa bilen innan så jag kunde köra med den, så jag var och visade upp bilen i skolan men sen påväg hem så smälde jag bilen hmm men det blev inte allt för allvarligt... så jag har börjat reperera den igen.. det fattas bara lite småsaker sen ska jag gå på bakvagnen... sen e det tänkt att den ska bes big_smile får se hur det går.. jag har jobb nu med så man har en inkomst så bilen ska kunna bli klar smile slänger in lite bilder på bilen sen..

Sm Mästare I Experienced 2007
Medlem i TEAM LJUDBYGGAREN, kallas för Prao`N
malax
29 januari 2011 · 149 Inlägg

Nu ska ibizan byggas klart till bug run... jag har innan vintern fått dit bakvagnen och den har slipats o målats, sen har jag renoverat mina ok och resterande bakvagns grejer har jag fått hem nu... det blev original grejer för drygt 6000kr men det är bilen värd... coilisarna sitter även monterade bak. så fort vädret blir bättre så lägger jag upp bilder.. smile när bilen sen är rullandes så ska jag köra den till en polare så avgassystem och karrosen ska fixas tongue

Ni får gärna komma med tips på lack.. en polare till mig ska lackera den är det tänkt.. jag är sugen på dödsgrå med några extra lager klarlack så den blir riktigt blank smile men kom med förslag!
allt för nu.

Sm Mästare I Experienced 2007
Medlem i TEAM LJUDBYGGAREN, kallas för Prao`N
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang