2362
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
7 oktober 2010
te_wik skrev:
Drfrasse skrev:
att en Jä*la knapp i min duett iEJ VILL FUNKA HÅLTT PÅ I 3 TIMMAR DEN JÄ*ELN Hatar mig.............

Vad är det för knapp?? E ju ingen avancerad elekronik i en sådan tongue

Mvh Tommy

haha nä ja vet  men den vill ej gå i den idiotiska fjädern Dumma feltemma tongue
en sån orkar ej hasa mig till stan o köpa in en tongue
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-t … e-Classic/
Senast redigerat av Drfrasse (7 oktober 2010)

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

Skogsmålare
630 Inlägg
7 oktober 2010
1. De som snodde mina fälgar
2. Mannen på volvo som tycker det är skillnad på ett märke och en skada.

10 Inlägg
7 oktober 2010
Idioter som kör i 50+ på 30 vägar

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 oktober 2010
av min förbanna.e dator jäv.l som f.n inte funkar ett jäv.a skit........ Och att jag försökt på en miljon ställen att kunna ladda ner ett klipp från youtube som jag tänkte slänga upp på garaget, men det funkar såklart inte!
och dator helve.e har hängte sig utan att ljuga kanske 8 - 10ggr på ca 1 timme.

Någon som vill ha?? kom och hämta skiten och ge mig en redbull eller nå annat jag har mer nytta & glädje av.

Måste köpa en ny i morgon så jag kan använda datorn normalt. och använda explorer istället för firefox som inte heller funkar ett jä.la  dugg!

känes lite bättre att skriva detta nu fast åhhh är så jä.la förbannad på skäp datorn nu så jag blir nog galen snart!

Sleeper
3 084 Inlägg
8 oktober 2010
Att Telia säljer skitmodem med skit trådlöst, iptelefon ala 90tal. Året är tamefan snart 2011 för 500spänn som man inte kan ställa in ett skit i.  AAAAAAAA jag blir galen.... (vill döda något) Bensin och eld över routermodemet vore kul, big_smile men då har jag inte ens internet! Fan så fittigt arg jag blir går inte ens sätta statisk ip så nu kan man inte använda VPN/FTP/Skrivarservern/routern som jag gjort till switch (och som måste ha fast ip)
Så nu funkar inte PIRAT TV:N VPN SERVERN och allt annat skit och jag får fi*tigt 54mbit/s skittrådlöst och jag kan inte ens använda min router med 300mbit/s. Telia support orkar jag inte ens ringa till för jag VET att dem är dumma i huvudet!!! (eller ja outbildade ungdomar som inte skaffade sig ett vettigare jobb).
ARG ARG ARG Bläh
Förlåt att jag skriver dåligt och låter omogen men det snurrar en elak känsla i kroppen.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

194 Inlägg
8 oktober 2010
omotiverade bilborttagningar och dålig mailsupport här på garaget.

536 Inlägg
8 oktober 2010
Att mitt Need for Speed shift jävlas med att köra window-mode och laggar fast så att man inte kan komma in och spela!

Random
480 Inlägg
10 oktober 2010
Wannabe trafikpoliser. Ligger 10-15m bakom en Saab 95. Ligger bekvämt med farthållaren i. Han bromsar ner till 70 på 90 väg och sätter på varningsblinkers och dimljusen. Så ligger han i några km innan jag kan köra om. Grymt jävla irriterande.

Stort jävla finger genom fönstret fick han sen. Omoget javisst!

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
10 oktober 2010
Att alkoholen jag drack igår inte bota min förkylning. Blev värre..

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
10 oktober 2010
Fimp3n skrev:
Wannabe trafikpoliser. Ligger 10-15m bakom en Saab 95. Ligger bekvämt med farthållaren i. Han bromsar ner till 70 på 90 väg och sätter på varningsblinkers och dimljusen. Så ligger han i några km innan jag kan köra om. Grymt jävla irriterande.

Hade du legat så nära mig så hade jag gjort likadant...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

54 Inlägg
10 oktober 2010
Att man somnade ifrån en bra film man velat se länge ...............

DFFL
9 020 Inlägg
10 oktober 2010
AcesHigh666 skrev:
Fimp3n skrev:

Hade du legat så nära mig så hade jag gjort likadant...

Underbart när folk ligger nära när jag kör lastbil, vissa understiger 4-5 meter vilket gör att de har NOLL chans att bromsa om jag måste.
Då slår jag på backljusen, då ökas avståndet markant ganska omedelbart.
Eller så gör de en hjärndöd omkörning...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
10 oktober 2010
Fimp3n skrev:

inlägg av denna typen gör mig förbannad.

10-15m på en 90väg? fick du kortet i ett flingpaket eller? en annan fick lära sig minnesregeln 90km/h = 90meter till framförvarande bil för att vara på säkra sidan.

men till folk som ligger för nära "min dragkrok är hårdare än din front, tro mig..."

MVH

809 Inlägg
10 oktober 2010
FreddeLi skrev:
Fimp3n skrev:

inlägg av denna typen gör mig förbannad.

10-15m på en 90väg? fick du kortet i ett flingpaket eller? en annan fick lära sig minnesregeln 90km/h = 90meter till framförvarande bil för att vara på säkra sidan.

men till folk som ligger för nära "min dragkrok är hårdare än din front, tro mig..."

MVH

håller med. min dragkrock är väldigt hård den med wink

annars så är det att folk kan fan inte se skillnad på mitt och ditt. nu har dom varit inne i vårat garage och snott fronten på en Volvo S60R

1 944 Inlägg
10 oktober 2010
att jag tappat bort min ansökan om CE körkortstillstånd, och ska på utbildning imorgon och MÅSTE ha denna jävla ansöka nu !!

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Random
480 Inlägg
10 oktober 2010
Haha precis såna personer fanns här visst med.

Vet att man ska ligga ha bra avstånd. Men ligger bilen framför dig under hastighetsbegränsningen så kommer man ifatt dom till slut. Och när man är nära den bilen och han sänker hastigheten ännu mer klart som fan man blir irriterad.

Edit: Man ska ju inte bli en stoppkloss i trafiken bara för att man vill få fram sin "sak". Bättre att hålla jämn hastighet så det flyter på.
Senast redigerat av Fimp3n (10 oktober 2010)

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
10 oktober 2010
Fimp3n skrev:
Haha precis såna personer fanns här visst med.

Vet att man ska ligga ha bra avstånd. Men ligger bilen framför dig under hastighetsbegränsningen så kommer man ifatt dom till slut. Och när man är nära den bilen och han sänker hastigheten ännu mer klart som fan man blir irriterad.

Edit: Man ska ju inte bli en stoppkloss i trafiken bara för att man vill få fram sin "sak". Bättre att hålla jämn hastighet så det flyter på.

självklart hinner man ifatt bilen, men det betyder inte att du ska ligga och slicka baklysena. finns aldrig en ursäkt för att ligga så nära. inte ens om du tänker köra om får du ligga så nära.
du vet att du troligtvis fått böter om farbror blå sett dig och haft orken att göra något åt saken?

MVH

DFFL
9 020 Inlägg
11 oktober 2010
Att jag fick hem denna idag och blev påmind om att FW i min PS3 är uppdaterad från 3.41...
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs820.snc4/68049_481819477628_742257628_7244526_1267912_n.jpg
Det var min flickvän som pillade, INTE jag! tongue
Senast redigerat av FireTraXX (11 oktober 2010)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
12 oktober 2010
Att jag blir utan bil strax, då Audin går till skrot... sad

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

945 Inlägg
12 oktober 2010
FireTraXX skrev:
Att jag fick hem denna idag och blev påmind om att FW i min PS3 är uppdaterad från 3.41...
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- … 7912_n.jpg
Det var min flickvän som pillade, INTE jag! tongue

Hur fungerar den där grejen?

Sök