1621
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

unibet
7 november 2010
Trådstartare
Pim_Pim skrev:
Att jag nyss har duschat, kliver ur duschen och ser att hela golvet är vattenfyllt upp till dörren, där står jag o kastar rena handdukar och kläder mm för att det ska suga upp vattnet, efter hinkar i helvete.. hållt på med det nu i ca 40 minuter.. smile avslappnade

fyyy fan vad jobbigt, vattenskador ?

825 Inlägg
7 november 2010
Min Canon powershot S90 garanterat har något fel i sig , bliderna blir suddiga , felexponerade , även om man låter den ställa in det själv , Korniga bilder . Nej ,får nog lämna in den . Eller ännu bättre skaffa en annan kamera .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

139 Inlägg
7 november 2010
Har letat folkabuss skapligt länge nu och igår kom det en annons som sålde en sån i närheten, mailade och fråga lite och då sa han att han inte sålde den till Sverige bara för att han fick lite mer i england. Men han vela egentligen att den skulle stanna i Sverige..

511 Inlägg
7 november 2010
att min wc är sönder

råka snubbla över den så att hela övredelen av den låssna och allt vatten ran ut från den...inte kul alls

?

3 650 Inlägg
7 november 2010
nonno skrev:
att min wc är sönder

råka snubbla över den så att hela övredelen av den låssna och allt vatten ran ut från den...inte kul alls

Hhah..låter kul när du berättar..påminner mig om min alkisgranne på första våningen som råkade ramla och skalla toaletten i bitar. badrummet och hallen var översvämmad och vattnet påväg ut i trapphuset. Fick gå in å hjälpa honom stänga av vattnet tongue

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
7 november 2010
Punka på bakdäcket! Skitbra, svårt att komma nån vart nu?

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

373 Inlägg
7 november 2010
att killen som jag dejta igår är så j-la feg att han inte ens kan smsa..

511 Inlägg
7 november 2010
Kesler skrev:
nonno skrev:
att min wc är sönder

Hhah..låter kul när du berättar..påminner mig om min alkisgranne på första våningen som råkade ramla och skalla toaletten i bitar. badrummet och hallen var översvämmad och vattnet påväg ut i trapphuset. Fick gå in å hjälpa honom stänga av vattnet tongue

ungefär så var det åt oss med

?

Sanizz
7 november 2010
Trådstartare
Den snälla personen som sparkade in min bakdörr. Hur fan får man tag på en ny dörr till en rover 200!! mjo en anning sur är man.. Ja som precis skulle lägga ut den för försäljning sad
Senast redigerat av Sanizz (7 november 2010)

Sanizz
7 november 2010
Trådstartare
Arenwik skrev:
Sanizz skrev:
Den snälla personen som sparkade in min bakdörr. Hur fan får man tag på en ny dörr till en rover 200!! mjo en anning sur är man.. Ja som precis skulle lägga ut den för försäljning sad

Man beställer en från www.bildelsbasen.se cool

Ska ta mig en titt där smile Tack för hjälpen du smile

Egenföretagare
2 496 Inlägg
8 november 2010
Att någon hackat min hemsida!

www.greenpart.se

Ledningen har utlyst en belöning på 100.000 EUR till tips som leder till att subversiva element som har saboterat vårt nätverk (eller stöttat detta) avslöjas och behandlas rättsligt. All information om detta bör skickas till infocenter@elvahost.com.

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
8 november 2010
100.000 EURO!? Jag önskar jag visste!

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Egenföretagare
2 496 Inlägg
8 november 2010
LeafBox skrev:
100.000 EURO!? Jag önskar jag visste!

Skulle inte vara fel!

Undrar om det går bra att sälja mina grejer nu? smile

8 894 Inlägg
8 november 2010
tsdi skrev:
Att någon hackat min hemsida!

www.greenpart.se

Ledningen har utlyst en belöning på 100.000 EUR till tips som leder till att subversiva element som har saboterat vårt nätverk (eller stöttat detta) avslöjas och behandlas rättsligt. All information om detta bör skickas till infocenter@elvahost.com.

Ganska simpelt utfört och enkelt att lösa.

Skicka PM om du vill ha hjälp med att lösa problemet.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

skogstokig
341 Inlägg
11 november 2010
att ja gjorde en tabbe på jobbet idag.
köpte en coca cola osså stopa ja den i fickan. osså börja ja fippla lite o sen kände ja att de blev blött i fickan. då hade de gått hål i burkfan o givetvis låg telefonhelvetet i samma ficka -.-.

41 Inlägg
11 november 2010
Att Bilprovningen inte skickat/glömde att skicka kallelse, av ren slump kollade jag och har haft kör förbud i 14dagar. Party!
Sen när man lyckas boka upp en tid så är det datastrul hos dem så min tid fanns inte.
Sen sova 3 timmar för att sedan jobba 13 timmar.. Underbar natt det blev.

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
11 november 2010
Nordic_viper skrev:
Att Bilprovningen inte skickat/glömde att skicka kallelse, av ren slump kollade jag och har haft kör förbud i 14dagar. Party!
Sen när man lyckas boka upp en tid så är det datastrul hos dem så min tid fanns inte.
Sen sova 3 timmar för att sedan jobba 13 timmar.. Underbar natt det blev.

14 dagar är väl inget! En av mina vänner körde 2 år med körförbud! De hade betalt skatten, fick jag veta, men besiktningen glömde de lol Kan tillägga att de knappt använde Volvon, men ändå! roll

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

DFFL
9 020 Inlägg
12 november 2010
Sådana här inlägg.
martinn skrev:
helvete masterworks du måste ha cashflow.. fan va du köper bilar o crossar o saker big_smile fet bil dock! big_smile

Varför räcker det inte att säga det sista?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
12 november 2010
Min båts påhittiga startproblem, en start. En start till så hade jag kunnat konservera den, ställa undan den för vintern med gott samvete och upptäckt samt tagit hand om problemen i försommarvärmen istället. Men inte då, kallt ösregn är vad man får!

Å andra sidan hade problemen förmodligen tagit ut lite på tiden och dykt upp nästa säsong, tre mil utan för kusten utan täckning på telefonen då istället...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Egenföretagare
2 496 Inlägg
12 november 2010
Folk som ringer och säger "hej vem är det?"

Sök