3846
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

8 903 Inlägg
18 januari 2010
Eliza skrev:
Jag är förbannad på försäkringskassan som inte ser att folk är sjuka när de är sjuka.

Instämmer är också redigt förbannad på FK, förstår inte varför Arbetsförmedlingen ska ta över dom sjuka finns ingen som helst logik i det.

Sen är jag lite sne för att jag tappa en 5-hundring i går

Fotograf på tierpidag.se

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
18 januari 2010
Hamilton skrev:
Eliza skrev:
Jag är förbannad på försäkringskassan som inte ser att folk är sjuka när de är sjuka.

Instämmer är också redigt förbannad på FK, förstår inte varför Arbetsförmedlingen ska ta över dom sjuka finns ingen som helst logik i det.

Sen är jag lite sne för att jag tappa en 5-hundring i går

Nej som de är nu kommer de finnas hur mkt människor som helst som är för sjuka för att jobba men för friska för att vara hemma. Iaf enligt FK. Jag tror på att få ut dem som kan jobba i arbetslivet, men en sjuk människa har inte heller samma chanser till ett jobb som en frisk. Det vet alla.
Och de regnar inte arbeten i sverige.

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

511 Inlägg
18 januari 2010
sjuk som fan

?

Dorifto King Peedi Balerado
386 Inlägg
18 januari 2010
Folk på lägenhetsbyte.se... Inte alla, men vissa

Peder DailyFresh

825 Inlägg
19 januari 2010
Dålig dag tyvärr ,

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Delta_Rebel
19 januari 2010
Trådstartare
att ja åkt på influensa för andra gången detta år...

Sleeper
3 084 Inlägg
19 januari 2010
Spelis skrev:
Att idioterna på SJ ta mig fan ALDRIG kan passa tider, och idag är till o med tåget INSTÄLLT. Jag blir så JÄVLA trött!

+1 +1 +1 +1!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Licenssvetsare
927 Inlägg
19 januari 2010
På massa skitsnack som går runt i kommunen..

3 650 Inlägg
3 Inlägg
20 januari 2010
Just nu är jag förbannad på småskojarföretag som inte svarar i mail /tel eller liknande när de har haft ens grejer i 2 månader och fått betalt för tjänster som de skulle ha gjort, blir bara så jävla förbannad!!

393 Inlägg
21 januari 2010
Vi är så less på  vissa myndigheter så man kan spy.Är riktigt förbannad i dag.......

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
21 januari 2010
chrillesnakeman skrev:
Vi är så less på  vissa myndigheter så man kan spy.Är riktigt förbannad i dag.......

Håller med om mydigheter, vissa av dom är på en annan ochså om jobb osv osv big_smile
Senast redigerat av Forza_740 (21 januari 2010)

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
21 januari 2010
https://www1.garaget.org/gallery/archive/13379/842703_dxzu0c.jpg
är förbannad på hund fan som bet min son

No Shame Racing Crew

3 182 Inlägg
21 januari 2010
sebbe666 skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/13379/842703_dxzu0c.jpg

Ajaj hoppas det gick bra med ungen. fan avrättning på såna hundar.

12 Inlägg
21 januari 2010
pukan2 skrev:
sebbe666 skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/13379/842703_dxzu0c.jpg

Ajaj hoppas det gick bra med ungen. fan avrättning på såna hundar.

Ja sånt här får inte hända och tyvärr måste man oftast avliva dessa hundar, MEN det är fanimej inte hundens fel från början för om alla puckon som skaffar djur och i detta fallet då hundar hade skaffat fakta innan de bara skaffa för de e "sött och coolt". Så avrättning på alla idioter därute!!! :@

Jag kan motstå allt, utom frestelser

DFFL
9 020 Inlägg
21 januari 2010
Forza_740 skrev:
chrillesnakeman skrev:

Håller med om mydigheter, vissa av dom är på en annan ochså om jobb osv osv big_smile

Skaffa jobb då...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
21 januari 2010
På en jävla visdomstand som håller på att växa ut.
Skiten har hamnat lite snett så den ligger och trycker mot en annan tand så det spänner som fan i den och tänderna brevid...
och tandläkaren ska väll ha några miljoner för att dra bort skiten.

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
21 januari 2010
FireTraXX skrev:
Forza_740 skrev:
chrillesnakeman skrev:

Skaffa jobb då...

Jag har för fan ett JOBB, men skaffa ett jobb själv då

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

1 926 Inlägg
21 januari 2010
Att jag har prov imorgon, och det häftet man ska läsa på har jag haft i jackan HELA veckan, men av någon jävla anledning så har jag lagt ifrån mig detta häfte i skåpet i skolan tidigare idag, så nu kan jag inte plugga. PERFEKT, verkligen!!

1 067 Inlägg
21 januari 2010
FireTraXX skrev:
Forza_740 skrev:
chrillesnakeman skrev:

Skaffa jobb då...

Bara för att man jobbar betyder det inte att man slipper dessa pörskans byråkrater tongue

Sök