4027
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

400 Inlägg
25 januari 2010
något som gör mig förbannad är att jag fortfarande lever verkar inte få göra vad jag vill fast man e 21 år får inte ta hem en 2 vingar och en rally stol som jag vill ha till bilen suck men men
Senast redigerat av Zerox1 (25 januari 2010)

Zerox

945 Inlägg
25 januari 2010
Zerox1 skrev:
något som gör mig förbannad är att jag fortfarande lever verkar inte få göra vad jag vill fast man e 21 år får inte ta hem en 2 vingar och en rally stol som jag vill ha till bilen suck men men

ELLER så lämnar du stadiet där du faktiskt ber om tillåtelse inför diverse ting.
Men å andra sidan så kanske du bor hos päronen? bara att acceptera eller dra big_smile

Vad gör mig förbannad? - Skulle kunna vara tiden eller mer korrekt klockan. Vi har för få timmar per dygn!

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
25 januari 2010
Att bilen tjuter som fan vid höga hastigheter från ngn rem :S eller kanske ngt hjulhus? tongue

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Självlärd
3 083 Inlägg
25 januari 2010
Folk som lägger ut annonser o sen inte svarar när man både ringer/smsar & mailar till dom.

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

1 653 Inlägg
25 januari 2010
Vad som gör mig förbannad just nu:
Gubbjävlar i små bilar som lägger sig 3 meter bakom en på E4 i 110 km/h.
gasar ifrån dem till ett hundratal meter försprång, tillbaka på farthållarens hastighet å gubbjävlarna åker ikapp igen och lägger sig 3 meter bakom!
2 ggr bara ikväll, nästa gång drar jag på pallnit!

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

7 281 Inlägg
25 januari 2010
Att jag blev rånad av en nära vän, hennes kille och deras polare...
Alltihopa var planerat....

1 697 Inlägg
25 januari 2010
Thullen skrev:
Vad som gör mig förbannad just nu:
Gubbjävlar i små bilar som lägger sig 3 meter bakom en på E4 i 110 km/h.
gasar ifrån dem till ett hundratal meter försprång, tillbaka på farthållarens hastighet å gubbjävlarna åker ikapp igen och lägger sig 3 meter bakom!
2 ggr bara ikväll, nästa gång drar jag på pallnit!

hehe, finns en hel tråd om just det tongue Jävligt störande är det

Fire And Silk
2 254 Inlägg
25 januari 2010
Att det måste till 3 dödsfall innan någon förändring sker.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

1 697 Inlägg
25 januari 2010
-Mackan- skrev:

När det gäller vad?

Fire And Silk
2 254 Inlägg
25 januari 2010
Brains skrev:

Vilka jävla nollor! Blev du av med något av värde? Rent materiellt sett alltså.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''

7 281 Inlägg
25 januari 2010
-Mackan- skrev:
Brains skrev:

Nycklar och telefon men telefonen fick jag tillbaka av polisen och nycklarna ordnade en RIKTIG vän fram åt mig igen.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
25 januari 2010
Juvakka skrev:
-Mackan- skrev:

När det gäller vad?

Den balla vägsträckan här utanför Nyköping (E4'an) Det dog 2st till igår, i 20års åldern..... hmm

Fire And Silk
2 254 Inlägg
25 januari 2010
Brains skrev:
-Mackan- skrev:
Brains skrev:

Nycklar och telefon men telefonen fick jag tillbaka av polisen och nycklarna ordnade en RIKTIG vän fram åt mig igen.

Schysst! Då finns alltså risken att dessa två herrar som så busigt utförde dådet "torskar"?

7 281 Inlägg
25 januari 2010
-Mackan- skrev:
Brains skrev:
-Mackan- skrev:

Schysst! Då finns alltså risken att dessa två herrar som så busigt utförde dådet "torskar"?

Alla 3 har erkänt till polisen iaf men med Sveriges hårda rättsystem så händer väl inte mycket...

246 Inlägg
25 januari 2010
Fucking jävla elgiganten och deras kassa internethandel.

Människor med smak kör bilar med flak!

Sleeper
3 084 Inlägg
25 januari 2010
Att det är måndag och hela dryga arbetsveckan kvar.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

4 637 Inlägg
25 januari 2010
Att jag trodde det var tisdagskväll och sedan kom på att det bara var måndag.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
25 januari 2010
sebbe666 skrev:
Rquired skrev:
RedQueen skrev:

Ja sånt här får inte hända och tyvärr måste man oftast avliva dessa hundar, MEN det är fanimej inte hundens fel från början för om alla puckon som skaffar djur och i detta fallet då hundar hade skaffat fakta innan de bara skaffa för de e "sött och coolt". Så avrättning på alla idioter därute!!! :@

Nu är jag lite rädd för hur en del kommer tolka det här, men läs två gånger och tänk på att jag inte menar något illa:

1. Bet en hund din son oprovocerat=avrätta hunden som precis som ovanstående sagt inte fått rätt uppfostran.

2. Gick din son (säger definitivt inte att han gjorde så) fram till en hund och tex drog i öron, slog, tog tag i nosen och tittade i ögonen och andra, ur hundars ögon, provocerade saker lägger jag allt skuld på föräldern som inte höll reda på vad dennes unge höll på med.

Ungens fel är det definitivt inte, den kan och bör inte förstå bättre. Och hundens fel är det heller inte, den kan inte heller den förstå bättre. Och den bör inte göra så heller, det är bara en hund för gud skull.

Det är i mina ögon, och jag vet att många inte håller med, inte fel på hunden i sådana här fall. Den kanske kan klassas om olämplig som familjehund i värsta fall. Men att anse att en hund skall kunna stå ut med att någon går fram (hunden förstår inte att barnet inte begriper bättre) och drar, griper tag eller slår.

Om jag skulle gå fram och ta tag i, slå etc en okänd person på stan, skulle denna ge tillbaka "försvara sig". Sedan skulle jag bli polisanmäld, och förmodligen satt i fängelse. Det våld motparten brukat skulle anses som försvar.

Om någon gör detsamma mot en hund, och hunden ger tillbaka. Då är det inte längre försvar, i dagens samhälle anses då den hunden vara tokig, agyressiv och avlivas. Men personen som blev biten skulle anses vara ett offer.

Så när en människa blir attackerad och slår tillbaka är det försvar, när en hund gör detsamma är den tokig. Och det är helfel anser jag, och för att knyta tillbaka till topic är det något som gör mig förbannad tongue

hunden hoppade på helt oprovocerat....hunden kännde min son med så hunden fick ett hjärnsläpp som heter duga...

hunden blev avlivad på ett humant sätt måste jag säga.....
Och jocke mår bra nu...

MVH sebbe

Kul att din son mår bra, menade som sagt inget personligt men det är på tok för många hundar rent generellt som klassas som "farliga" efter att ha bitit mot en människa som behandlat den illa smile

Hoppas han inte får några men eller blir rädd hundar nu bara!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

597 Inlägg
25 januari 2010
Rquired skrev:
sebbe666 skrev:
Rquired skrev:

Nu är jag lite rädd för hur en del kommer tolka det här, men läs två gånger och tänk på att jag inte menar något illa:

1. Bet en hund din son oprovocerat=avrätta hunden som precis som ovanstående sagt inte fått rätt uppfostran.

2. Gick din son (säger definitivt inte att han gjorde så) fram till en hund och tex drog i öron, slog, tog tag i nosen och tittade i ögonen och andra, ur hundars ögon, provocerade saker lägger jag allt skuld på föräldern som inte höll reda på vad dennes unge höll på med.

Ungens fel är det definitivt inte, den kan och bör inte förstå bättre. Och hundens fel är det heller inte, den kan inte heller den förstå bättre. Och den bör inte göra så heller, det är bara en hund för gud skull.

Det är i mina ögon, och jag vet att många inte håller med, inte fel på hunden i sådana här fall. Den kanske kan klassas om olämplig som familjehund i värsta fall. Men att anse att en hund skall kunna stå ut med att någon går fram (hunden förstår inte att barnet inte begriper bättre) och drar, griper tag eller slår.

Om jag skulle gå fram och ta tag i, slå etc en okänd person på stan, skulle denna ge tillbaka "försvara sig". Sedan skulle jag bli polisanmäld, och förmodligen satt i fängelse. Det våld motparten brukat skulle anses som försvar.

Om någon gör detsamma mot en hund, och hunden ger tillbaka. Då är det inte längre försvar, i dagens samhälle anses då den hunden vara tokig, agyressiv och avlivas. Men personen som blev biten skulle anses vara ett offer.

Så när en människa blir attackerad och slår tillbaka är det försvar, när en hund gör detsamma är den tokig. Och det är helfel anser jag, och för att knyta tillbaka till topic är det något som gör mig förbannad tongue

hunden hoppade på helt oprovocerat....hunden kännde min son med så hunden fick ett hjärnsläpp som heter duga...

hunden blev avlivad på ett humant sätt måste jag säga.....
Och jocke mår bra nu...

MVH sebbe

Kul att din son mår bra, menade som sagt inget personligt men det är på tok för många hundar rent generellt som klassas som "farliga" efter att ha bitit mot en människa som behandlat den illa smile

Hoppas han inte får några men eller blir rädd hundar nu bara!

Borde finnas en lag på att man som privatperson behöver ha en licens för att äga en hund, finns allt för många ungdomar som skaffar sig en pitbull eller liknande och tränar den till att vara aggresiv detta för att det är såååå coooolt med en sådan hund. Det är just dessa hundar som bits.

106 Inlägg
25 januari 2010
Jag var precis och såg snabba cash och är jävligt förbannad över den filmen. Hur FAN kan man inte lyckas bättre med en sån bra handling...

Sök