2780
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Utbildad proffsamatör
786 Inlägg
1 februari 2010
Att idioterna inte skottar på parkeringsplatsen, 1 dm modd att köra igenom, kommer fan inte fram med bilen.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
1 februari 2010
Forza_740 skrev:
Är så jävla förbannd på en brud som har svkigt mig i snart 3 år sad. Mitt härta är krossat sad

Dax att byta brud om hon har svikit dig i snart tre års tid.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
2 februari 2010
-Mackan- skrev:
Forza_740 skrev:
Är så jävla förbannd på en brud som har svkigt mig i snart 3 år sad. Mitt härta är krossat sad

Dax att byta brud om hon har svikit dig i snart tre års tid.

Jepp jag håller på letar förfullt smile efter en ny brud som är ärlig och trevligare osv wink.

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

181 Inlägg
2 februari 2010
Att min kupefläkt har dött i bilen när man behöver den som mest! yikes

"Endast de bästa är gott nog." - Carl Benz - 1886

251 Inlägg
2 februari 2010
Att mitt jäkla ströbröd är slut!
Hade bara till halva satsen pannbiffar....grrrr

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

434 Inlägg
2 februari 2010
Att jag var å tanka och handla hem mat. Tyckte det inte blev så jävla dyrt, sen när man kommer hem så fattas det massa jävla pengar?!?!?! Hur fan kan dom dra mer pengar än man gör av med?

Bättre vita segel på Nilen än fem fisande svullon i bilen.

7 120 Inlägg
2 februari 2010
Snö sad

1 697 Inlägg
2 februari 2010
Att nån idiot brutit upp mitt lucka till tanklucka  och repat lacken däromkring. Och snott mitt tanklock Samt slagnat bilen. Lucka, lås, tanklock, lack och soppa. HELVETE va man blir arg, jävla idioter.

19 Inlägg
2 februari 2010
Såg min gamla BMW i malmö idag och den nya ägaren har monterat på en japsdämpare på den!!! Han förtjänar en skallning!!! Vad var felet på mitt Eisenmann avgassystem??? Snart ser den väl ut som alla andra blatte BMWs i malmö sad Jag som vårda den med så mycket kärlek...

?
1 038 Inlägg
2 februari 2010
Nugget skrev:
Såg min gamla BMW i malmö idag och den nya ägaren har monterat på en japsdämpare på den!!! Han förtjänar en skallning!!! Vad var felet på mitt Eisenmann avgassystem??? Snart ser den väl ut som alla andra blatte BMWs i malmö sad Jag som vårda den med så mycket kärlek...

Om du nu inte sålde din BMW till en blatte så kanske den du sålde den till innan skruva bort ditt Eisenmann avgassystem innan han sålde den till blatten roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Fire And Silk
2 254 Inlägg
2 februari 2010
Nugget skrev:

Yeah, japs på en sådär ny Bmw snyggt roll lol

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
3 februari 2010
Att jag jämt och ständigt har så mycket utgifter. Denna månad mer utgifter än inkomst.
Så jag börjar prioritera på att byta bort ps3 och hemmabio system + högtalare mot en bil. (Är bil lös).
Men Då kommer jag väl förmodligen ångra mig som fan senare. Så nu sitter jag här och funderar på hur i helvete jag ska göra hmm

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

53 Inlägg
3 februari 2010
Snön som vräker ner och som sen ska skottas bort.....

Kalla mig gärna dum, men jag vågar iaf fråga!

Licenssvetsare
927 Inlägg
3 februari 2010
Snöröjningen här där jag bor, kommer ju fan inte ut med bilen från parkeringen... Sen gjorde ju polisen sitt jobb när dom stannade mig men blir ju lite irriterad på att dom orkar bry sig om mina gula ljus.. hehe big_smile

Roos
3 februari 2010
Trådstartare
Att jobba som yrkeschaffis i det här jävla vädret och dessutom jobba nätter/kvällar då ploggubbarna tydligen verkar ha bättre saker för sig. Stå vid mackarna och dricka kaffe tex.

KTM 660
537 Inlägg
3 februari 2010
Roos skrev:
Att jobba som yrkeschaffis i det här jävla vädret och dessutom jobba nätter/kvällar då ploggubbarna tydligen verkar ha bättre saker för sig. Stå vid mackarna och dricka kaffe tex.

Hakar på ditt inlägg, för pga väder och dåliga vägar så blir lastbilarna till jobbet väldigt sena. Vilket inte är så värst roande när man jobbar natt.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

12 Inlägg
4 februari 2010
Förbannad och förbannad... något irriterad över att min tråd som behandlade långfinger-användadet i trafiken blev låst.

I En Gran Nära Dig
303 Inlägg
4 februari 2010
dåligt med jobb på jobbet så man får stanna hemma:(

Pontiac Firebird 1989.

825 Inlägg
4 februari 2010
Börjar bli trött på snön nu ,blir rätt så svårt att lasta av när det ligger fullt med snö vid lastplatsen . Får hoppas det blir bättre röjning på snön framöver .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Sök