Angående: Sammåkning till Elmia lördag den 11:e april (Halmstad)

Tvedahl Systemadministratör, Bilbyggare, Rekonditionerare
1 april 2009 · 68 Inlägg

ja de ser så ut e vi så få från halmstads trakten som åker dom e ju as många från skåne malmö helsingborg lixom

FBI_Jygge
2 april 2009 · 19 Inlägg

Ja men oftast så kommer det minst det dubbla som skrivit upp sig här på garaget...om alla sprider ut det så blir vi nog lätt många fler:Pbig_smile

börnabörnabörna
Tvedahl Systemadministratör, Bilbyggare, Rekonditionerare
2 april 2009 · 68 Inlägg

ja de e ju iofs sant vi får vänta och se de e ju ett tag kvar lr ja lite mer än en vecka shit vad tiden går fort

Tvedahl Systemadministratör, Bilbyggare, Rekonditionerare
5 april 2009 · 68 Inlägg

ä'r det någon från halmstad som åker på lördagen och åker hem på lördagen som kan ta med sig en tjej från elmia tillbaka till halmstad
hon åker med mig till elmia men jag åker vidare till sthlm efter och hon vill gärna dit men kmr inte hem tillhalmstad pga att dom hon skulle åka med inte ska till mässan alls

Club_HALMSTAD
5 april 2009 · 11 Inlägg

snygg brud ? då e de vell inte så svårt å fixa wink

Tvedahl Systemadministratör, Bilbyggare, Rekonditionerare
6 april 2009 · 68 Inlägg

jodå hon ser bra ut

Tigerofsweden
7 april 2009 · 1 231 Inlägg

ahahaha fixa en bild så ska vi se vad vi kan ordna big_smile

nae men seriöst ... bilarna från andra städer brukar oftast anlända vid 9 tiden i ljungby ... så ett tips är ju at vara där lite tidigare ... vi är några som åker från halmstad senast 8, stannar på ljungby o tar en macka o så .... smile

Marcus_89 Biltokig elektriker
7 april 2009 · 3 352 Inlägg

Hade ju inte varit fel att haka på eran karavan upp då wink

Tigerofsweden
7 april 2009 · 1 231 Inlägg

det e bara haka , åker härifrån strax innan 8 kan jag säga ....

FBI_Jygge
7 april 2009 · 19 Inlägg

dom kör ju kvart i nio från helsingborg dom som kommer från skåne så då borde dom vara i ljungby vid halv tio - tio:)..

börnabörnabörna
Tigerofsweden
7 april 2009 · 1 231 Inlägg

ingen aning , vet bara att dom vart vid 9 en jävla massa gånger i Ljungby ... bara stå å vänta när dom kommer smile ta lite frulla innan smile

FBI_Jygge
7 april 2009 · 19 Inlägg

okej ja det förståstongue...men hänger på 535 power dit:)hur lång tid tar det förresten till ljungby om man gasar lite?smile

börnabörnabörna
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
7 april 2009 · 1 163 Inlägg

beror ju på vad gasa 'lite' är haha tongue förr förra gången vi åkte te hbg låg vi i typ 170-200 blås hela vägen och innan vi åkte tjatade alla om att vi inte skulle ligga över 140 tongue men de blev race på ner vägen ist

~Andy~
MrTegefeldt Stålverksarbetare
8 april 2009 · 372 Inlägg

Jag och MrErlandsson & Portal måste tyvärr hoppa av karavanen på lördag.
Ska köra med en polare som ska köra halv 8... Allt för att undvika köer och skit i Jönköping

//MrTegefeldt

Senast redigerat av MrTegefeldt (8 april 2009)

Subaru Impreza WRX STI "Petter Solberg Edition" (2005)
Tvedahl Systemadministratör, Bilbyggare, Rekonditionerare
8 april 2009 · 68 Inlägg

har man lite brottom borde de inte ta mer än 20 min till ljungby för det har jag för mej att jag körde från ljugnby till halmstad då jag hade brottom lr så kanske de va 30min

mrTegefeldt det var tråkigt att höra

vi får nog köra så vi är i ljungby runt 9:30-9:45 så borde vu hinna haka på skåne folket för från örkelljunga till ljungby tar de väll ungefär 20-30 min i 140 och dom har ju en bit till på de så de kan nog blir ganska bra

740padde
10 april 2009 · 5 Inlägg

Padde volvo 850 t5-r

Tigerofsweden
10 april 2009 · 1 231 Inlägg

kan säga att vi lyfter från halmstad strax innan 8 , jag o några polare iaf ... bättre komma för tidigt till ljungby än för sent ...
stannar där o käkar lite frukost o inväntar dom andra ...

Tvedahl Systemadministratör, Bilbyggare, Rekonditionerare
12 april 2009 · 68 Inlägg

tack för en trevlig sammåkning

itouch
12 april 2009 · 1 488 Inlägg

Då det inte längre är aktuellt så låser jag. Skapa eftersnack om ni ska snacka om det.

Mvh
Moderator

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang