3212
Sök

INFÖR: Medlemsträff (inofficiell) Grillning i FÖNE+Cruising i LJUSDAL 13/6-09 ÖVER 90 anmälda!

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
7 maj 2009
Ghost-ST skrev:
Majorn skrev:
Vi hoppas och tror att mötet kommer hållas i en positiv anda! då Kommunstyrelsens allmänna utskott igår , Tis 5 maj, enades om att ställa sig FÖR ett köp av den nedlagda Föne/Färila flygbas!!

Det låter som att det eventuellt kan börja hända grejjer snart alltså! smile Riktigt roligt att höra, verkar som att ett steg närmare en "Motor-bana" kanske tas snart!

Håller tummarna för det och passar på att överösa dem inblandade med beröm!

Vi ska försöka svänga förbi en sväng vi också, den 13/6 smile

Med Vänlig Hälsning

Går allt som vi vill så kommer det va körning varje onsdag hela nästa sommar ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

122 Inlägg
7 maj 2009
Fan va sweet:)

504 Inlägg
9 maj 2009
Trådstartare
-Kotten- skrev:
Ghost-ST skrev:
Majorn skrev:
Vi hoppas och tror att mötet kommer hållas i en positiv anda! då Kommunstyrelsens allmänna utskott igår , Tis 5 maj, enades om att ställa sig FÖR ett köp av den nedlagda Föne/Färila flygbas!!

Det låter som att det eventuellt kan börja hända grejjer snart alltså! smile Riktigt roligt att höra, verkar som att ett steg närmare en "Motor-bana" kanske tas snart!

Håller tummarna för det och passar på att överösa dem inblandade med beröm!

Vi ska försöka svänga förbi en sväng vi också, den 13/6 smile

Med Vänlig Hälsning

Går allt som vi vill så kommer det va körning varje onsdag hela nästa sommar ;D

Det låter ju jättebra. big_smile Håller tummarna!!!

HÅRDROCK

19 Inlägg
10 maj 2009
Tänkte försöka släpa med mig lite folk från gävle om vi "utbölingar" är välkomna?
Väl mött!

86 Inlägg
10 maj 2009
Självklart, ta med dig så många du kan! smile

19 Inlägg
10 maj 2009
Will try! smile

230 Inlägg
11 maj 2009
Jag kommer får se med va wink

504 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
sunsailor skrev:
Tänkte försöka släpa med mig lite folk från gävle om vi "utbölingar" är välkomna?
Väl mött!

Det är klart att alla utbölingar är välkomna! Se bara till att ni har pass och visum redo för uppvisande vid inpassage i Föne. wink

HÅRDROCK

504 Inlägg
11 maj 2009
Trådstartare
immy skrev:
Jag kommer får se med va wink

Låter ju kanon.

Dodgen är ju rätt så bra att lasta på. Så om du vill flasha med att du har den största grillen med dig, så är ju den att rekomendera. wink

HÅRDROCK

86 Inlägg
11 maj 2009
Gasolgrill für alle! big_smile

166 Inlägg
12 maj 2009
Det börjar bli några som kommer nu kan jag se. smile undra jag om man ska ta päronens klotgrill med sig eller om man ska köra med en engångsgrill tongue

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne

2 230 Inlägg
12 maj 2009
blire nån typ av aktivitet? typ nån slags "tävling" eller nått? å nej jag menar inte race eller nå..
utan nå annat typ sånt typ röstnig av bilar fast man inte vinner nå mer än äran eller nå? kan ju vara en kul sak, eller vad tycker ni å TS?
för enbart grillning kan ju faktiskt bli segt tongue

så kan det vara då det inte blev som det skulle

504 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
sqd skrev:
Gasolgrill für alle! big_smile

Ja precis! Immy får fixa det han. wink

HÅRDROCK

504 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
Rojpen skrev:
blire nån typ av aktivitet? typ nån slags "tävling" eller nått? å nej jag menar inte race eller nå..
utan nå annat typ sånt typ röstnig av bilar fast man inte vinner nå mer än äran eller nå? kan ju vara en kul sak, eller vad tycker ni å TS?

Hmm? Utveckla!

HÅRDROCK

294 Inlägg
12 maj 2009
Ja föreslår kast men liten putte smile

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)

2 230 Inlägg
12 maj 2009
PuppPutte skrev:
Rojpen skrev:

Hmm? Utveckla!

amen typ peoples chioce (stavas?) typ å sånna saker det med röstning då tongue

så kan det vara då det inte blev som det skulle

504 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
Rojpen skrev:
PuppPutte skrev:
Rojpen skrev:

Hmm? Utveckla!

amen typ peoples chioce (stavas?) typ å sånna saker det med röstning då tongue

Ja, jag är med på vad du menar. Jag fuderar bara på om det är nått som är genomförbart, då det ju helst ska vara en rätt så stor tillställning innan det kan vara aktuellt. Lite lekar skulle man väl kunna slänga ihop, om nån är intresserad av att det anordnas något sånt, i samband med grillningen.

Annars vet jag inte om People's Choice är något som funkar på en så liten träff!?

HÅRDROCK

504 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
hansen skrev:

Kast med liten V8.a-vevaxel är ju annars något som ni på Toyota verkar vara experter på. wink

HÅRDROCK

904 Inlägg
13 maj 2009
PuppPutte skrev:
hansen skrev:

Kast med liten V8.a-vevaxel är ju annars något som ni på Toyota verkar vara experter på. wink

Satt just å fundera på samma sak smile

De ska va gött å leva

294 Inlägg
13 maj 2009
PuppPutte skrev:
hansen skrev:

Ja vi är ju lite bättre på det än dom på volvo (Nicklas) big_smilebig_smilebig_smile

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)

Sök