Men du kan ju ta ur sätena och bältena och registreringsbesikta med det.
Kan man ?
Då måste bakdörrarna var "låsta" temorärt, eller att det är en 2-dörr modell.
du kanäven regga exempelvis en Civic Type R med bara framstolar, om du reggar den som en "paketbil/lätt lastbil. Men en BMW M3 går ej att regga om, då den inte har "stor bakluvka för lastning"
Men du kan ju ta ur sätena och bältena och registreringsbesikta med det.
Kan man ?
Då måste bakdörrarna var "låsta" temorärt, eller att det är en 2-dörr modell.
du kanäven regga exempelvis en Civic Type R med bara framstolar, om du reggar den som en "paketbil/lätt lastbil. Men en BMW M3 går ej att regga om, då den inte har "stor bakluvka för lastning"
Men de som reggar med bur och tar ur baksätet på sina 4-dörrars då?
Men de som reggar med bur och tar ur baksätet på sina 4-dörrars då?
Men det är väl en jäkla skillnad på att: 1: ta bort baksätet & bältene & försöka regga 2: ta bort baksätet & bältena & montera en bur & försöka regga ?
Vet att en arbetsbil på jobbet inte klarade sig utan att montera tilbaka alla sätena, både passagerare och baksäte ... men jag tror att besiktningsgubben yrade lite. Jag tror man kan få godkänt utan baksäte. Med bältena kvar då förstås.
Vet att en arbetsbil på jobbet inte klarade sig utan att montera tilbaka alla sätena, både passagerare och baksäte ... men jag tror att besiktningsgubben yrade lite. Jag tror man kan få godkänt utan baksäte. Med bältena kvar då förstås.
i 9 fall av 10 så är jag rätt säker på att det är helt oki att besiktiga med bara bältena men nångång får an säkert en grinig besiktningsman/kvinne ju eller hur ?