Fast and Furiuos filmen

ChriZtoffer GAS democar 2018!
4 april 2009 · 8 744 Inlägg

Såg den igår och nja, vet inte, handlingen var väl bättre än i tidigare men en del scener var lite överdrivna (tex den med tankbilen i början och när dom åker tokfort genom gruvgången) och så var det lite lite bilköra och mycke prat. Helt klart sevärd dock! smile Men jag gillar dom tre föregående bättre.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Erik Hellner
4 april 2009 · 15 Inlägg

tyckte den var helt okey.

Volvo 850 T5 "-Wueeen-" (1994)
calle2jz
4 april 2009 · 371 Inlägg

den va fan fett grym ! big_smile

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
4 april 2009 · 1 948 Inlägg

Kunde varit den bästa hittils men den slår inte första filmen, handlingen är bra och det är den som gör filmen sevärd. Men trots att det är en actionfilm så har dem överdrivit något fruktansvärt i stort sett i varje actionscen. Tänk skjuter punka och bilen "flyger iväg" voltar 100 varv och exploderar. Sen en massa "tabbar" som gör att motorintresserade inte tycker att filmen är 100%... fast det har ju alla F&F filmerna haft...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
Flawo0
4 april 2009 · 136 Inlägg

Helt klart se värd. Bra osv. Dock som ngn sa tidigare 1 eller 2 filmtabbar för mycket^ som tex i början när lasbilen kom rullandes. Riktigt dåligt gjort det sänkte mkt av filmen:\ annars riktigt bra:)

Wamp
4 april 2009 · 35 Inlägg

Helt klart se värd...kul med dom gamla skådespelarna plus enligt mig!

Mäki Långsam Perfektionist
4 april 2009 · 4 800 Inlägg

Jag tyckte det var den bästa av allihopa, den hade riktigt bra handling enligt mig i alla fall.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
KimVsWorld Mästare
4 april 2009 · 2 947 Inlägg

Såg den igår och den var inte ett dugg lik dom andra filmerna tycker jag!

Men den var bra. big_smile

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Bjork OEM <3
4 april 2009 · 6 957 Inlägg

Jag såg den igår, är lite skeptisk till den...racet med den talande GPS:en irriterade mig grymt mkt.
Likaså tunnlarna.

Plus i filmen var jänkarna! Dökär i truckarna i inledningen tongue och att det var skådespelarna
från 1:an, utan dom hade den varit skit!

Har man sett dom andra 3 så måste denna ses oxå.

OEM <3
KHRacing
4 april 2009 ·

Bjork skrev:
Jag såg den igår, är lite skeptisk till den...racet med den talande GPS:en irriterade mig grymt mkt.
Likaså tunnlarna.

Plus i filmen var jänkarna! Dökär i truckarna i inledningen tongue och att det var skådespelarna
från 1:an, utan dom hade den varit skit!

Har man sett dom andra 3 så måste denna ses oxå.

såg den okså igår, tyckte den var kass, men gillade okså truckarna, klart feta, & så den som
Vin Diesel körde i början, klart fräsig bil.

Puttski
4 april 2009 · 250 Inlägg

Tycker att filmen var grym!! Fast precis som alla andra har sagt så var det för lite bilar.
Handlingen var bra och spännande! Störde mig ganska mkt på när dom körde i tunnlarna!

Volkswagen - Das Auto
Zahak Prisjägare
5 april 2009 · 238 Inlägg

Jag och syrran tittade på den på premiären (ligger på gränsen till ny dag, så jag vågar inte skriva igår wink ).

Iaf så tyckte jag att det var lite lite bil i den. O andra sidan så var den helt okej när det gäller story osv, och syrran tyckte att den var näst bäst (första är bästa hittills), och jag kan väl delvis hålla med.
Jag var nöjd, men nästan mest pga alla sköna bilar utanför bion wink

KimVsWorld Mästare
5 april 2009 · 2 947 Inlägg

Kan någon förklara det där som Dom/Vin Diesel snackade om Nitrometan och brännmärken?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Danne_gg KTH Ingenjör;)
5 april 2009 · 391 Inlägg

Denna var nog snäppet bättre än 1an filmmässigt sätt men 1an har en känsla som är rätt svåröverträffad:) Lite kult sådär... Denna kanske får det också när den får sjunka in lite men helt klart sevärd!

Four rings to rule them all!
Holme
5 april 2009 · 1 417 Inlägg

Bara jag som noterade att Imprezan som rullade i öknen var helt ren under? Inga slangar, ingen kardan, inget avgassystem INGET NÅNTING!!

Förutom det var filmen riktigt bra smile

Turbo_danne2
5 april 2009 · 90 Inlägg

Holme skrev:
Bara jag som noterade att Imprezan som rullade i öknen var helt ren under? Inga slangar, ingen kardan, inget avgassystem INGET NÅNTING!!

Förutom det var filmen riktigt bra smile

Hehe ja jag la märke till det också.

Janina Modell & modeskribent
5 april 2009 · 280 Inlägg

Jag tyckte den var tok bra iaf så den kommer definitivt köpas när den kommer ut. Stort plus att de gamla skådespelarna var tillbaka och att de inte bara var japanare utan även jänkare! Vist fanns det smågrejer men överlag så tyckt jag den var grymt välgjord & storyn funkade riktigt bra!

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se
BMW 528 (1996)
mkevert
5 april 2009 · 180 Inlägg

beemern skrev:

The_Mechanic skrev:
Den var riktigt bra delar av filmen, men typ när tankbilen kom rullande kunde dom ju gjort lite annars...
hoppas det kommer en 5e också så man får veta vad som hände med Brian och Dom efter att han stack till japan och dog där.., tycker att man nu bara fick se vad dom roade sig med just när Han stuckit..

nu fattar jag ingenting, ingen av dom har väl ändå dött :S...

Troligtvis är denna films handling mellan 2fast2furious och Tokyo Drift. "Han" dör i slutet av Tokyo Drift när hans bil exploderar och "Dom" hälsar på i slutet av filmen.

Eftersom "Han" är med i denna film måste den utspela sig innan Tokyo Drift.
Eller är det jag som missuppfattat det hela?

Jag älskade filmen, trots alla fel och brister... Jag hoppas också på en femma.

Evert | Martin
Ford Focus "Cecylia" (2014)
NickeR32
5 april 2009 · 870 Inlägg

Turbo_danne2 skrev:

Holme skrev:
Bara jag som noterade att Imprezan som rullade i öknen var helt ren under? Inga slangar, ingen kardan, inget avgassystem INGET NÅNTING!!

Förutom det var filmen riktigt bra smile

Hehe ja jag la märke till det också.

Haha ja jag märkte direkt att den inte hade någon kardan. Man såg båda knutkors men där fanns inget mellan tongue

EDIT: Men tyckte helt klart det var en sevärd film. Dock för mycket "stunt" med bilar som backade ikapp lastbilar och bilar som spränges i luften när däcken blev skjutna...

Senast redigerat av Nismo89 (5 april 2009)

Digital_Kicker
5 april 2009 · 3 721 Inlägg

Skitbra film!. 100gånger bättre än Tokyo Drift!.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang