Fast and Furiuos filmen

Zahak Prisjägare
7 april 2009 · 238 Inlägg

Samtidigt så sitter de ju och säger inför tvåan att de tänkte göra en serie där skådisarna för var film skulle vara helt olika, och att 'blondie' får vara med igen bara för att han var så bra och publiken älskade honom.

LilleSKUTT
7 april 2009 · 512 Inlägg

ja kan ju vara så att  1an 2an och 3an är triologidelen och 4an vart en extra film som baseras på 1ans karaktärer men jag vet ej smile

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
Haxxel JDM
7 april 2009 · 593 Inlägg

Jag tycker snarare det är 2an som är off.

Först är det ettan, sen fyran och sen inträffar trean på ett helt annat ställe. Men tvåan är ju ganska off igentligen, den skulle kunna vara vad som händer med Paul walker samtidigt som tokyo drift eller innan. Tiden är ju lite tjohej. Men det är tydligt att 1an är före 4an och sen kommer tokyo drift smile 2an kan vara lite var som helst.

Senast redigerat av Haxxel (7 april 2009)

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
LilleSKUTT
7 april 2009 · 512 Inlägg

Haxxel skrev:
Jag tycker snarare det är 1an som är off.

Först är det ettan, sen fyran och sen inträffar trean på ett helt annat ställe. Men tvåan är ju ganska off igentligen, den skulle kunna vara vad som händer med Paul walker samtidigt som tokyo drift eller innan. Tiden är ju lite tjohej. Men det är tydligt att 1an är före 4an och sen kommer tokyo drift smile 2an kan vara lite var som helst.

sant det,

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
NJ_
7 april 2009 · 2 118 Inlägg

LilleSKUTT skrev:

Haxxel skrev:
Jag tycker snarare det är 1an som är off.

Först är det ettan, sen fyran och sen inträffar trean på ett helt annat ställe. Men tvåan är ju ganska off igentligen, den skulle kunna vara vad som händer med Paul walker samtidigt som tokyo drift eller innan. Tiden är ju lite tjohej. Men det är tydligt att 1an är före 4an och sen kommer tokyo drift smile 2an kan vara lite var som helst.

sant det,

blir lite som starwars filmerna tongue haha

D.i.l.l.i.g.a.f
Enchanter
7 april 2009 · 25 Inlägg

Såg trailern för den "nya" filmen och då stod det bara "Fast and the Furious", är det nån efterföljare eller vad? Känns lite förvirrande när de har samma namn som B-filmen som gjordes för X antal år sen.

MrEdvard
7 april 2009 · 29 Inlägg

Med tanke på hur värdelös den tredje filmen var så blev jag bra överaskad av denna.

Som sagt så kanske det var lite för lite bilar, men det var bra handling och mycket action.

Honda Civic Type-R "ctr" (2004)
D-No Avstängd
7 april 2009 · 658 Inlägg

Rena fitt filmen, trodde de lagt ner ris stuket och körde på cleana bilar men icke , bara skit förutom 2 st 1 vit porsche och en gul civic EG6 wink

Senast redigerat av StayKool (7 april 2009)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
MrEdvard
7 april 2009 · 29 Inlägg

StayKool skrev:
Rena fitt filmen, trodde de lagt ner ris stuket och körde på cleana bilar men icke , bara skit förutom 2 st 1 vit porsche och en gul civic EG6 wink

Du glömde NSX:an på slutet smile

Honda Civic Type-R "ctr" (2004)
D-No Avstängd
7 april 2009 · 658 Inlägg

Matte944 skrev:

StayKool skrev:
Rena fitt filmen, trodde de lagt ner ris stuket och körde på cleana bilar men icke , bara skit förutom 2 st 1 vit porsche och en gul civic EG6 wink

Du glömde NSX:an på slutet smile

Haha de e sant så de blir 3 bilar då smile

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!
Seth
7 april 2009 · 3 354 Inlägg

Enchanter skrev:
Såg trailern för den "nya" filmen och då stod det bara "Fast and the Furious", är det nån efterföljare eller vad? Känns lite förvirrande när de har samma namn som B-filmen som gjordes för X antal år sen.

Ta bort "the"
den heter bara Fast & furious.

Film 1: The fast and the furious
Film 2: 2 fast 2 furious
Film 3: the fast and the furious 3: tokyo drift
Film 4: Fast & Furious

Senast redigerat av Seth (7 april 2009)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
7 april 2009 · 1 163 Inlägg

Tycker filmerna ligger i denna ordning... tongue iochmed at HAN är med och han skulle dra till japan osv och även i slutet säger Dom och Brian att de ska till japan OM inte Dom åker i fängelse...

Film 1: The fast and the furious
Film 2: 2 fast 2 furious
Film 3: The fast and furios
Film 4: the fast and the furious 3: tokyo drift



Jag tycker den var ok men mer action film än bil film... enda bra var typ när dem drog inne i stan (Racet)

~Andy~
KHRacing
8 april 2009 ·

StayKool skrev:

Matte944 skrev:

StayKool skrev:
Rena fitt filmen, trodde de lagt ner ris stuket och körde på cleana bilar men icke , bara skit förutom 2 st 1 vit porsche och en gul civic EG6 wink

Du glömde NSX:an på slutet smile

Haha de e sant så de blir 3 bilar då smile

Mja... 5 st va..

Corolla AE86 som rejsar mot en Ford RS200 i filmen med... strax efter bensinkuppen

Akka
8 april 2009 · 1 174 Inlägg

bra. dock håller jaej med att det var för lite bilar.

RobinBjolin
8 april 2009 · 356 Inlägg

Filmen i mitt tycke får godkänt..
DOCK för lite bilar, men som sagt annars helt ok.

Haxxel JDM
8 april 2009 · 593 Inlägg

Jag tycker iof inte det var LITE bilar, dett kryllar ju av dem. Men man fick aldrig ta en ordentlig titt på dem och de nämner ju knappt något om sina bilar.
Dock så var det ju inte SÅ mycket bättre i 1an, där yrar de ju bara om NOS, verkade inte finnas nått annat kul än just det i dem tongue (salpeteroxid som de står i översättningen tongue ) Men de har ju faktiskt superNOS som sprängs och sprutar blå eld...

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
_Jonex_ Byggare Behm
8 april 2009 · 562 Inlägg

Lustgas blandat med nitro / nitrometan /metanol är används på seriösa dragracingbilar a la 1500 hk.
Därav explosionsrisk men såklart rejält överdrivet.
Samma med avgassmällarna, om motorn går fett och avgassystemet är rejält varmt så kan du få blå lågor.. dock knappt synbart ens i mörker.

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.
stork3n
8 april 2009 · 84 Inlägg

jag tycker det var en bra film, men jag vill bara klar göra för alla hur jag tror det ligger till..

denna film ut spelar sig alltså  samtidigt som tokyo drift. för HAN drar till tokyo och driftar medans toretto är kvar i Staterna och det säger ju sig ganska självklart att det kommer en till film, då i slutet på tokyo drift kommer ju toretto. alltså har han blivit "fritagen" och stuckit till tokyo och chillar wink så tror jag det ligger till big_smile

hoppas på ett avslutande av denna serie nu big_smile där man får se var alla tar vägen big_smile

Audi GT "a dream came true" (1988)
Hee-Maan
8 april 2009 · 3 113 Inlägg

den va grym.. delad första plats med 1'an på min lista..

dock är det ju 2fast 2furious som är sämst tycker jag.. men den är fortfarande bra. smile

och just det... jaaa ooooh vad snygg R34'an var i fast & furious big_smile

Semper Fi
BOLUND bonntrimmare
8 april 2009 · 655 Inlägg

stork3n skrev:
jag tycker det var en bra film, men jag vill bara klar göra för alla hur jag tror det ligger till..

denna film ut spelar sig alltså  samtidigt som tokyo drift. för HAN drar till tokyo och driftar medans toretto är kvar i Staterna och det säger ju sig ganska självklart att det kommer en till film, då i slutet på tokyo drift kommer ju toretto. alltså har han blivit "fritagen" och stuckit till tokyo och chillar wink så tror jag det ligger till big_smile

hoppas på ett avslutande av denna serie nu big_smile där man får se var alla tar vägen big_smile

tror samma big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang