Angående: KÖPINGSTRÄFF 5/6 INSTÄLLD!

SimonImmo
6 april 2009 · 27 Inlägg

KÖPINGSTRÄFF 5/6 kl. 21.00 / i sammarbete med NOLL21RACE.com

NÄR: 5/6 KL. 21.00
VAR: BIGINN pakeringen i köping.
 
Träffen är inställd pga att vi inte har något ställe att vara på!
BIGINN parkeringen är privat mark vilket innebär att vi inte får hålla till där, bommar och skyltar ska sättas upp.

MVH. Simon

Senast redigerat av SimonImmo (7 maj 2009)

FreddeK
6 april 2009 ·

japp intresse finns!  bra med uppställningen på det viset!

Senast redigerat av Freddeponken (6 april 2009)

Fet_intercooler
6 april 2009 · 169 Inlägg

Jag kommer om det blir av.

Man blir aldrig för gammal för att leka med bilar.
Volvo V90 D4 awd inscription "Blåbäret" (2017)
DjClabbe
6 april 2009 · 108 Inlägg

Intresse finns alltid, de vet vi redan wink.

Men hur KONTROLLERAD FYLLA ska fixas, de lär du få fundera på en stund wink.

Folk som kommer dit i syftet att vara fulla, härja omkring o på sitt sätt "ha roligt", skiter garanterat blanka fan i om man sätter upp regler, o kommer man o ska snacka med dom, alt blir tvungna o köra iväg dom så blir det garanterat bara mer liv eller värsta fall bråk, o de är antagligen fler än 2 man blir tvungna o snacka med, om vi ser till hur de såg ut igår!

De krävs dessutom rätt mycket folk för o kunna hålla ordning på alla olika delar som man tänkt sig.

O då folk som verkligen kan sköta något sånthär.

Gå gärna in och gilla mina sidor, kommer uppdateras hela tiden!
Bilvårdshörnan
Bilstereohörnan
FreddeK
6 april 2009 ·

ja att intresse finns det tvekar jag inte på...köping ligger ju precis i mitten av etuna, örebro och västerås så det kan inte bli bättre! som sagt så blir fyllan svår att styra men om arrangörerna kunde gå runt och plocka bort glas och säga åt folk att dämpa sig lite om det går för långt, det gjorde dom på örebroträffen förra året och det funka prima.

MatteSundstrom
6 april 2009 · 97 Inlägg

tror garanterat intresset kommer va lika stort på nästa träff som på den som va nu i helgen.. de där me uppdelning av parkeringen tycker jag låter som en mycket bra idé, tror det går att lösa på bra sätt genom att lägga ut en tråd inför nästa träff där man söker efter frivilliga funktionärer, är ganska säker på att de finns frivilliga för det.

MackaanP
6 april 2009 · 31 Inlägg

De där verkar vara nått att satsa på.
För att förhindra all svineri  och alla fyllon som vinglade runt alla dyra bilar så kanske man kan sammabeta med polisen i köping?
De kanske är ett sätt till att kanske "förhindra" alla fyllon,och skadegörelse som kanske får alla lidande.
För fylla är inte en del av en bilutställing.
Hoppas alla tillsammans kan vända det här rycktet om att "bilfolket förstör" till något bra:)
Prencipen med en bilutställing är ju att man ska kunna visa upp sina bilar och snackat skit med alla andra.Inte att vara "rädd" för att få bilen blästrad av någon som inte har huvet med sig.
Hoppas de blir bättre den här gången.smile

Bad ass boys play´s whit bad ass toy´s.:P
Volvo s70 t5 "M Racing" (1999)
Harnborg Heltidsanställd putsbög
6 april 2009 · 52 Inlägg

Det där som MackaanP sa om polisen lät som en bra idé. Man ska ju inte behöva gå runt och vara rädd om att någon ska repa bilen när man går runt och kolla på dom andra fina bilarna och kanske pratar lite med ägarna. Det där kanske avskräcker många till att komma dit, de är ju inte bra. Då blir det ju en mindre träff istället, och det är ju inte alltid lika kul.

Jag ska försöka komma till nästa träff och ha med mig kameran, kunde tyvärr inte komma denna gång.
Men kul att det blev en sån stor träff i närheten smile

BMW 328Ci E46 "Daily" (1999)
Volkswagen Golf GTI 16v "GTI Goes Turbo AWD" (1988)
Quartermile-man
6 april 2009 · 37 Inlägg

Hmmm.åker gärna dit igen (om jag hinner få ny lack på bilen efter "blästringsarbetet") Jobba på ordningen,SKIPPA SVINARAVDELNINGEN dom som vill bränna däck kan göra det på nån annan parkering.En typ utställnings del,där vi som har bilarna kan hålla koll både på sin egen och andras bilar och se till att skydda dom mot ev.sabotage.Fyllan får vi nog aldrig bukt med,det är en allmän plats såååå...Farbror blå borde väl kunna göra en insats om man pratar snällt med dom.Kan som sagt bli en scysst träff om alla vågar komma!!! smile

Opel Corsa GSI Turbo Extreme "LILLA BLÅ" (1994)
Quartermile-man
6 april 2009 · 37 Inlägg

By the way...kan även tänka mig att hjälpa till att strukturera upp det hela trots att jag bor i Enköping! Tycker som sagt att det hela har potential,bra plats och bilar fanns det så det räckte,gäller bara att dom vågar komma!!! Hör gärna av er om ev.hjälp!!!

Opel Corsa GSI Turbo Extreme "LILLA BLÅ" (1994)
Ulf_W bilder.ulfw.se
6 april 2009 · 1 103 Inlägg

Harnborg skrev:
Det där som MackaanP sa om polisen lät som en bra idé.

Ja gillar man böter och ombesiktning så kan man ju "samarbeta" med polisen. Har folk redan glömt cruisingen med polistillstånd i E-tuna för nåt år sen? När dom stod efter cruisingrundan och hade flygande på alla stylade och trimmade bilar...

Själv undviker jag gärna både blästring, punka och ombesiktning så jag får väl strunta i att åka på bilträffar.
För att hoppas på att folk kan tänka lite och inte grisa ner parkeringen och blästra andras bilar är väl för mycket begärt antar jag?

"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
MackaanP
6 april 2009 · 31 Inlägg

Jag är oxå gärna på att ordna upp ett evenemang till och få Bilträffen i köping på kartan som det ska vara.
Och inte för den träffens som va i helgen.
För de sluta nästan i katastrof för en del bilar.
Som sagt jag är gärna påsmile

Bad ass boys play´s whit bad ass toy´s.:P
Volvo s70 t5 "M Racing" (1999)
rosberg88
6 april 2009 · 9 Inlägg

Jag kommer komma dit! big_smile

Andyxa
6 april 2009 · 161 Inlägg

Jag tycker att utanför scania parkeringen så borde det va svinkörning. Så inte finns ngn chans att ngn bil blir blästrad, Låter som en väldigt bra ide att styra upp en träff!.

Kan säkert hjälpa till på ngt sätt!

Harnborg Heltidsanställd putsbög
6 april 2009 · 52 Inlägg

Vad bra att jag har slutat som fastighetsskötare på Arver då, så att jag slipper städa upp efter grisarna.

Om de nu blir någonting på Scaniaparkeringen.

Senast redigerat av Harnborg (6 april 2009)

BMW 328Ci E46 "Daily" (1999)
Volkswagen Golf GTI 16v "GTI Goes Turbo AWD" (1988)
SimonImmo
6 april 2009 · 27 Inlägg

Gud vilken bra respons big_smile Ja all ev. hjälp tas gärna emot. Jag kan nog tyvärr säga att det inte kommer att bli något samarbete med polisen då vi försökt tidigare utan någon som helst respons, länsman här i krokarna är inte så mycket för bilintresse sad Jo det har funderats lite mer på att ha svinparkeringen någon annanstans, ex scania parkeringen eller på baksidan av Big Inn.

NKM-Rani Fotograf
6 april 2009 · 1 000 Inlägg

Jag kommer komma dit igen! riktigt kul va det! finns lite bilder från träffen på Film och foto forum

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr
Teddybear
6 april 2009 · 29 Inlägg

Skönt att att se att folk redan är sugna och har bra ideer. Jag ställer självklart upp jag med och hjälper till med det som behövs för att det ska bli en lyckad träff smile

Skoda Octavia 1.8T "The traitor" (2000)
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
6 april 2009 · 271 Inlägg

Andyxa skrev:
Jag tycker att utanför scania parkeringen så borde det va svinkörning. Så inte finns ngn chans att ngn bil blir blästrad, Låter som en väldigt bra ide att styra upp en träff!.

Kan säkert hjälpa till på ngt sätt!

Varför måste man hålla på och svinköra för? Sånt fjant har inget med bilträffar att göra. Alkohol hör inte heller hemma på bilträffar... mad


// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang