KHRacing skrev:
ej lagligt
Error.Streamern får ej täcka mer av rutan än solskydden gör helt nedfällda.
(Nämnde förövrigt bes gubben som en kul grej första året jag besiktigade bilen med den monterad, aldrig varit gnäll från varelse polis eller sbp sedan dess heller.)
Haft på bruksbilen i flera år kommer även ha på nya sommarbilen.
Hade även på corradon en textremsa på sidan av rutan som det inte heller var några problem med någonstans. Oavsett sbp eller stopp av polis.
Sålänge det du klistrar på inte stör synfältet ska det vara lugnt, man får ju tänka till lite innan man börjar härja med dekaltrimmet...

.
MVH Janken
EDIT: Förövrigt sett flera nya bilar där framrutan är tonad i överkant, likt en eftermarknads-streamer, original.
På min gamla reservdelsbil är framrutan tonad så, ingen film eller dyl. Och tror knappast den gamla damen som ägde den före mig lämnat in den till firma för att få det jobbet utfört...

. (Hon köpte bilen ny förövrrigt).
Senast redigerat av Janken (7 april 2009)
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"