....

PerraN1 Åklagare
3 maj 2009 · 47 Inlägg

Det jag tycker är det trista, är att banan i hamnen har blivit ett ställe för jänkebilsvänner och det var nog inte tanken när morfiadakis och de andra i kommunen beviljade tillstånd för banan. Det är ju därför streetracingen inte minskat trots banans tillkomst. Hade de "vanliga" gatbilsvännerna fått en helt egen dag med mindre lull-lull (vem behöver tidkort m.m när man kör mot sin polare, först i mål vinner) och en massa andra saker runt omkring. Visst säkerhet behöver man, och det ska det inte sparas in på, men de skulle haft en lite lägre nivå på allt annat.

Snart i en backspegel nära dig....;)
Seat Alhambra 20VT Sport "Silverkulan" (2002)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
3 maj 2009 · 4 418 Inlägg

PerraN1 skrev:
Det jag tycker är det trista, är att banan i hamnen har blivit ett ställe för jänkebilsvänner och det var nog inte tanken när morfiadakis och de andra i kommunen beviljade tillstånd för banan. Det är ju därför streetracingen inte minskat trots banans tillkomst. Hade de "vanliga" gatbilsvännerna fått en helt egen dag med mindre lull-lull (vem behöver tidkort m.m när man kör mot sin polare, först i mål vinner) och en massa andra saker runt omkring. Visst säkerhet behöver man, och det ska det inte sparas in på, men de skulle haft en lite lägre nivå på allt annat.

Som jag sa till Haagi igår så är det inte arrangören fel. Det är det låga intresset hos Gatbilarna att köra som har skapat situationen.

Det är bara att samla ihop alla som vill köra och åka ner på onsdagar. Vi brukar ofta vara där och det är trevlig stämning, mycket folk och mycket bilar .. verkligen inget att klaga på. Allt ligger uppdukat men det är ingen som vill ta för sig smile

Men jag önskar Haagi lycka till med sin klubb, efter samtalet igår är vi inte längre intresserade av att bli medlemmar.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang