Det tar nog en stund Specielt om man har pressat lite så att bromsarna är varma! Vilket dom blir ganska fort om de går lite villt till Kan iallafall konstatera att bromsarna på en Saab 9000 inte håller högsta klass Däremot så är är 9-5:an jävligt bra på att nita med sina kraftiga bromsar!
Med nya däcken och lite värme i bromsarna så går det nog jävligt snabbt. Tiden spelar ingen större roll sålänge man stannar när man behöver Vet inte heller 0-100 tiden för den delen, räcker med att veta om man kom först eller inte.
med en mercedes e270cdi 03 tillräckligt snabbt för att det gör ont i där man har bältet och man pallar knappt hålla kvar huvudet mot nackstödet från 200-0 så stannade jag på drygt 100m nånting nödromsade då varma bromsar och däck
med en mercedes e270cdi 03 tillräckligt snabbt för att det gör ont i där man har bältet och man pallar knappt hålla kvar huvudet mot nackstödet från 200-0 så stannade jag på drygt 100m nånting nödromsade då varma bromsar och däck
Så du menar att du bromsar från 200-0 på 2sekunder ? Den var bra, ta den om tomten också
Så du menar att du bromsar från 200-0 på 2sekunder ? Den var bra, ta den om tomten också
Jag menar... koenigsegg skryter med att en av deras bilar gör 100-0 på 2.2 sekunder. Och du påstår att din gör 200-0 på 2sekunder. Du kanske ska ringa dom och ge dom några tips så dom kan bli bättre då