Skivorna som används till markisolering vid byggnationer rekommenderas annars. Kommer inte på vad de heter justnu. Lila/rosa till färgen.
jepp, fogskummet smälter om du har på polyester på det. Vill du använda fogskum så klä in det med folie eller liknande.
Tänk på att du sällan behöver klämma ut så mycket fogskum som du tror, det expanderar kraftigt.
Lycka till med bygget!.
MVH Janken
Edit: skitsamma vilket märke av fogskum du kör, vet inget som stått emot en polyesterattack utan att bli deformerat. Täck in eller kör med skivor. (De "dyrare" som man använder vid riktiga byggnationer kanske står sig bättre dock, lite mer kvalle på dessa.)
Byggmax har då haft billigt fogskum tidigare, funkar bra när man man bara ska bygga form.
Senast redigerat av Janken (10 april 2009)
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"