Angående: Träff i närheten av Karlskrona eller i Blekinge

Raquex
12 april 2009 ·

Tjenare!
Vet inte om jag har hamnat i rätt forum/tråd, men känns som att det va ett bra tag sen det va nån träff i Blekinge eller i närheten av Karlskrona eller så har jag lyckats missa nån sen sist sad

Hade vart riktigt roligt och trevligt med en träff snart nu när våren är här. Den senaste träffen jag va på va den som va i Nättraby för ett tag sen som Emelie tror jag hon heter som va delaktig i den träffen om jag inte minns helt fel. Det va min första garagetträff och tyckte det va väldigt trevligt. Alltid roligt att se allt folk och alla bilar. Den gången hade jag tyvärr ingen bil själv att visa upp fast nu har jag skaffat mig en annan som jag gärna dyker upp i på nästa träff smile

Har tyvärr inte erfarenheter eller kunskap/kontakter nog för att ta tag i en träff på egen hand. Så om det är nån som är sugen och är mer kunnig när det gäller sånt så får du/ni mer än gärna ta tag i det smile

Ser fram emot nästa träff.


//Mvh Robin

Brettan
13 april 2009 · 13 Inlägg

Ja de hade vatt riktigt kul !
de e snart dags för den första för i år!
vi får försöka spride detta så gott de går! big_smile

hallå :D
wildboy_87_
14 april 2009 · 1 062 Inlägg

Kom igen alla nu ! på tok för lite träffar i Kna med omnejd!!

Jag kommer om det blir nått  wink

Team Björkeryd
tobbeno1
14 april 2009 · 10 Inlägg

Hej , vilken najjs ide... sj har jag aldrig varit på en träff förr men hade gärna dragit å en om de blev av nått.... wink

Tomten88
15 april 2009 · 103 Inlägg

Hade vart riktigt ql, om någon bara kunde ta på sig detta. Finns gott om stora parkeringar i Karlskrona omrädet där vi skulle kunna ha en träff:) Allting vore lättare att fixa en träff om man satte upp ett datum, tid och plats. Lika så prata med någon från ledningen i Blekinge Midnight Club?? de har antagligen lättare att fixa fram mer folk(bilar). Roligare om det blir en så stor träff som möjligt:)

DonCorleon
15 april 2009 · 10 Inlägg

Bra  intiativ, har själv tänkt på detta.

Som vanligt i Karlskrona så är det alltid någon annan som skall ta tag i det, inte vågar man göra något själv, det kan ju va "nytit jue".....
Sen är det ju självklart beroende på vad syftet med träffen är men ett utgångsläge är väl att få iggn någon form av struktur på det hela

Men bara lugna, fredag/lördag kvällar brukar det ju inte vara helt tomt i Lyckeby/Vedeby kvällstid....
Inte helt fel om det blir som i söder, med träffpunkter varje helg.
jag kommer garanterat att dyka upp lite var stans i vår/sommar, om jag bara kan få biljävlen klar nån gång....


Förslag på tid och plats.
Lördag 25 April.
21.00, Slottsbacken?

Dock hinner jag inte få ihop min egen bil tills dess om jag inte får oväntad hjälp och en mirakelblixt träffar min bil.

Ses!!

Tomten88
15 april 2009 · 103 Inlägg

DonCorleon skrev:
Bra  intiativ, har själv tänkt på detta.

Som vanligt i Karlskrona så är det alltid någon annan som skall ta tag i det, inte vågar man göra något själv, det kan ju va "nytit jue".....
Sen är det ju självklart beroende på vad syftet med träffen är men ett utgångsläge är väl att få iggn någon form av struktur på det hela

Men bara lugna, fredag/lördag kvällar brukar det ju inte vara helt tomt i Lyckeby/Vedeby kvällstid....
Inte helt fel om det blir som i söder, med träffpunkter varje helg.
jag kommer garanterat att dyka upp lite var stans i vår/sommar, om jag bara kan få biljävlen klar nån gång....


Förslag på tid och plats.
Lördag 25 April.
21.00, Slottsbacken?

Dock hinner jag inte få ihop min egen bil tills dess om jag inte får oväntad hjälp och en mirakelblixt träffar min bil.

Ses!!

Ett bra syfte till årets första träff är att se vad alla gjort med sina bilar under vinterns lopp, samt om folk köpt nya bilar osv. Är ju bara ql o träffas o snacka skit m.msmile
Hade osså vart ql o glida runt i kolonn, runt Karlskrona, kanske t o m dra sig ner mot Ronneby och Karlshamns trakterna?

Precis, hade vart ql o ha nått organiserat varje vecka/helg, precis som i de södra delarna av svea rike:)

Låter som ett bra tillfälle, precis vid löning o allt. Där är det iaf gott om utrymme till måååånga bilar:)

Tycker att vi kan spika detta datum med tid och plats.. någon/några som samtycker??

wildboy_87_
16 april 2009 · 1 062 Inlägg

låter kanon jag kommer smile dock så hinner jag nog inte få i ngn ny vxl låda tills dess sad

men det kommer big_smile

mvh

Team Björkeryd
Barne Drifter
16 april 2009 · 283 Inlägg

Jag kommer om det skulle bli lite folk/bilar!

Tycker att detta e ett kanon förslag med träff efter varje helg för då finns det ju något å se fram emot!!

Jag hoppa att det kommer många bilar!!

Tider: SS 1:30:42
Ett liv på drift........
Projekt tråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 870&p=
Nissan 200sx "Nissan 570sx" (1992)
Brettan
16 april 2009 · 13 Inlägg

de hade vatt gott! gäller bara att de är någon som kan tag e de hela bestämma tid datum o plats smile

hallå :D
azXig Finlirare
16 april 2009 · 478 Inlägg

Låter ju lite kul. Som vissa sa, hade ju varit kul med en riktigt stor "cruising" nånstans också!

SaljSupranOchBliMan Pensionerad Bilbyggare
16 april 2009 · 112 Inlägg

Vi inom BMC har planer på en träff men inget datum spikat än, jättekul att det finns intresse men som Don säger så är det inte farligt att iallfall försöka dra ihop något själv.
Kontakter har man inte ifrån början det är sånt man samlar på sig med åren.

/KnaZ

Addicted To Adrenaline
BMW 523 TI "Brukisen" (1998)
Ford Focus 1.6 TDCi "Tbx till Byhåla" (2009)
DonCorleon
17 april 2009 · 10 Inlägg

Barne skrev:
Jag kommer om det skulle bli lite folk/bilar!

Precis det tänket som gör att allt rinner ut i sanden!
Inte för att vara typig eller så men.....
Tänker alla så så kommer inga, men om folk tänker att vi ger det en chans så kommer mkt fler att dyka upp.

_JDR__ Crew@BlekingeMidnightClub.se
17 april 2009 · 51 Inlägg

DonCorleon skrev:

Barne skrev:
Jag kommer om det skulle bli lite folk/bilar!

Precis det tänket som gör att allt rinner ut i sanden!
Inte för att vara typig eller så men.....
Tänker alla så så kommer inga, men om folk tänker att vi ger det en chans så kommer mkt fler att dyka upp.

Ja sen har vi ett ytterligare problem i länet när det gäller Grillningen som brukar vara på BMC träffar, att folk tror dom kan ändra på saker genom att stå med händerna i fickorna o gnälla! Det har iaf jag tröttnat på! vad säger resten om brukar vara med o anordna träffar?
Så de ni kan göra som känner er träffade är att kom fram o prata istället;) För jag lovar vi bits inte:P

MVH

Senast redigerat av _JDR__ (17 april 2009)

Speed Needs No Translation...
945turbo_
17 april 2009 · 122 Inlägg

Låter skitkul:D Tycker jag verkligen vi ska ha lite träffar oftare ! smile

Senast redigerat av 945turbo_ (17 april 2009)

DonCorleon
17 april 2009 · 10 Inlägg

Låter ju som att det kommer iallafall 5 bilar som det ser ut just nu:cool:
Kan vi nu bara komma ihåg att dyka upp med så kan jag garantera att det kommer 10 nästa helg och så får vi hoppas att det rullar på, bara att dyka upp^^

Sen vet jag ju att det kanske inte e skitkul att stå o frysa röven av sig om det bara är 3-4 bilar, men det är då man inte bara ska åka förbi, utan "ta sitt ansvar" och köra ner o ställa sig, VILL man så visar man sig och då kommer fler att haka på!!

kommer bli en grym bilsommar!!

Tomten88
17 april 2009 · 103 Inlägg

DonCorleon skrev:
Låter ju som att det kommer iallafall 5 bilar som det ser ut just nu:cool:
Kan vi nu bara komma ihåg att dyka upp med så kan jag garantera att det kommer 10 nästa helg och så får vi hoppas att det rullar på, bara att dyka upp^^

Har nu personligen skickat iväg ett sms till de flesta i min kontakt lista om träffen och det verka som att de börja gå runt till en hel del i karlskrona trakterna, tror att de kommer o komma fler än 10 bilar iaf;)big_smile

Hoppas de kommer lite folk från de andra städerna i blekinge ossåsmile

945turbo_
17 april 2009 · 122 Inlägg

Vi är ett helt gäng från jämjö som kommer o vi lär nog bli fler i veckan:)

DonCorleon
17 april 2009 · 10 Inlägg

thumbs up=)
så ska det gå till!!

yellowbird
17 april 2009 · 61 Inlägg

om jag hinner byta kamremmen så är jag sugen på att dyka upp, dyker nog upp även om jag inte hinner

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang