Angående: Träff i närheten av Karlskrona eller i Blekinge

LazyStance SR20 Spirit
25 april 2009 · 335 Inlägg

hoppas på mkt fler bilar än va de visar sig vara här faktiskt! och race måste de ju bli tycker jag;)

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
SaljSupranOchBliMan Pensionerad Bilbyggare
25 april 2009 · 112 Inlägg

Jag kommer en sväng innan jobbet, tyvärr så ser ju bilen ut som skit nu pga en viss lackerare som har samma IQ som riktnummer...

Addicted To Adrenaline
BMW 523 TI "Brukisen" (1998)
Ford Focus 1.6 TDCi "Tbx till Byhåla" (2009)
LazyStance SR20 Spirit
26 april 2009 · 335 Inlägg

var riktigt nice ikväll mer sånthär framöver! med inte allt för långa mellanrum!!
smile

Nissan Silvia "Outsiders PS13" (1993)
Nale
26 april 2009 · 68 Inlägg

då e man hemma o ska in i sängen.. skönt det tongue heheh.. jävligt lyckat och bra träff måste jag säga big_smile  roligt att köra med... mer av sånt här gärna big_smile ... Grattis big_smile

Opel Vectra "OPC" (2006)
_Sandell_
26 april 2009 · 119 Inlägg

Den träffen lyckades ni med smile jag trodde inte att det skulle bli så bra men det var kanon med alla dom bilarna som kunde komma. tummen upp för dom som fixade detta!

anderssonboy
26 april 2009 · 355 Inlägg

blev mkt bilar igår . men jag körde ju automatare så då kan man inte ha skoj i rondeler o så smile

Eddie_88 Hillbilly
26 april 2009 · 206 Inlägg

ja de blev mer bilar än förväntat smile

Living my life sideways!
Lugge Rekondare
26 april 2009 · 218 Inlägg

Finns det bilder för en annan som inte kunde medverka? tongue

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge
Volvo S40 T4 SPORT "Special Sport Edition" (2001)
Brettan
26 april 2009 · 13 Inlägg

Lyckad!!!!

hallå :D
wildboy_87_
26 april 2009 · 1 062 Inlägg

jag vet att nån tog kort på min för grillning tongue

skulle vilja se den bilden big_smile vet bara inte vem som tog kort hmm

Senast redigerat av wildboy_87_ (26 april 2009)

Team Björkeryd
SaljSupranOchBliMan Pensionerad Bilbyggare
26 april 2009 · 112 Inlägg

jag tog en del bilder lugge, ska iväg nu men jag slänga in dom sen:)

Addicted To Adrenaline
Ford Focus 1.6 TDCi "Tbx till Byhåla" (2009)
BMW 523 TI "Brukisen" (1998)
Lugge Rekondare
26 april 2009 · 218 Inlägg

SaljSupranOchBliMan skrev:
jag tog en del bilder lugge, ska iväg nu men jag slänga in dom sen:)

Låter bra det! smile

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge
Volvo S40 T4 SPORT "Special Sport Edition" (2001)
Fischy
26 april 2009 · 248 Inlägg

wildboy_87_
jag fick någon/några bilder på din bil uppe i "skogen" vid grillningen smile lägger upp dem när jag har tid ikv eller imon nått smile

besök min projekttråd BMW 330 ci widebody
| Dn Bilradio | Styling4u |
BMW 330 ci (2000)
MrSkyline89 driver with style
26 april 2009 · 800 Inlägg

de va en toppen kväll igår!! tack till alla som kom wink

men tyvärr måste jag klaga lite nu då de fanns en blådåre som höll på köra ijäl folk när han brände rakt genom oss :S mad (syfta på tjejen som folk lyckades dra undan i sista sec! TACK TILL ER SOM GJORDE DE ATT NI FÖRHINDRADE DE VÄRSTA!! smile )

så jag tycker att för framtiden skulle vi ställa upp några varningtrianglar eller ställer några bilar så dem måste sakta ner... de gå fan inte att riskera att de händer något....

sen va de att folket som kollade på att dem få flytta sig lite undan såde gå fritt fram wink fanns jo en liten backe på ena sidan man kunde ställa sig... så varfor måste man "bränna" sig på grillningen?? wink

Men annars va de riktig lyckat och SKOJJ VA DET!!!! TACK IGEN!!! big_smile

MVH Opel16V

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
RobinNilsson
26 april 2009 · 369 Inlägg

En myycket lyckad träff måste jag säga.. Skojj!  Detta får vi göra om och låt det inte dröja evigheter tills dess!!  Ett litet tips är 9maj, blackrace i kristianstad.. Mvhssd

åh va man myser, när turbon den pyyser =)
anderssonboy
26 april 2009 · 355 Inlägg

borde de inte gå o få ihop lite folk varje helg?  även om de bara är nåra som kommer så är de ju alltid kul .

Lugge Rekondare
26 april 2009 · 218 Inlägg

RobinNilsson skrev:
En myycket lyckad träff måste jag säga.. Skojj!  Detta får vi göra om och låt det inte dröja evigheter tills dess!!  Ett litet tips är 9maj, blackrace i kristianstad.. Mvhssd

Det är Blackrace i Kalmar den 9maj också då tongue

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge
Volvo S40 T4 SPORT "Special Sport Edition" (2001)
RobinNilsson
26 april 2009 · 369 Inlägg

Lugge skrev:

RobinNilsson skrev:
En myycket lyckad träff måste jag säga.. Skojj!  Detta får vi göra om och låt det inte dröja evigheter tills dess!!  Ett litet tips är 9maj, blackrace i kristianstad.. Mvhssd

Det är Blackrace i Kalmar den 9maj också då tongue

allvarligt? Fyfan va segt.. synd att dom inte kan planera upp de lite bättre så dom iaf sätter det olika helger... Mvh

åh va man myser, när turbon den pyyser =)
Lugge Rekondare
26 april 2009 · 218 Inlägg

RobinNilsson skrev:

Lugge skrev:

RobinNilsson skrev:
En myycket lyckad träff måste jag säga.. Skojj!  Detta får vi göra om och låt det inte dröja evigheter tills dess!!  Ett litet tips är 9maj, blackrace i kristianstad.. Mvhssd

Det är Blackrace i Kalmar den 9maj också då tongue

allvarligt? Fyfan va segt.. synd att dom inte kan planera upp de lite bättre så dom iaf sätter det olika helger... Mvh

nja det e lite synd facktiskt

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge
Volvo S40 T4 SPORT "Special Sport Edition" (2001)
SaljSupranOchBliMan Pensionerad Bilbyggare
26 april 2009 · 112 Inlägg

Varje helg funkar tyvärr inte då intresset dalar hela tiden då, bättre att ha färre med mycket folk!!
Men onsdagsträffar som förr i tiden men lite skitsnak bara?

Addicted To Adrenaline
BMW 523 TI "Brukisen" (1998)
Ford Focus 1.6 TDCi "Tbx till Byhåla" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang