5358
Sök

Skada på vetten!

Corvette Pingla
41 Inlägg
12 april 2009
Trådstartare
#1
Hejsan !

Var på Elmia igår och körde givetvis vetten dit, och när jag kom ut ifrån utställningen och skulle åka hem då hade "någon" gjort en jätte repa på ena dörren. Blev fruktansvärt förbannad, tvättade bilen innan så jag var säker på att det inte var något när jag lämnade hemmet.

Då kommer jag till min fråga: Är det någon som vet vart man kan få tag i Lambo orange lack stift eller bättringsfärg?

Eller får jag helt enkelt ta det som liknar mest?????


Tacksam för svar!//Emilie

Teddan
2 495 Inlägg
12 april 2009
#2
en duktig/seriös lackerare gör lackstift i rätt kulör .

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

424 Inlägg
12 april 2009
#3
Fy faan! Finns verkligen folk till allt...

508 Inlägg
12 april 2009
#4
tråkigt att höra, sjukt kasst att folk har sån avundsjuka...

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
12 april 2009
#5
På alla olika träff, finns alltid såna idioter! men dom kommer inte fram och säga det var jag!
Riktiga kycklingar och fegisar som inte kan får det du har.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

dARKiE
5 031 Inlägg
12 april 2009
#6
Tråkigt att höra! sad

Men på en sådan härligt fin bil hade jag kontaktat försäkringsbolaget och försökt fixa en ny lack på dörren..

Men annars, så har någon nämt att en duktig lackerare kan få fram färgen till dig.

mvh skog

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Corvette Pingla
41 Inlägg
14 april 2009
Trådstartare
#7
Tack för alla svar och att det finns vissa som man förstår tänker likadant att man är rädd om sin bil:) Får se om det löser sig, men det var nog sista gången till elmia i alla fall till parkeringen.

//Emilie

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
14 april 2009
#8
Tja pinglan, skulle gjort som Darkie skriver..
dvs vänt mig till försäkringsbolaget och fått ny lack på dörren.

Har hänt mig flera gånger på M5:an.
Dock på typ parkeringshus inne i stan.

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

Mustangfrälst
199 Inlägg
14 april 2009
#9
Det är så tragiskt sad
Av denna anledning tog jag gamla sur 525an till Elmia istället för att få mysa i 100 mil tor i Mussen.

Det är så tråkigt att det ska behöva vara så här.
Hoppas det löser sig snabbt och bra.

Classic Mustang Club Sweden - För alla årsmodeller utav Mustang och Shelby
Classic Mustang Club Sweden @ Facebook


Sök