Bilder på min blåa Supra i Elmia någon??

Shaboy Chaffis
12 april 2009 · 285 Inlägg

Kamerans batteri tog slut för snabbt så min kompis kunde inte filma mig när jag busade på pakeringen på lördagskvällen.

Alla ni som har tagit bilder eller filmat nån liten klipp, jag skulle uppskatta ifall ni kunde visa upp det här på sidan.

Bilen är en blå Toyota Supra MKIV// Tack till alla som hjälper till i förhand.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
camaro67 Meister
12 april 2009 · 6 763 Inlägg

Jaha så de var du som busade big_smile Tyvärr hade inte jag heller någon kamera men de va roligt att kolla iaf big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Aronsson_Kil
12 april 2009 · 653 Inlägg

Det va ju du som åkte efter oss när vi letade mat hahah big_smile en röd s40 wink har dock inga bilder jag heller

Shaboy Chaffis
12 april 2009 · 285 Inlägg

Det dyker väl upp nån snart. Filmerna är redan uppe på Youtube iallafall. http://www.youtube.com/watch?v=xGqOvVA2V0s

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
SimmeDaMann
12 april 2009 · 8 Inlägg
Volvo 740 "T5" (1990)
Shaboy Chaffis
12 april 2009 · 285 Inlägg

Japp det är den bilen. Fler sånna o skicka till mig? shaboy60@hotmail.com

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
Shaboy Chaffis
13 april 2009 · 285 Inlägg

Inga fler bilder? Skulle vara snällt om ni kunde skicka ifall ni hade.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
Vertigo Räser Förer
13 april 2009 · 386 Inlägg

nästa gång du ska leka så gör det inte i närheten av min bil iallafall. Var farligt nära några gånger. Tänk också på att det är inte bara rök som kommer ifrån däcken utan grus och annat skit med....

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo
Dastas
13 april 2009 · 25 Inlägg

tjejen filmade din bil på baksidan om de var den! smile ska se om jag kan fixa in den åt dig här big_smile

Go_sideways
13 april 2009 · 428 Inlägg

reyland skrev:
nästa gång du ska leka så gör det inte i närheten av min bil iallafall. Var farligt nära några gånger. Tänk också på att det är inte bara rök som kommer ifrån däcken utan grus och annat skit med....

kanske inte ska parkera mitt i skiten nästa gång då om du nu är så rädd om bilen ?

Jokern023 The Joker,
13 april 2009 · 463 Inlägg

precis som go_sideways sa håll den borta då.? men förövrigt grymt kört av dig i supran:) lät så läckert också

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
Shaboy Chaffis
13 april 2009 · 285 Inlägg

reyland skrev:
nästa gång du ska leka så gör det inte i närheten av min bil iallafall. Var farligt nära några gånger. Tänk också på att det är inte bara rök som kommer ifrån däcken utan grus och annat skit med....

Isåfall måste du ha stått mitt i skiten.
Men men ingen skada skett hoppas jag iallafall.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
Shaboy Chaffis
13 april 2009 · 285 Inlägg

Dastas skrev:
tjejen filmade din bil på baksidan om de var den! smile ska se om jag kan fixa in den åt dig här big_smile

Skulle vara väldigt snällt om du kunde. Vill se alla vinklar=)
Tror jag sett från 4-5 olika vinklar redan från youtube filmerna som ligger uppe redan nu.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
Vertigo Räser Förer
13 april 2009 · 386 Inlägg

Go_sideways skrev:

reyland skrev:
nästa gång du ska leka så gör det inte i närheten av min bil iallafall. Var farligt nära några gånger. Tänk också på att det är inte bara rök som kommer ifrån däcken utan grus och annat skit med....

kanske inte ska parkera mitt i skiten nästa gång då om du nu är så rädd om bilen ?

Mitt i skiten?? Jag kan väll inte veta om någon ska komma och sladda runt utan kontroll

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo
Shaboy Chaffis
13 april 2009 · 285 Inlägg

reyland skrev:

Go_sideways skrev:

reyland skrev:
nästa gång du ska leka så gör det inte i närheten av min bil iallafall. Var farligt nära några gånger. Tänk också på att det är inte bara rök som kommer ifrån däcken utan grus och annat skit med....

kanske inte ska parkera mitt i skiten nästa gång då om du nu är så rädd om bilen ?

Mitt i skiten?? Jag kan väll inte veta om någon ska komma och sladda runt utan kontroll

Utan kontroll? Det vart inte nervöst en enda gång jag tog det väldigt lugnt till o med o gjorde inte så stora svängar då det inte fanns så mycket plats.
Men det är alltid roligt o få kritik av "bystanders" som bara kan snacka om hur bra de är istället för o visa det.

Senast redigerat av Shaboy (13 april 2009)

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
J3lv4n
14 april 2009 · 89 Inlägg

Shebab big_smile Jag har gott om filmer, kolla min sida och sen den bästa filmen på dig och j-spec skylinen är för stor för att läggas upp!! Men lägg till mig på msn så fixar vi det..

Toyota Supra "MKIV" (1994)
Dubs I got Dubs!
14 april 2009 · 2 423 Inlägg

J3lv4n skrev:
Shebab big_smile Jag har gott om filmer, kolla min sida och sen den bästa filmen på dig och j-spec skylinen är för stor för att läggas upp!! Men lägg till mig på msn så fixar vi det..

det är väl en supra han har??roll

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
Janken Driver
14 april 2009 · 2 111 Inlägg

Shaboy skrev:

reyland skrev:

Go_sideways skrev:

kanske inte ska parkera mitt i skiten nästa gång då om du nu är så rädd om bilen ?

Mitt i skiten?? Jag kan väll inte veta om någon ska komma och sladda runt utan kontroll

Utan kontroll? Det vart inte nervöst en enda gång jag tog det väldigt lugnt till o med o gjorde inte så stora svängar då det inte fanns så mycket plats.
Men det är alltid roligt o få kritik av "bystanders" som bara kan snacka om hur bra de är istället för o visa det.

hmm jag är nog lite trött, satt o fundera på vem fan "byst-anders" va...haha.


Trevliga filmer o burn! wink. Hoppas du hittar fler smile!.
Skicka länkar om jag ser något!.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Shaboy Chaffis
14 april 2009 · 285 Inlägg

Janken skrev:

Shaboy skrev:

reyland skrev:

Mitt i skiten?? Jag kan väll inte veta om någon ska komma och sladda runt utan kontroll

Utan kontroll? Det vart inte nervöst en enda gång jag tog det väldigt lugnt till o med o gjorde inte så stora svängar då det inte fanns så mycket plats.
Men det är alltid roligt o få kritik av "bystanders" som bara kan snacka om hur bra de är istället för o visa det.

hmm jag är nog lite trött, satt o fundera på vem fan "byst-anders" va...haha.


Trevliga filmer o burn! wink. Hoppas du hittar fler smile!.
Skicka länkar om jag ser något!.

MVH Janken

Det finns ca 6 filmer som jag själv har hittat ute på youtube. Skriv bara Elmia 2009 så ska det komma upp en efter en.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
J3lv4n
15 april 2009 · 89 Inlägg

Adde666 skrev:

J3lv4n skrev:
Shebab big_smile Jag har gott om filmer, kolla min sida och sen den bästa filmen på dig och j-spec skylinen är för stor för att läggas upp!! Men lägg till mig på msn så fixar vi det..

det är väl en supra han har??roll

Observera mitt OCH som är fetmarkerad nu också

Toyota Supra "MKIV" (1994)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang