drazen_gti skrev:
jag skulle vilja ha tjejernas jobb:) glassa runt, le lite, kolla på bilarna på nära håll och få betalt, kan det bli bättre??
jag blir lätt distraherad av platinablont hår, glömmer bort allt vad bilar heter:) Men det är bara o titta ett par sekunder sen kan man gå vidare o glo på bilar.
Vill bara påpeka att brudarna speglade utbudet av bilarna i hall A, nån som var snygg, resten hade kjolpaket med dålig passform, taskig lack, apelsinlack på låren och fördjävlig väghållning(alla är inte vana vid högklackat)

Dessa tjejer är inga offer, dom får betalt och har säkert pojk/flickvän, så sluta klaga på allt och njut av livet! Är nån i vägen för dig när du tittar på en bil så vänta några sekunder så flyttar dom på sig...

Bra sagt!
Ja vad säger man!?

Visst hör brudar och bilar ihop när det gäller shower så som Elmia!
Och ja, sex säljer! (tyvärr)
Samma som många klagar på dessa reklam pelare runt om i Sverige med snygga smala tjejer, det är tydligen missvisande mot ungdomar och vi kvinnor känner oss förnedrade....kom igen nu!
Inte vill ja se en blekfet gammal tant med valkar här och där med HM behå i ett fönster i affären el på affisch på gatan bara för att en "vanlig" svensson är medelålders och inte allt för vältränad, utan slät och fast hy???
Tillbaka till bilar och brudar!!
Vissa tjejer på mässorna är grymt fina, andra mindre...men smaken e som baken!
Klart det ska vara lite lättklätt...men det finns en gräns och något som heter smak!
Kjolar som sitter på halva skinkan?
Smakfullt? NEJ
Sexigt? ABSOLUT
Hör de hemma på Elmia?? Kanske/kanske inte!

Hellre ser ja nog en lite avklädd tjej som ser bra ut än en som ser ruskigt skabbig och lite mer påklädd ut!
Det är ju show!

Med det menar jag INTE att jag vill springa bredvid och trängas med halvnakna tjejer som visar rumpan på Elmia!
På bilder kan de bli väldigt fint med såna tjejer...men i en trång mässhall där du har personen bredvid dig 1 m???
Jag vet vad de flesta killar tycker...det är väl dröm scenariot!

Många killar har inte en väl fungerande hjärna!
Bara för att man har kort kjol tror dem att det är fritt fram att känna och klämma!
På så sätt är det förnedrande då dessa tjejer faktiskt vimlar en del bland folket och får känna på det ena och det andra under dan!
Dessa killar tillhör väl isf hormonssprudlande 14-åringar och halvfeta Zündapp-pensionärer som knappt vet om de är k*ta eller pinknödiga.
Isf finns det gott om dem!
Sen är det upp till bilägarnas eget tycke vad dem vill hyra in!
Enligt min smak så undrar jag vad vissa bilutställare tänkte med, vissa måste nästan ha fått dålig reklam?...men det e jag det!