1765
Sök

Angående: Onsdagsträffen i avesta! sässongen 2010 är nu startad.

9 Inlägg
24 juni 2009
Synd att snuten aldrig ville ge sig.

Var det någon som plockade upp min framblinkers som jag tappade när jag körde ut från parkering och hade missat värsta hålet? Bilen var en BMW 325 coupé.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
1 juli 2009
okej. ikväll blir det fint igen och ca 20 - 23 Grader. hoppas det kommer bra med folk nu.

Har tydligen varit dåligt på sista tiden. tongue

544 Inlägg
1 juli 2009
Trådstartare
Jajamen... Skärpning gott folk! släpp datorn för ett par timmar och kom ut i friska luften istället smile

med andra ord: då ses vi ikväll allesammans smile

Prestanda med stil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
3 juli 2009
och inte en kotte kom haha. när det var kallt och regningt ute dom första gångerna, då var det fullt. men inte nu när det är kanon väder?

Vart tog alla vägen? om alla tänker : "det är ju ändå inte så mycket bilar, så det är ingen idè"

Då är det ju klart att det aldrig blir nå. tror det är rätt så många som tänker nå liknande.

Men men. det kanske blir fler mot slutet av sommaren?. tongue

544 Inlägg
8 juli 2009
Trådstartare
Upp och hoppa nu!

Ännu en ny onsdag är här, då ses vi ikväll gott folk?

Prestanda med stil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
2 augusti 2009
nu är det fasiken den första träffen i augusti. Då är det nästan alltid fin fint väder och varma kvällar smile så nu får vi ta och komma tycker jag. vart tog allt folk som var där i början vägen? tvinga alla ni känner så det blir lite folk. det är ju det som är kul och hoppas på mycket körning.

Joas_86
2 augusti 2009
Dark_Angel skrev:
nu är det fasiken den första träffen i augusti. Då är det nästan alltid fin fint väder och varma kvällar smile så nu får vi ta och komma tycker jag. vart tog allt folk som var där i början vägen? tvinga alla ni känner så det blir lite folk. det är ju det som är kul och hoppas på mycket körning.

har vela komma hela jävla sommaren, men de är något jämt som går före yikes Nu till onsdag är man inte hemma, får bli nästa där på då ?

Vill gärna se hur det är, har ju inte så jävla långt !

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
2 augusti 2009
haha ja visst smile får se om det kommer mer denna gång, och gör det de så kanske det kommer fler nästa gång smile

544 Inlägg
2 augusti 2009
Trådstartare
Mer folk/bilar åt träffen i avesta! dålig stil av er alla att inte komma, utan er får vi ingen träff på onsdagarna =/

Och nu kan jag inte bränna mer gummi för er tyvärr då jag har sålt pärlan sad
dags att någon annan vågar gasa lite ?? wink

Prestanda med stil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
3 augusti 2009
nyman88 skrev:
Mer folk/bilar åt träffen i avesta! dålig stil av er alla att inte komma, utan er får vi ingen träff på onsdagarna =/

Och nu kan jag inte bränna mer gummi för er tyvärr då jag har sålt pärlan sad
dags att någon annan vågar gasa lite ?? wink

Ehh skärp dig. du har ju typ 8 bilar ju tongue

446 Inlägg
5 augusti 2009
hoppas det kommer lite folk idag! vädret är ju bra smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
10 augusti 2009
Joas_86 skrev:
Dark_Angel skrev:

har vela komma hela jävla sommaren, men de är något jämt som går före yikes Nu till onsdag är man inte hemma, får bli nästa där på då ?

Vill gärna se hur det är, har ju inte så jävla långt !

jaha nu är det nästa gång.. kommer du på onsdag eller?? kan ingen ta litew bilder och ladda upp? ska försöka jag annars tongue så jaga jaga jaga folk nu så det blir bra bilder med mycket folk. då ser andra hur kul vi har och kommer = mer och mer folk smile säg till alla även farmor om det är så att komma big_smile

NissanMotorsport
17 november 2009
Någon som vet om dom håller på att bygga om vägen mellan Norberg och Avesta? om den ska bli som fagersta vägen? någon som vet? smile dom håller ju på för fullt att såga ner träden..

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
17 november 2009
japp. dom håller på att förbereda för att bredda vägen på sina ställen eftersom det ska bli 2+1 filig smile men det tar nog sin lilla tid haha

727 Inlägg
17 november 2009
Nån som vet förresten hur det gick med den där s2:an som blåste rätt ut i stängslet och blev kvar uppe på ett par slipers? länge sedan man såg en sådan sjukt onödig av-åkning!

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966

NissanMotorsport
17 november 2009
Dark_Angel skrev:
japp. dom håller på att förbereda för att bredda vägen på sina ställen eftersom det ska bli 2+1 filig smile men det tar nog sin lilla tid haha

aa ok nice de iaf, hatar avesta vägen annars.. tongue även mycke olyckor där

men tar nog en tid ja, usch.. blir drygt att åka med alla vägarbeten, är ju arbetslös..får låta bli at söka i avesta området big_smile haha..

NissanMotorsport
17 november 2009
Frayze skrev:
Nån som vet förresten hur det gick med den där s2:an som blåste rätt ut i stängslet och blev kvar uppe på ett par slipers? länge sedan man såg en sådan sjukt onödig av-åkning!

hehe, såg det irl när det hände.. va där me nissan min smile

men vet inte va som hände.. framvagnen verkade iaf skrot, huven m.m..

544 Inlägg
17 november 2009
Trådstartare
Jag vet inte heller vad som hände med den s2an, vet inte ens vart ifrån den kommer eller vem som äger den?

Ses på nästa sommrens träffar ville jag bara tillägga smile
Kul har det vart med förvånansvärt mycket bilar? tycker jag.

Prestanda med stil

544 Inlägg
17 november 2009
Trådstartare
Ps: skall försöka bygga ihop något nytt man kan bränna lite gummi med till nästa sässong också wink
En trevlig e30 turbo håller på att byggas i vårat garage av polarn bla också

Prestanda med stil

Sök