Var det någon som plockade upp min framblinkers som jag tappade när jag körde ut från parkering och hade missat värsta hålet? Bilen var en BMW 325 coupé.
nu är det fasiken den första träffen i augusti. Då är det nästan alltid fin fint väder och varma kvällar så nu får vi ta och komma tycker jag. vart tog allt folk som var där i början vägen? tvinga alla ni känner så det blir lite folk. det är ju det som är kul och hoppas på mycket körning.
nu är det fasiken den första träffen i augusti. Då är det nästan alltid fin fint väder och varma kvällar så nu får vi ta och komma tycker jag. vart tog allt folk som var där i början vägen? tvinga alla ni känner så det blir lite folk. det är ju det som är kul och hoppas på mycket körning.
har vela komma hela jävla sommaren, men de är något jämt som går före Nu till onsdag är man inte hemma, får bli nästa där på då ?
Vill gärna se hur det är, har ju inte så jävla långt !
har vela komma hela jävla sommaren, men de är något jämt som går före Nu till onsdag är man inte hemma, får bli nästa där på då ?
Vill gärna se hur det är, har ju inte så jävla långt !
jaha nu är det nästa gång.. kommer du på onsdag eller?? kan ingen ta litew bilder och ladda upp? ska försöka jag annars så jaga jaga jaga folk nu så det blir bra bilder med mycket folk. då ser andra hur kul vi har och kommer = mer och mer folk säg till alla även farmor om det är så att komma
Någon som vet om dom håller på att bygga om vägen mellan Norberg och Avesta? om den ska bli som fagersta vägen? någon som vet? dom håller ju på för fullt att såga ner träden..
Nån som vet förresten hur det gick med den där s2:an som blåste rätt ut i stängslet och blev kvar uppe på ett par slipers? länge sedan man såg en sådan sjukt onödig av-åkning!
Nån som vet förresten hur det gick med den där s2:an som blåste rätt ut i stängslet och blev kvar uppe på ett par slipers? länge sedan man såg en sådan sjukt onödig av-åkning!
hehe, såg det irl när det hände.. va där me nissan min
men vet inte va som hände.. framvagnen verkade iaf skrot, huven m.m..
Ps: skall försöka bygga ihop något nytt man kan bränna lite gummi med till nästa sässong också En trevlig e30 turbo håller på att byggas i vårat garage av polarn bla också