2598
Sök

Angående: Onsdagsträffen i avesta! sässongen 2010 är nu startad.

Rotaryhead
155 Inlägg
17 november 2009
Ja, det lär väl bli en sväng eller två upp till sopis med bankens bil nästa år också wink

544 Inlägg
17 november 2009
Trådstartare
lego skrev:
Ja, det lär väl bli en sväng eller två upp till sopis med bankens bil nästa år också wink

Haha låter kanon det smile
då kommer jag med min egen bil isf cool

Prestanda med stil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
22 april 2010
jasså? så det är varje onsdag som gäller nu eller? smile hur mycket folk kom det förra veckan då? och igår? tongue

544 Inlägg
22 april 2010
Trådstartare
Det var en del racesugna bilar där igår såg jag smile
Bara att alla masar sig till sopen iår igen och rocka på för fullt! cool

Prestanda med stil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
7 maj 2010
var där en sväng i onsdags, men vi kom inte förrens starx efter halv 11 tongue hörde att det varit lite liv på kvällen iallafall. någon mercedes som smällde däck, och det kunde man se ganska bra när vi kom. hur kan en bil skräpa ner så fruktansvärt? aha tongue får se om det blir nå på onsdag, annars blir det onsdagen efter och då kan det verkligen bli spännande tongue

544 Inlägg
7 maj 2010
Trådstartare
Dark_Angel skrev:
var där en sväng i onsdags, men vi kom inte förrens starx efter halv 11 tongue hörde att det varit lite liv på kvällen iallafall. någon mercedes som smällde däck, och det kunde man se ganska bra när vi kom. hur kan en bil skräpa ner så fruktansvärt? aha tongue får se om det blir nå på onsdag, annars blir det onsdagen efter och då kan det verkligen bli spännande tongue

Ja nog var det liv allt...... Några tomtar la en bmw touring på tak och lämnade kvar den vid sopen hörde jag.. Stod i lokala tidningen idag att bilen var stulen och låg på tak vid sopen

Verkligen smidigt av er som gjorde det.
Nu kommer snuten vara där varenda onsdag resten av sommaren pga det här.
Tråkigt när folk förstör för oss andra som vill vara där utan att snuten tittar på hela tiden.
Senast redigerat av nyman88 (7 maj 2010)

Prestanda med stil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
8 maj 2010
nyman88 skrev:
Dark_Angel skrev:

Ja nog var det liv allt...... Några tomtar la en bmw touring på tak och lämnade kvar den vid sopen hörde jag.. Stod i lokala tidningen idag att bilen var stulen och låg på tak vid sopen

Tråkigt när folk förstör för oss andra som vill vara där utan att snuten tittar på hela tiden.

jasså? måste ha varit sent på natten isåfall. vi åkte star före tolv kanske till shell, fast ioförsig när vi åkte förbi sopis på vägen hem så var någon där och brände däck.

Var det en lila/röd äldre kombi? synd att det ska hända och just där just då.

544 Inlägg
8 maj 2010
Trådstartare
Dark_Angel skrev:
nyman88 skrev:
Dark_Angel skrev:

jasså? måste ha varit sent på natten isåfall. vi åkte star före tolv kanske till shell, fast ioförsig när vi åkte förbi sopis på vägen hem så var någon där och brände däck.

Var det en lila/röd äldre kombi? synd att det ska hända och just där just då.

Jaså. Jag var aldrig där i onsdags så jag vet inte hur den såg ut eller när dom gjorde det. Men tror den var rödaktig i färgen iaf.
Ja mycket tråkigt gjort, Nu kommer ju snuten snurra där varje onsdag bara för det här yikes

Prestanda med stil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
8 maj 2010
fick en mobil bild av en polare som såg bilen i dag haha. när vi var där såg vi en gammal vinröd/lila aktig bmv kombi som nästan såg krockad ut som stog närmast oss. och då stog den på alla hjulen iallafall tongue men på bilden låg den på samma platts typ fast på taket haha tongue någon som vet om dom bärgat bort skiten än?

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
8 maj 2010
och ioförsig så snurrar dom där varje onsdag ändå, fast kanske lite mer nudå? tongue

Taxen_85
13 maj 2010
trök vid gårdagaens sopis å. 2st som körde mot varandra hann inte mer än över halva rakan sen kom 2st snutbilar och körde ikapp dom:) dom han upp till värmeverket å diskutera om att köra igen men då tändes det lite blåljus för dom. hade tydligen stått en civilbil där och tjuvkikat:(. Silver/grå saab sedan.

men det hanns med innan snuten kom att rasa en 245a samt slakta en nissan micra

544 Inlägg
13 maj 2010
Trådstartare
Taxen_85 skrev:
trök vid gårdagaens sopis å. 2st som körde mot varandra hann inte mer än över halva rakan sen kom 2st snutbilar och körde ikapp dom:) dom han upp till värmeverket å diskutera om att köra igen men då tändes det lite blåljus för dom. hade tydligen stått en civilbil där och tjuvkikat:(. Silver/grå saab sedan.

men det hanns med innan snuten kom att rasa en 245a samt slakta en nissan micra

Jag hörde det där om snutarna + civilbilen cool

Orgien med att slakta och döda bilar tycker jag man kan lägga ner helt. Till vilken nytta?

Prestanda med stil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
14 maj 2010
var där lagomt till att se racet med polisen. fast jag var helt säker på att V70in var en civilare som precis åkte upp efter dom var cicilaren tongue hur tifigt börjar folk komma då? om man hinner med allt det där innan? Polisen blir smartare iallafall, fick dom nå böter någon som vet?

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
14 maj 2010
ska fan ta lite bilder nästa gång att slänga ut i tråden så kanske fler folk blir intresserade tongue om man kommer igåh kameran villsäga tongue

544 Inlägg
14 maj 2010
Trådstartare
Sopis finns nu även på Facebook, så det är bara att joina gruppen cool

Prestanda med stil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
14 maj 2010
nyman88 skrev:
Sopis finns nu även på Facebook, så det är bara att joina gruppen cool

coolt cool

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
27 maj 2010
När man äntligen kommer ihåg att ta med kameran, så är det kanon kallt och knappt hälften så mycket bilar som det brukar vara hmm men men, det vart någon halvdålig bild iallafall. ska göra om försöket till nästa onsdag och hoppas på varmare väder och mycket mer folk wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/73108/938745_0ep86s.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/73108/938746_4szxh6.jpg
synd att det bara var ca 30 - 40 bilar. brukar vara fullt på parkeringen.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/73108/938747_6r5l1j.jpg
lite lite med folk denna gång tyvärr.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/73108/938748_z77ud4.jpg

5 Inlägg
27 maj 2010
Hitta inte facebookgruppen, länka smile

Sök