Angående: Onsdagsträffen i avesta! sässongen 2010 är nu startad.

Lexell
19 april 2009 · 61 Inlägg

Klart man kommer! Så kan dark_angel få revansch från hedemora kvällen:P

Tyskt eller svenskt
BMW M5 E34 Turbo "TyskTuurbon" (1992)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
19 april 2009 · 5 092 Inlägg

Lexell skrev:
Klart man kommer! Så kan dark_angel få revansch från hedemora kvällen:P

HAHA ja visst. vänta till i slutet av månaden då e du körd tongue MEN vi drog den röda 850:in iallafall hahaha

Senast redigerat av Dark_Angel (19 april 2009)

nyman88
19 april 2009 · 544 Inlägg

Dark_Angel skrev:

Lexell skrev:
Klart man kommer! Så kan dark_angel få revansch från hedemora kvällen:P

HAHA ja visst. vänta till i slutet av månaden då e du körd tongue MEN vi drog den röda 850:in iallafall hahaha

okej nu har jag missat nåt märker jag.
har mästerrekonadern blivigt spöad utav en volvo s40 ??? är det de jag hör? big_smile

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
19 april 2009 · 5 092 Inlägg

nyman88 skrev:

Dark_Angel skrev:

Lexell skrev:
Klart man kommer! Så kan dark_angel få revansch från hedemora kvällen:P

HAHA ja visst. vänta till i slutet av månaden då e du körd tongue MEN vi drog den röda 850:in iallafall hahaha

okej nu har jag missat nåt märker jag.
har mästerrekonadern blivigt spöad utav en volvo s40 ??? är det de jag hör? big_smile

HA HA ja om han har en röd 850 så tongue var lite för feg att tok köra om en annan bil på fel sida om refugen tongue så han stannade bakom den omkörda bilen. fast sen på tillbaka vägen var det fritt och vi tog han iallafall tongue

Var samma vända vi åkte förbi dom på mc donalds och tutade lite. då fick den "röda" skämmas lite haha tongue det var ju skit kul.

NissanMotorsport
19 april 2009 ·

Hörde me en idag, att varför denna samling alltid va på onsdagar förut, var för att dom hade speedway tävlingar samtidigt, och då va alla poliser där istället, så då var det fritt fram vid sopen, men sen flytta dom speedway tävlingarna en dag frammåt, säkert pågrund av detta vid sopen, så man kanske skulle kolla upp om det är några andra tävlingar eller något på någon annan dag? så tar man samlingarna den dagen.

men i vilket fall så tittar jag inte ut me nissan något, fick ingen besiktningstid förens den 29e onsdag näst nästa vecka smile så då kikar ja dit me den smile

Piratstikin 2015 Dbakuten.
19 april 2009 · 5 092 Inlägg

MIG1408 skrev:
Hörde me en idag, att varför denna samling alltid va på onsdagar förut, var för att dom hade speedway tävlingar samtidigt, och då va alla poliser där istället, så då var det fritt fram vid sopen, men sen flytta dom speedway tävlingarna en dag frammåt, säkert pågrund av detta vid sopen, så man kanske skulle kolla upp om det är några andra tävlingar eller något på någon annan dag? så tar man samlingarna den dagen.

men i vilket fall så tittar jag inte ut me nissan något, fick ingen besiktningstid förens den 29e onsdag näst nästa vecka smile så då kikar ja dit me den smile

Okej. ja det får vi kolla upp haha. men du kan ju kika dit nu på onsdag med volvon? tongue

NissanMotorsport
19 april 2009 ·

Dark_Angel skrev:

MIG1408 skrev:
Hörde me en idag, att varför denna samling alltid va på onsdagar förut, var för att dom hade speedway tävlingar samtidigt, och då va alla poliser där istället, så då var det fritt fram vid sopen, men sen flytta dom speedway tävlingarna en dag frammåt, säkert pågrund av detta vid sopen, så man kanske skulle kolla upp om det är några andra tävlingar eller något på någon annan dag? så tar man samlingarna den dagen.

men i vilket fall så tittar jag inte ut me nissan något, fick ingen besiktningstid förens den 29e onsdag näst nästa vecka smile så då kikar ja dit me den smile

Okej. ja det får vi kolla upp haha. men du kan ju kika dit nu på onsdag med volvon? tongue

jorå, kikar nog förbi en sväng smile tvätta av den lite först så big_smile

Atenza Never drive faster than your angel can fly
20 april 2009 · 338 Inlägg

Jupp delvis stämmer det att vi körde på onsdagar pga av speedwayen men oxå pga av att det var lilllördag.. Skoj att det blir uppslutning bara. Suggorna ni tänkt flyttat på har å gjorts ett ex antal gånger så tillslut så bultades dom fast i backen, vet dock ej hur det är nu.. Se även till för guds skull att inte hindra lastbilarna som skall dit å lasta. Det var många chaffisar som kontaktade polisen å..... Väl mött på onsdag, vet dok inte vilken bil det blir än

Hellre Nürburgring än vigselring
Volvo V70 D5 AWD "R-Design" (2011)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
20 april 2009 · 5 092 Inlägg

ahaa smile du kommer du oxå?

Atenza Never drive faster than your angel can fly
20 april 2009 · 338 Inlägg

Självklart så lär väl gammelgubben komma

Hellre Nürburgring än vigselring
Volvo V70 D5 AWD "R-Design" (2011)
Andersson86
20 april 2009 · 3 Inlägg

Jag kommer också tongue

Piratstikin 2015 Dbakuten.
20 april 2009 · 5 092 Inlägg

såg i dag att betong suggorna var borta smile = kanon haha det blir runt 20:30-21:00 tiden alla kommer va?

nyman88
20 april 2009 · 544 Inlägg

HELVETE......
jag är ju borta på kurs i nyköping från och med imorgon fram tills fredag kom jag på nu typ..... sad

så ni får allt berätta hur det vart med mitt "första hjälpen försök" till att åter ha en onsdagsträff på sopen. om det lyckades eller ej?
och vad jag tror så kommer det nog dyka upp en del folk som det låter och vad jag har hört här i avesta, bara vädret håller i sig också!

Det har vart bra respons och posetiva ord med att återinföra onsdagsträffarna igen iaf, så det ser lovande ut tycker jag smile
men ni får startar träffen utan mig tyvärr.. sad

Senast redigerat av nyman88 (20 april 2009)

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Lexell
20 april 2009 · 61 Inlägg

nyman88 skrev:

Dark_Angel skrev:

Lexell skrev:
Klart man kommer! Så kan dark_angel få revansch från hedemora kvällen:P

HAHA ja visst. vänta till i slutet av månaden då e du körd tongue MEN vi drog den röda 850:in iallafall hahaha

okej nu har jag missat nåt märker jag.
har mästerrekonadern blivigt spöad utav en volvo s40 ??? är det de jag hör? big_smile

HAHA nejdu jag piska s40in:) Åker ju BMW

Tyskt eller svenskt
BMW M5 E34 Turbo "TyskTuurbon" (1992)
nyman88
20 april 2009 · 544 Inlägg

Lexell skrev:

nyman88 skrev:

Dark_Angel skrev:

HAHA ja visst. vänta till i slutet av månaden då e du körd tongue MEN vi drog den röda 850:in iallafall hahaha

okej nu har jag missat nåt märker jag.
har mästerrekonadern blivigt spöad utav en volvo s40 ??? är det de jag hör? big_smile

HAHA nejdu jag piska s40in:) Åker ju BMW

jag tror på lexell wink
hehe

men att du får spö av mig lexell det vet vi ju redan innan ett race wink big_smile

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
nyman88
20 april 2009 · 544 Inlägg

Kom ihåg att sprida vidare ang onsdagsträffen nu!!! så det kryllar av folk varje onsdag hedan efter wink

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Atenza Never drive faster than your angel can fly
20 april 2009 · 338 Inlägg

N viktig grej till er.. Om det nu INTE skulle dyka upp så mycket folk på onsdag så ge ej upp. Fortsätt att ta Er till sopis på onsdagar så skall ni se resultatet mot hösten wink

Hellre Nürburgring än vigselring
Volvo V70 D5 AWD "R-Design" (2011)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
20 april 2009 · 5 092 Inlägg

Atenza skrev:
N viktig grej till er.. Om det nu INTE skulle dyka upp så mycket folk på onsdag så ge ej upp. Fortsätt att ta Er till sopis på onsdagar så skall ni se resultatet mot hösten wink

självklart kommer vi fortsätta trotts resultat i början smile

NissanMotorsport
20 april 2009 ·

Letar efter din bil, dark_angel, nog den ända ja kommer känna igen där så big_smile ge utrymme för en parkering breve din big_smile haha. Gött att betongsuggorna e borta smile men tror ärligt talat att ingen kommer tävla ändå smile iaf inte dom första gångerna.. smile men fi vår la se!

nyman88
21 april 2009 · 544 Inlägg

Atenza skrev:
N viktig grej till er.. Om det nu INTE skulle dyka upp så mycket folk på onsdag så ge ej upp. Fortsätt att ta Er till sopis på onsdagar så skall ni se resultatet mot hösten wink

Som antenza sa: ge inte upp även om det inte skulle komma så mycket folk dom första gångerna. det kommer ge sig självt om/när det väl börjar rulla på. då kommer mer och mer folk vart efter ryktet sprids!

ang race så är jag lätt på med bmwn, även om den enhjular mest för mig just nu... ny bakvagn med lamelldiff ligger i garaget och väntar dok smile

Senast redigerat av nyman88 (21 april 2009)

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang