Blev race igår iaf jag vann 4/5 bl.a en Golf vr6 174hk chippad till 193 som ja spöa med kombin. Sen sista bilen blev ja dragen av 855 t5r chippad 290hk! Tycker det var kul som fan första träffen!
Stackars bolinder som var på kurs haha kanske var tur annars hade du ju blivit dragen
Blev att jag kolla förbi en sväng igår också och tyckte de va rätt bra med folk för att va första gången. och väldigt kul att de blev lite race att kolla på också. blir nästa onsdag också och dra med några vänner.
Och som sagt väldigt bra att du tog initiativ att starta de igen och hoppas att de växer.
Blev att jag kolla förbi en sväng igår också och tyckte de va rätt bra med folk för att va första gången. och väldigt kul att de blev lite race att kolla på också. blir nästa onsdag också och dra med några vänner.
Och som sagt väldigt bra att du tog initiativ att starta de igen och hoppas att de växer.
Det är kul att se något bli så uppskattat. värkligen trevligt! och bara vädret håller i sig så vi får lite sol och värme, kan det bli ett par kanonfina onsdagar framöver här i sommar
Till karp och alla er andra: sprid träffen vidare och dra ut era polare från garagen/lägenheterna för att visa upp era fina åk och vara lite sociala ett par timmar i veckan
Blev race igår iaf jag vann 4/5 bl.a en Golf vr6 174hk chippad till 193 som ja spöa med kombin. Sen sista bilen blev ja dragen av 855 t5r chippad 290hk! Tycker det var kul som fan första träffen!
Stackars bolinder som var på kurs haha kanske var tur annars hade du ju blivit dragen
Haha vist vi säger så viktor när jag fått dit min andra bakvagn är jag med i matchen igen förhoppningsvis
syns nästa onsdag om inte annat för lite upp till bevis körning hehe
tyvärr fick vi inga bilder kameran var helt konstig, eller så berodde det på all däckrök haha
Och nästa gång jag rejsar så MÅSTE jag komma ihåg att ta ur antispinnen hahaha. fint & gasa iväg på höga varv och allt tar stopp :S haha men men jag vann ju ändå iallafall det är ju det som räknas
Haha vist vi säger så viktor när jag fått dit min andra bakvagn är jag med i matchen igen förhoppningsvis
Ja det blev ju bevisat igår 3/3 vann lill 6:an:) Ja vi får se vad som händer då, förhoppnings vis säljer du väll bilen;)
Ja det blev ju bevisat igår 3/3 vann lill 6:an:) Ja vi får se vad som händer då, förhoppnings vis säljer du väll bilen;)
haha okej du van, men det var inga hästlängder precis
ok igår rasade bakaxeln på bilen.... så nu står biljäveln i garaget och skäms..
haha jadu... jag kommer ju garanterat. men det blir till att åka bmw 1602 istället och den behöver ni inte ens försöka racea med hehe
haha okej ja du får väll stå och kolla på som en annan
hehe ja tyvärr får det bli så, men jag blir glad över att se hur många som kommer hoppas på dubbla antalet denna gången efter en lyckad första träff på spis
sprid vidare gott folk!! PS: alla slag utav fordon är välkommna. Allt från mc knutte till moppepojke är välkommna kravet är att det skall vara ett motordrivet fordonsmedel ni kommer med hehe