Angående: Onsdagsträffen i avesta! sässongen 2010 är nu startad.

nyman88
22 april 2009 · 544 Inlägg

OKEJ jag har fått en MMS bild här under kvällen, och 30st bilar! på första träffen måste jag anse vara en bra början?! big_smile

okej nu ska jag på krogen med mina kurspolare wink men nu vill jag se bilder ifrån träffen här i tråden darke_angel tongue

skål och välkomna skall ni vara!
och här med förklarar jag sommaren 2009 av sopenträffen öppnad!!!!

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Orange_Dragon
22 april 2009 · 392 Inlägg

Var en mycket bra fösta gång tycker jag. Helt ok med bilar, och en del som ville köra lite race. Kommer bli kanon framöver det här.

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!
stefan707
22 april 2009 · 11 Inlägg

Tyckte de va rätt dött, får hoppas de blir bättre nästa onsdag.. :p

NissanMotorsport
22 april 2009 ·

Gareon skrev:
Tyckte de va rätt dött, får hoppas de blir bättre nästa onsdag.. :p

Klart de kommer bli, kikar nog förbi me nissan då ;D om ja får ihop den tills dess smile

NissanMotorsport
22 april 2009 ·

Syntes några poliser till då? smile

Blir väl mer & mer ljusare om kvällarna nu också, så hoppas det blir bra ljus så man kan fotografera lite vid 21.00 smile

victor91
23 april 2009 · 446 Inlägg

jag åkte hem vid 23:00 och då hade jag inte sett några poliser smile

Lexell
23 april 2009 · 61 Inlägg

Blev race igår iaf jag vann 4/5 bl.a en Golf vr6 174hk chippad till 193 som ja spöa med kombin. Sen sista bilen blev ja dragen av 855 t5r chippad 290hk! Tycker det var kul som fan första träffen!

Stackars bolinder som var på kurs haha kanske var tur annars hade du ju blivit dragen

Tyskt eller svenskt
BMW M5 E34 Turbo "TyskTuurbon" (1992)
karp
23 april 2009 · 3 Inlägg

Blev att jag kolla förbi en sväng igår också och tyckte de va rätt bra med folk för att va första gången. och väldigt kul att de blev lite race att kolla på också. blir nästa onsdag också och dra med några vänner.

Och som sagt väldigt bra att du tog initiativ att starta de igen och hoppas att de växer.

nyman88
23 april 2009 · 544 Inlägg

karp skrev:
Blev att jag kolla förbi en sväng igår också och tyckte de va rätt bra med folk för att va första gången. och väldigt kul att de blev lite race att kolla på också. blir nästa onsdag också och dra med några vänner.

Och som sagt väldigt bra att du tog initiativ att starta de igen och hoppas att de växer.

Det är kul att se något bli så uppskattat. värkligen trevligt!
och bara vädret håller i sig så vi får lite sol och värme, kan det bli ett par kanonfina onsdagar framöver här i sommar smile

Till karp och alla er andra: sprid träffen vidare och dra ut era polare från garagen/lägenheterna för att visa upp era fina åk och vara lite sociala ett par timmar i veckan tongue

keep seeding

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
nyman88
23 april 2009 · 544 Inlägg

Lexell skrev:
Blev race igår iaf jag vann 4/5 bl.a en Golf vr6 174hk chippad till 193 som ja spöa med kombin. Sen sista bilen blev ja dragen av 855 t5r chippad 290hk! Tycker det var kul som fan första träffen!

Stackars bolinder som var på kurs haha kanske var tur annars hade du ju blivit dragen

Haha vist vi säger så viktor wink
när jag fått dit min andra bakvagn är jag med i matchen igen förhoppningsvis tongue

syns nästa onsdag om inte annat för lite upp till bevis körning wink hehe

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
24 april 2009 · 5 092 Inlägg

tyvärr fick vi inga bilder sad kameran var helt konstig, eller så berodde det på all däckrök haha tongue

Och nästa gång jag rejsar så MÅSTE jag komma ihåg att ta ur antispinnen hahaha. fint & gasa iväg på höga varv och allt tar stopp :S haha men men jag vann ju ändå iallafall tongue det är ju det som räknas tongue

Piratstikin 2015 Dbakuten.
24 april 2009 · 5 092 Inlägg

Förresten. ni som tog bilder kanske kan lägga upp dom här i tråden? smile skulle kunna vara kul att se.

Lexell
25 april 2009 · 61 Inlägg

nyman88 skrev:

Lexell skrev:
Blev race igår iaf jag vann 4/5 bl.a en Golf vr6 174hk chippad till 193 som ja spöa med kombin. Sen sista bilen blev ja dragen av 855 t5r chippad 290hk! Tycker det var kul som fan första träffen!

Stackars bolinder som var på kurs haha kanske var tur annars hade du ju blivit dragen

Haha vist vi säger så viktor wink
när jag fått dit min andra bakvagn är jag med i matchen igen förhoppningsvis tongue

syns nästa onsdag om inte annat för lite upp till bevis körning wink hehe

Ja det blev ju bevisat igår 3/3 vann lill 6:an:) Ja vi får se vad som händer då, förhoppnings vis säljer du väll bilen;)

Tyskt eller svenskt
BMW M5 E34 Turbo "TyskTuurbon" (1992)
nyman88
26 april 2009 · 544 Inlägg

Lexell skrev:

nyman88 skrev:

Lexell skrev:
Blev race igår iaf jag vann 4/5 bl.a en Golf vr6 174hk chippad till 193 som ja spöa med kombin. Sen sista bilen blev ja dragen av 855 t5r chippad 290hk! Tycker det var kul som fan första träffen!

Stackars bolinder som var på kurs haha kanske var tur annars hade du ju blivit dragen

Haha vist vi säger så viktor wink
när jag fått dit min andra bakvagn är jag med i matchen igen förhoppningsvis tongue

syns nästa onsdag om inte annat för lite upp till bevis körning wink hehe

Ja det blev ju bevisat igår 3/3 vann lill 6:an:) Ja vi får se vad som händer då, förhoppnings vis säljer du väll bilen;)

haha okej du van, men det var inga hästlängder precis wink

ok igår rasade bakaxeln på bilen.... så nu står biljäveln i garaget och skäms..

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
victor91
26 april 2009 · 446 Inlägg

hur går det på onsdag då da? tongue

nyman88
26 april 2009 · 544 Inlägg

victor91 skrev:
hur går det på onsdag då da? tongue

haha jadu... jag kommer ju garanterat. men det blir till att åka bmw 1602 istället smile
och den behöver ni inte ens försöka racea med hehe tongue

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
victor91
26 april 2009 · 446 Inlägg

nyman88 skrev:

victor91 skrev:
hur går det på onsdag då da? tongue

haha jadu... jag kommer ju garanterat. men det blir till att åka bmw 1602 istället smile
och den behöver ni inte ens försöka racea med hehe tongue

haha okej wink ja du får väll stå och kolla på som en annan smile

nyman88
26 april 2009 · 544 Inlägg

victor91 skrev:

nyman88 skrev:

victor91 skrev:
hur går det på onsdag då da? tongue

haha jadu... jag kommer ju garanterat. men det blir till att åka bmw 1602 istället smile
och den behöver ni inte ens försöka racea med hehe tongue

haha okej wink ja du får väll stå och kolla på som en annan smile

hehe ja tyvärr får det bli så, men jag blir glad över att se hur många som kommer smile
hoppas på dubbla antalet denna gången wink efter en lyckad första träff på spis smile

sprid vidare gott folk!!
PS: alla slag utav fordon är välkommna. Allt från mc knutte till moppepojke är välkommna big_smile kravet är att det skall vara ett motordrivet fordonsmedel ni kommer med hehe wink

Senast redigerat av nyman88 (26 april 2009)

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Cellstruct
28 april 2009 ·

Given imorrn!!

Piratstikin 2015 Dbakuten.
29 april 2009 · 5 092 Inlägg

se om nå poliser kommer stå där i morgon då, eller om dom inte fått reda på det än tongue kommer nog kanske i morgon. deroendå på väder och jobb smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang