Angående: Onsdagsträffen i avesta! sässongen 2010 är nu startad.

nyman88
4 maj 2009 · 544 Inlägg

Återigen hoppas jag på mycket folk och bilar nu till onsdagens träff!
Dom två första träffarna har vart kanonbra tycker jag, synd att vädret inte har vart med oss som jag hade velat. men folk tittar ut endå och det är kul att se!

Jag hhar monterat min "nya" bakvagn nu, och imorgon skall växellådan monteras igen.
har jag tur kan det bli provkörning på onsdagskvällen wink

keep on

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
NissanMotorsport
4 maj 2009 ·

nyman88 skrev:
Återigen hoppas jag på mycket folk och bilar nu till onsdagens träff!
Dom två första träffarna har vart kanonbra tycker jag, synd att vädret inte har vart med oss som jag hade velat. men folk tittar ut endå och det är kul att se!

Jag hhar monterat min "nya" bakvagn nu, och imorgon skall växellådan monteras igen.
har jag tur kan det bli provkörning på onsdagskvällen wink

keep on

I´ll be there big_smile fint, då får man kanske se på en äkta burnout då ;D  men slår vad om snuten kommer vara där tidigt..aja,  är du vid garaget innan träffen nyman? smile

nyman88
5 maj 2009 · 544 Inlägg

MIG1408 skrev:

nyman88 skrev:
Återigen hoppas jag på mycket folk och bilar nu till onsdagens träff!
Dom två första träffarna har vart kanonbra tycker jag, synd att vädret inte har vart med oss som jag hade velat. men folk tittar ut endå och det är kul att se!

Jag hhar monterat min "nya" bakvagn nu, och imorgon skall växellådan monteras igen.
har jag tur kan det bli provkörning på onsdagskvällen wink

keep on

I´ll be there big_smile fint, då får man kanske se på en äkta burnout då ;D  men slår vad om snuten kommer vara där tidigt..aja,  är du vid garaget innan träffen nyman? smile

kommer jag ut med min då blir det med bara grenröret och en snepipa ner i backen wink big_smile
så det lär höras när jag kommer om vi säger så..

jajamen jag kommer ligga 400 meter från sopen och skruva för fullt för att få fart på liket...
ikväll ska v-lådan dit och nya bromsrör skall dras bla..

du är välkommen att skita ner dig lite du med johnny wink

Senast redigerat av nyman88 (5 maj 2009)

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
NissanMotorsport
5 maj 2009 ·

nyman88 skrev:

MIG1408 skrev:

nyman88 skrev:
Återigen hoppas jag på mycket folk och bilar nu till onsdagens träff!
Dom två första träffarna har vart kanonbra tycker jag, synd att vädret inte har vart med oss som jag hade velat. men folk tittar ut endå och det är kul att se!

Jag hhar monterat min "nya" bakvagn nu, och imorgon skall växellådan monteras igen.
har jag tur kan det bli provkörning på onsdagskvällen wink

keep on

I´ll be there big_smile fint, då får man kanske se på en äkta burnout då ;D  men slår vad om snuten kommer vara där tidigt..aja,  är du vid garaget innan träffen nyman? smile

kommer jag ut med min då blir det med bara grenröret och en snepipa ner i backen wink big_smile
så det lär höras när jag kommer om vi säger så..

jajamen jag kommer ligga 400 meter från sopen och skruva för fullt för att få fart på liket...
ikväll ska v-lådan dit och nya bromsrör skall dras bla..

du är välkommen att skita ner dig lite du med johnny wink

haha smile nja de vettefan big_smile inga smutstiga fingrar i min nissan ;D hah, ne men kan ju komma förbi å kika lite kanske smile om jag kommer ihåg vart de va någonstans tongue

Lost_Boy
5 maj 2009 · 5 Inlägg

ni får be lexell köra några repor på onsdag ha det:cool:

NiklasForsling Instrumentmontör
6 maj 2009 · 16 Inlägg

tror jag kommer med ådin idag med... få se om jag hinner göra en 4-hjulsinställning och få sommarfälgarna annars få det bli orginal äckliga fälgar med vinterdäck ;P

//Nisse
BMW 320d (2009)
Volvo 240 (1983)
nyman88
6 maj 2009 · 544 Inlägg

Volvomannen skrev:
tror jag kommer med ådin idag med... få se om jag hinner göra en 4-hjulsinställning och få sommarfälgarna annars få det bli orginal äckliga fälgar med vinterdäck ;P

Låter bra det nisse! vill vi se lite race från din sida också wink hehe

tyvärr får jag inte ihop min bil tills ikväll. men nästa onsdag ska den vara rullande då man ska ner på mantorp den 16e med kärran smile

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
6 maj 2009 · 5 092 Inlägg

blir nog inte att vi kommer över nå idag heller :S Har bara sovit en timme i natt tongue somnar nog ganska snart haha. men nu får ni ta lite bilder och lägga ut här. smile

NissanMotorsport
6 maj 2009 ·

redan halv 9 tongue monterade ögonlocken nyss, väldigt dålig passform på ena, släpper hela tiden på en sida, får limma dit tongue men  dricker lite kaffe nu, så strax de är slut så sticker jag smile

NissanMotorsport
6 maj 2009 ·

då var man hemma, lite mindre bilar denna gång och kyligare smile men de va fler som tävlade ikväll, gött de iaf smile

karp
6 maj 2009 · 3 Inlägg

mm precis mindre bilar ikväll men var nice att de va mer race:)

Lexell
7 maj 2009 · 61 Inlägg

+ att inte snutarna kom!

Tyskt eller svenskt
BMW M5 E34 Turbo "TyskTuurbon" (1992)
Lost_Boy
7 maj 2009 · 5 Inlägg

Lexell skrev:
+ att inte snutarna kom!

Det var ju bra det att haffa höll sig undan får våran träff får fixa gasol kök så man få bjuda dom på korv o mos hahaha:lol:

nyman88
8 maj 2009 · 544 Inlägg

jag låg och skruvade på biljäveln till halv 11 på kvällen..... då folk redan hade hunnit åka typ...

men ni som var där lär iaf hört när jag kom wink
men jag hade dåligt med bromsar "det som jävlades"

det var mindre folk och bilar denna onsdagen hörde jag.
vi har tyvärr bara haft skitväder sedan träffen startade, vilket är jävligt tråkigt..

MEN jag är jävligt nöjd med antalet endå med tanke på vädret och kylan som har vart på kvällarna!!
får se om vi prickar in en riktig sommardag framöver här, då kommer det nog mer folk också ska ni se smile

keep on

Senast redigerat av nyman88 (8 maj 2009)

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
nyman88
8 maj 2009 · 544 Inlägg

Jag efterlyser också någon som kan spela lite musik på träffen??

det blir lite tyst när ingen burnar och för liv av sig hehe.
lär ju finnas massor med bilar som har duktiga ljudprylar i bilen tycker man? smile

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Joas_86
9 maj 2009 ·

Synd att man har så långt smile

HEHE !

nyman88
9 maj 2009 · 544 Inlägg

Joas_86 skrev:
Synd att man har så långt smile

HEHE !

ja det är ju förjävligt wink
bara att komma nästa onsdag!! smile

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
stefan707
12 maj 2009 · 11 Inlägg

hoppas det är bra väder i morgon då, annars står jag över denna gång med :p

NissanMotorsport
12 maj 2009 ·

Japp, hoppas på bra väder så det inte är så mulet så de blir mörkt fort, för tänkte kanske ta lite bilder smile får se! smile

nyman88
12 maj 2009 · 544 Inlägg

okch jag kommer ligga och skruva 500 meter längre bort igen.. men denna gång är det 02an som skall göras iordning inför mantorp på lördag smile

vädret ser inte ut att vara med oss denna onsdag heller tyvärr... men det är bara att hålla tummarna! smile

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang