Eftersnack: Inofficiell Garaget medlemsträff i Borlänge Datum 16/5

Jokern023 The Joker,
15 maj 2009 · 463 Inlägg

dom har sån där tvätt station i blge vid besiktningen tror jag. så går ju att vara där om du vill å inte är hur noga som helst:D

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
ChriZtoffer GAS democar 2018!
16 maj 2009 · 8 744 Inlägg

Nja, har hus med gård och högtryckstvätt, så jag kör nog en tvätt där. wink Men det får bli efter att jag varit på Street Meet. Tänkte köra lite stressfix av dörrarna, tvätta bilen och äta mat då. Så är man fit for fight sen inför kvällen. smile Väderprognosen såg då lovande ut för kvällen, inte så jättevarmt men uppehåll och rätt fint väder iaf, bara å hoppas att det blir så då.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Hilden
16 maj 2009 · 178 Inlägg

Halvrisigt väder i Ludervika nu hmm Men man får väl springa ut å vaska av traktorn utifall det bättrar sig till kvällen

Audi RS5 (2011)
Ragz
16 maj 2009 · 35 Inlägg

de är skapligt väder i blge nu , lite molnigt men runt 17 grader varmt iaf å blåser lite, får se om de blir bätre under dagen , .. hoppas vi slipper regnet iaf

fredda_king Fotograf
16 maj 2009 · 1 319 Inlägg

se om man kanske dyker upp..

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
t5-r micke
16 maj 2009 · 301 Inlägg

dyker ner en vända skulle ja tro.

!!!Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på!!!
geNo
16 maj 2009 · 1 Inlägg

kul jag kommer dit x)

hEZtkatt
Ejan
16 maj 2009 · 648 Inlägg

för alla som funderar så är vädret väldigt bra i Borlänge just nu och ser ut att blir så hela kvällen

ChriZtoffer GAS democar 2018!
16 maj 2009 · 8 744 Inlägg

Ja vädret ser ju grymt fint ut nu, synd att det inre var så för typ 5 timmar sedan... men men, nu kommer vi ett gäng från Falun iaf och jag hoppas att alla andra på listan också kommer. då blir det skoj! smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Ejan
17 maj 2009 · 648 Inlägg

tycker det var dålig uppslutning :-( ..synd att det svinades så pass mycket som det gjorde

ChriZtoffer GAS democar 2018!
17 maj 2009 · 8 744 Inlägg

Ja ush för alla dom som höll på och börnade å körde som idioter på parkeringen samt dom som kastade skräp på marken, det är såna som ni som gör så att vi inte får nånstans att vara! mad

Sen så blev det ju minst sagt snurrigt i Falun nu kring midnatt... men vi får hoppas på varmare väder och bättre uppslutning den 6/6 i Falun! smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
Jokern023 The Joker,
17 maj 2009 · 463 Inlägg

ja det va ju inte alla 60 på listan (tror jag iaf)  men tack ni alla som kom iaf jag har haft en toppen dag och iaf fått 152 bilder från dagen kommer upp här lite senare kanske som smakprov lr något. sen ja runt midnatt vart det lite snurrigt men alla tjata ju om sånt vi inte får prata för mkt om här och då lurade vi väll runt alla skoj hade jag iaf. tack för mig och hoppas på lika bra väder den 6/6 i falun:)

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
ichibon mmm, blåbärssoppa.
17 maj 2009 · 616 Inlägg

Usch, nyss hemkommen och sjukt trött, jag är för gammal för sånt här... tongue

Bilen har stått på pallbock ända tills i idag kl 17 så den blev verkligen klar i sista sekunden.  Sjukt skönt att få ut den igen iaf.

Tog massa bilder men de kommer nog inte upp förrän imorgon. (Eller senare idag då, om man ska vara noga.) Var lite halvdåligt med bilar ändå tycker jag, vi mötte många på väg hemåt när vi rullade ner så folk kanske tröttnade efter ljudtävlingen. Men trevligt det som var iaf. Nu ska det sovas!

/ichi
salt
17 maj 2009 · 24 Inlägg

Var en något tradig träff kan man säga..

steifan DR!FTT3KN!K3R
17 maj 2009 · 10 427 Inlägg

Hade ju inte skadat med 15 varmgrader till wink

aha_100
17 maj 2009 · 535 Inlägg

Haha, någon som kan svara på varför vi flyttade träffen till Falun? big_smile

Ejan
17 maj 2009 · 648 Inlägg

skapligt taskig framförhållning av "ansvariga" för träffen att inte säga till att träffen flyttades..

wibbe44
17 maj 2009 · 30 Inlägg

Bilder från de som kom till Borlängeträffen finns upplagda av mig under Film & Foto-tråden.

Ruuben
17 maj 2009 · 18 Inlägg

Jag är inte ansvarig för träffen men jag kan ju säga att jag, janken, max å johan skulle så sakteliga dra oss hemöver å därför drog mot falun när vi strax efter icaMaxi upptäckte att massor av bilar tydligen hängde på big_smile hehe.. så att säga att träffen blev flyttad kanske inte är rätt.. eller va det någon "ansvarig" som tog beslutet att flytta träffen?

Mvh//Robin

Senast redigerat av Ruuben (17 maj 2009)

150dB+
Sjodin_ Good Girl Gone Bad
17 maj 2009 · 607 Inlägg

Ruuben skrev:
Jag är inte ansvarig för träffen men jag kan ju säga att jag, janken, max å johan skulle så sakteliga dra oss hemöver å därför drog mot falun när vi strax efter icaMaxi upptäckte att massor av bilar tydligen hängde på big_smile hehe.. så att säga att träffen blev flyttad kanske inte är rätt.. eller va det någon "ansvarig" som tog beslutet att flytta träffen?

Mvh//Robin

Träffen vart inte flyttad. Vi var ett gäng som åkte mot Falun och upptäckte att de va en massa som hängde på. Men roligt för de smile

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang