det är ju det att det är en gammal bil som e roligt det ska inte bara vara o åka o hämta saker så det passar! det ska ju modifieras lite så det blir en helt unik bil om man skulle ta en nyare bil där det finns 10tusentls saker o köpa som passar rätt av e ju inte ens kul! för man vet att det finns ju minst 100 bilar till runt om denna glob som har liknande setup..
får tacka så mycket riktigt kul med kommentarer
PRECIS min tanke! Men det är ju nästan fult att tänka så där, det är ju så många som menar att "du får ju aldrig tillbaka pengarna på en så där gammal bil", SO WHAT? Får man tillbaka pengarna av att gå och kolla på fotboll?
Heder åt folk som följer sin egen väg! Och dessutom så är Opel Omega fina och underskattade bilar.
Saab_Robin - de e svin nice fick en tanke bara irmsher... det måste ju vara för opel som AMG är för mercedes väl? ^^
Volvo544special65 - för mig handlar det inte om att få tillbaka några pengar alls! men jag gillar din jämnförelse det är ju exakt så det är! ^^ de e ju förfan exakt samma sak som o köpa en triss lott! man vet ju aldrig ifall man går med vinst eller förlust rätt köpare ger rätt pengar helt enkelt
kan inte annat än o hålla med om opel omega ^^ för underskattade! dock så har ju även dom sina barn sjukdommar som tycär inte gjordes något åt.. japp jag talar om rosten ..
MilleN - e det så det stavas (A) ^^ ja man lär sig alltid något nytt jo men är det enkelt så lär man sig ju inte ^^ nu måste jag ju lära mig o plasta för att få det o funka OCH jag har alltid velat kunna plasta så 2 flugor i en smäll kan man väl säga ^^
Nästa gång fälgarna sitter fast så lossar du bara hjulmuttrarna något varv.. ut på asfalt rulla sakta och tvärnita.. ere i bak så går det fint i backa och tvärnita eller rycka i handbromsen..
myran - värsta utav allt e att jag hade inge batteri i, inga luftade bromsar ifram, hela bilen upphissad, ingen interiörm och främst av allt :p ingen ratt :p så lite för mycket jobb för att få av gamla sketna plåtisar den vägen men annars riktigt bra tips för en rullande bil ^^
slipade ner resten utav kanten som blev efter jag tog bort förstärkningen
mer slipat
nummerskylts plasten ska väck tror man ser några snitt me kapen där
mellan tummen o pekfingret :)ungefär så ska det väl sitta ändå ^^
japp här höftar man upp den efter tycke o smak ^^ där får ni se mig i full action med ^^
nu ska man väl ge sig på andra sidan med
dit me framspoilerna o snabbt skruva dit irmscher delen för att se bättre jämnfört med bilen OBSERVERA RIKTIGT NOGA att fotot ljuger o visar att allt e mer fyrkantigt än vad det igentligen är
delarna e på olika höjd på orginalspoilern för att jag ville se vart det såg bäst ut så nu gäller det bara o förstärka o lära sig o plasta
detta ser nog helt värdelöst ut för vissa men kom ihåg att jag e en vanlig liten stackars bondpojk utan allt för kraftiga kunskaper man lär sig hela tiden
se till o kommentera nu åh berätta vad ni tycker om detta e bra intresserad utav erat tycke
fan gubben min, är ju riktigt stolt över dig.. det kommer att bli riktigt bra detta!!! när ja kommer upp så ska ja fan se kärran å ge dig en hjälpande hand eller nått i den stilen, ja jag säger så föra att vara snäll så det kommer inte att inträffa ne ska fan se bilen, sist jag såg den va när jag jagade dig uppe på nordrona å sladdade lite
matheus - det va ju ett jääääävla tag sen vi sladdade som faaen där uppe ju ^^ det får bli mer utav den saken senare ^^ fock osäker med den här bilen ^^ ska försöka hålla den undan från våra karga saltade vintrar men ska försöka hitta något annat vinter åk ^^
har letat som fan efter guider till plastning men hittar inga vettiga någon som kan ge tips o trix eller rent av länka till någon riktigt bra guide för nybörjare??
se så lägg en kommentar om fronten iaf som sagt e intresserad av vad ni gorgare tycker
nu är båda delarna i jämnhöjd men jävlar vad absplasten ändrar form ifall den får stå liten stund i solen ^^ så det tog ett tag o tvinga dit den.. men nu sitter den dock bara skruvad än så länge ^^
med tanke på att det blir hålrum på baksidan kanske man kunde spruta i fogskum eller något annat liknande för att få upp lite massa makom så att det inte fladdrar? DUM IDE ELLER NÅGOT MAN FAKTISKT KAN GÖRA NÅGOT UTAV?