RaggeNo1 -> Bra gör det, sprid gärna infon om träffen vidare till alla du känner!
P.S Den listan ovan gäller en äldre träff 24 April, för snart en månad sen
Men vadå? Bättre sent än aldrig...
Jag sätter en peng på att polisen dyker upp idag förresten. Och jag tippar på mig själv som vinnare. Det kan ha att göra med att jag precis haft ett samtal med dem i ett liknande ärende och fick en 'vibb'. Nu sköter vi ju oss så det stör inte mig, men ville bara nämna det. Mest om nån vill sammanställa frågor eller så...
Ja, vädret verkar ganska lovande. Just nu är det riktigt nice.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
RaggeNo1 -> Bra gör det, sprid gärna infon om träffen vidare till alla du känner!
P.S Den listan ovan gäller en äldre träff 24 April, för snart en månad sen
Men vadå? Bättre sent än aldrig...
Jag sätter en peng på att polisen dyker upp idag förresten. Och jag tippar på mig själv som vinnare. Det kan ha att göra med att jag precis haft ett samtal med dem i ett liknande ärende och fick en 'vibb'. Nu sköter vi ju oss så det stör inte mig, men ville bara nämna det. Mest om nån vill sammanställa frågor eller så...
Ja, vädret verkar ganska lovande. Just nu är det riktigt nice.
Ja, på det sättet är alla vinnare... Eller... Vänta nu... Hmmm...
TUbbex skrev:
om man nu skulle grillat där om polisen hade kommet, skulle man bjudet dom på en korv? undra vad dom hade sakt då.
I värsta fall så drar de in dig för nån form av 'muta av tjänsteman', förargelseväckande beteende, mordbrand eller något annat. Skulle sedan någon sätta i halsen; Våld mot tjänsteman, försök till dråp alt. terrorbrott.
Men jag tycker helt klart du ska grilla.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
om man nu skulle grillat där om polisen hade kommet, skulle man bjudet dom på en korv? undra vad dom hade sakt då.
Klart du ska bjuda dem på en korv, det är bara schysst ju... och det visar att vi är skötsamma och generösa på träffen ... det kan du gott bjuda dem på, och på att visa vi gör annat än burnar och spelar hög musik, d.v.s grillning, bara visar att vi har trevlig gemenskap på våra träffar ju