3271
Sök

EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

314 Inlägg
27 juni 2009
Jilli vanilli! Var höll du hus? När man för en gångs skull kommer ner till träffen så får man inte se din Subba!! sad Ska jag va ärlig så var det ingen lyckad träff! Ni som jämför med Lödde och Helsingborg har nog aldrig varit där?!?! yikes Jag hade kanske för höga förväntningar? Med tanke på att man har lika långt till HBG så är valet faktiskt inte så svårt... tongue Trevligt att det finns nånting där nere iaf.. cool

100% Skåning
358 Inlägg
27 juni 2009
Jill skrev:
Whacker skrev:
PointMan skrev:
Det var en helt ok träff, synd bara att ingen körde efteråt...

Ja verkligen =/ Men efter mycket tjatande så lämnade jag iaf mitt bidrag tillslut roll haha

Skönt att höra att du håller flaggan i topp .. det gläder oss wink

Hoppas att någon fotade !! big_smile

Andreas gjorde, så det kommer nog bilder snart smile

239 Inlägg
27 juni 2009
Håller med SniZa lite...
Trodde det skulle vara fler bilar. Men som sagt, det var väl både ystad festival och gatebil samtidigt.

Utbildad proffsamatör
786 Inlägg
27 juni 2009
Arkaj skrev:
Håller med SniZa lite...
Trodde det skulle vara fler bilar. Men som sagt, det var väl både ystad festival och gatebil samtidigt.

Sant.

3 968 Inlägg
27 juni 2009
Tycker vi ska vara mycket nöjda med gårdagen, och en perfekt samlingsplats!

Jag har gjort allt för att göra reklam på flera orter, att det är på Världens Ände smile

Jag tog en del bilder igår, så jag garanterar att ni får se dem inom några fåtal dagar,
så fort jag får tid, har massor av annat att göra under helgen också.. så håll ut och
ha tålamod smile

Jag och några till räknade och fick det till runt 50 bilar totalt som var på träffen
ändå igår och det är inte illa det anser jag tongue

Så jag är mycket nöjd med gårdagen, trots allt.

Att jämföra det med Helsingborg och andra ställen som är betydligt större
städer tycker jag inte man skall göra... självklart är det mycket mer folk/bilar
i Helsingborg.

Men för att vara i Ystad så brukar det ligga på minst 50 bilar, (mindre självklart om
det spöregnar o.s.v) men om det är bra väder så är detta inte fy skam,
ibland kommer vi trots allt upp i 100 bilar som max har det varit cirka, och det är
inte illa anser jag... mellan 50-100 bilar i genomsnitt- det tycker jag är mycket.

Kul att träffa nytt folk igår... som sagt om folk bara sprider det vidare till andra
så lär det komma ännu mer folk.

Mycket trevlig miljö Värlens Ände, bra gemenskap igår och sammanhållning,
många feta bilar också vill jag påstå cool

Så jag ger ett väl godkänt betyg för träffen igår, helt klart lyckat!

Sen är det dessutom denna träffplatsen, istället för den gamla,
garanterat tror jag dte kommer/lär komma ännu fler bilar då det
inte är gatebil o ystadfestivalen o andra evenemang samtidigt,
sånt kan också påverka som sagt.

Välkomna åter till träffen ! smile Som sagt mycket lugn,
trevlig stämning igår tycker jag! Trevligt folk, schyssta människor att
prata med helt klart!
Senast redigerat av Andreas79 (27 juni 2009)

239 Inlägg
27 juni 2009
Ser fram emot bilderna.

Livsnjutare
44 Inlägg
27 juni 2009
Med risk för att låta jävligt dryg, men jag tycker att man kunde lika bra köra och ställa sig vid draka kabel direkt! Men det är bara min åsikt:)

Volvo For Life Karr!

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
27 juni 2009
Trådstartare
SniZa skrev:
Jilli vanilli! Var höll du hus? När man för en gångs skull kommer ner till träffen så får man inte se din Subba!! sad Ska jag va ärlig så var det ingen lyckad träff! Ni som jämför med Lödde och Helsingborg har nog aldrig varit där?!?! yikes Jag hade kanske för höga förväntningar? Med tanke på att man har lika långt till HBG så är valet faktiskt inte så svårt... tongue Trevligt att det finns nånting där nere iaf.. cool

Jag säger så här ... vart var DU ?? big_smile wink

Jag är på det enda stället man kan befinna sig denna helgen och sniffar däckrök ... Gatebil - Mantorp !! Årets GRYMMASTE evenemang !! cool

Bilder från igår, http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=140013
Bilder från idag, http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p1745416

Men på fredag, då lovar jag att va på plats big_smile big_smile big_smile

Om det var 50 bilar som Andreas sa så var det rätt lite bilar. Under en kväll brunar det vara runt 100, ibland mer ...  Men som sagts innan, jämför inte med Lödde .. då blir ni besvikna !!
Senast redigerat av Jill (27 juni 2009)

4 418 Inlägg
27 juni 2009
Trådstartare
Arkaj skrev:
Håller med SniZa lite...

EXAKT !! big_smile

207 Inlägg
27 juni 2009
TUbbex skrev:
Whacker skrev:
PointMan skrev:
Det var en helt ok träff, synd bara att ingen körde efteråt...

Ja verkligen =/ Men efter mycket tjatande så lämnade jag iaf mitt bidrag tillslut roll haha

det var snyggt (: trodde aldrig att du vågade göra så med din bil smile

Haha jaså??
Bilen är till för att användas wink
Hon ber lite om det faktiskt roll
Sen så är det ju fruktansvärt roligt med big_smile

314 Inlägg
27 juni 2009
Håller med Whacker! Bilarna är till för att köras! cool Speciellt om man har byggt dom för att dom ska hålla!! wink

Jill! Jag var sugen på Mantorp men min mamma fyller år idag och plånboken tillät inte både att åka dit och lackera fronten och betala fortkörningsböter denna månaden hmm..

Var ett gäng från VSR där så det var bara Suprorna som besökte Ystad igår!
Jag hade nog för höga förväntningar på träffen så jag lovar att ge det en chans till roll

Hoppas det blir lite körning då smile det är ju det som e kul lol

4 418 Inlägg
27 juni 2009
Trådstartare
SniZa skrev:
Håller med Whacker! Bilarna är till för att köras! cool Speciellt om man har byggt dom för att dom ska hålla!! wink

Jill! Jag var sugen på Mantorp men min mamma fyller år idag och plånboken tillät inte både att åka dit och lackera fronten och betala fortkörningsböter denna månaden hmm..

Var ett gäng från VSR där så det var bara Suprorna som besökte Ystad igår!
Jag hade nog för höga förväntningar på träffen så jag lovar att ge det en chans till roll

Hoppas det blir lite körning då smile det är ju det som e kul lol

Då förstår jag .. vill inte ens tänka på vad kalaset kostar, skönt iaf att ha betalt hotellet i "Vintras" tongue hehe ... så det slapp man vika cash för ... Men jag kan säga att det är värt vart enda öre... Så sjukt grymma och fina bilar !!! big_smile

Låter bra att ni kommer igen, och så ska jag visa dig vart skåper ska stå med Subban wink :p

314 Inlägg
27 juni 2009
Haha.. 4 hjulsdrift = Fusk roll

4 418 Inlägg
27 juni 2009
Trådstartare
SniZa skrev:

Absolut inte !! lol wink

207 Inlägg
27 juni 2009
Nästa helg kanske jag också kan vara med o pröva lite smile
Kommer förmodligen bli hopplöst sist med mina 120hk upp till nästan 4000 rpm sad
Men kan ju vara kul ändå, har ju aldrig kört med henne så innan... cool

164 Inlägg
28 juni 2009
Hehe, jag kan ju offra mig att köra mot dig som första bil så att du iaf får en "bra" början... tongue

Whacker skrev:
Kommer förmodligen bli hopplöst sist med mina 120hk upp till nästan 4000 rpm sad

480 Inlägg
28 juni 2009
SniZa skrev:

var inte gnällig big_smile

4 418 Inlägg
28 juni 2009
Trådstartare
Whacker skrev:

Rullande kan man ju göra smile för att vara lite snäll wink

13 Inlägg
28 juni 2009
Om det blir race nästa fredag så kanske vi är ett gäng som tittar ner med minst 7 st cossies smile Vi är ett gäng från FCS som ska ha en liten sommarcruising och natten mellan fre-lör ska ett stopp/övernattning ske i Skåne. Kan ju se om dom andra också är sugna på att kanske åka ner en runda och gasa lite.
Senast redigerat av CoSSiE_ToBBe (28 juni 2009)

4 418 Inlägg
28 juni 2009
Trådstartare
CoSSiE_ToBBe skrev:
Om det blir race nästa fredag så kanske vi är ett gäng som tittar ner med minst 7 st cossies smile Vi är ett gäng från FCS som ska ha en liten sommarcruising och natten mellan fre-lör ska ett stopp/övernattning ske i Skåne. Kan ju se om dom andra också är sugna på att kanske åka ner en runda och gasa lite.

Då klart ni ska komma ingen tvekan ...

Sök