Hugoson skrev:
Trevligt idag, trotts att man dök upp senare än beräknat!
en STOR känga till alla dom som fortfarande inte förstår att man inte kör "mot strömmen" när det pågår race!!! kör ni mot strömmen på bana också? I så fall börjar jag undra vad ni håller på med..!
det är både enerverande för de som ställt upp för start och för de som vill se race. kan tycka att det är farligt också ifall ett race startat och det kommer ett par *d*o*er uppe ifrån i full fart för att visa att de kan bromsa framför publik och möter två ikapp körande bilar.. (iofs bra att ni har fixat bromsar, men det är inte det man använder i startområdet på ett dragrace...
hoppas inte bara det är jag som tycker såhär..?! vill nämligen känna mig lite säker när man ligger och trycker sin bil på allmän väg...! turister och allmänna personer kommer vi aldrig att kunna få till att köra runt om kvarteret "Draka Kabel" men de kommer inte heller i 150 blås mot raceriktningen...
hoppas på att vi kan införa en kanske inte regel men sunt förnuft som säger att man tar till
höger direkt efter Preem och kommer till träffen eller racen det hållet!
för allas trivsel och mina åsikter...
/Oscar
Absolut inte !! Står bakom dig helt och fullt .. Skit kul för mig i den rullande starten mot Mussen, när en volvo får för sig att h*n ska köra ut ... Tittar man inte??? Jag skuller kunna skriva många fula ord här nu men gör det inte, jag skriver bara:
Snälla andvänd sunt förnuft i alla lägen!Det gäller även om man är ägare till en ny California, det ger dig inte rätt att köra utan skallen på träffplatsen, bara för att du vill visa upp din nya bil!På träffen så visar vi respekt för varandra, för varandras bilar och tänker efter före ... Skulle en olycka hända, att någon går ut framför så har ni inte en chans att bromsa... När det är 100-200 pers på en plats så måste man tänka på säkerheten före att få gasa och visa hur snabb och snygg ens bil är.
Det här är inga regler för träffen, utan jag ber er bara att andvända det ni har ...
Snunt förnuft! 

Jag och Andreas kom även fram till att vi kör på VärldensÄnde från och med nu som en fast plats. Dessa två test omgångar har visat väldigt bra resultat

PS: Polisen kom för att en fet kärring på cykel vid övergångsstället ringde dom .. Så ser ni henne nästa gång, så sno mobilen för henne