1694
Sök

EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

480 Inlägg
24 juli 2009
Jill skrev:
ECO_Astra skrev:
Eller så byter man till fyrhjuls drift! cool

Exakt !! big_smile big_smile

en till som instämmer big_smile

89 Inlägg
25 juli 2009
Var det mycket folk ikväll...???

1 517 Inlägg
25 juli 2009
Anders_82 skrev:

japp (:  men hur många vet jag inte hehe, smile
Senast redigerat av Tubbex (25 juli 2009)

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
25 juli 2009
Trådstartare
Anders_82 skrev:

Efter 9-tiden blev det massa folk .. över 100 bilar var där totalt iaf ... smile

119 Inlägg
25 juli 2009
Bilder ? Så man kan få sig en liten kik vad de var för folk idag? Missa ju..

Ska det va så ska de va på skånska!

3 968 Inlägg
25 juli 2009
Riktigt trevligt som vanligt!

Japp riktigt mycket folk ikväll ! wink

Många fina bilar, trevligt med en del nytt folk dessutom.

Mina bilder från träffen kommer under helgen så fort jag får tid smile

Industridesigner
324 Inlägg
25 juli 2009
Mina bilder kommer i morgon...och kanske en liten film i nästa vecka smile

Gillade när den gula Volvon började larma tongue (fick med det på film båda gångerna)

– ––– -–- ––- -- -–--
Mitt projekt (bilen)
Min hemsida (industridesign)

Äppelodlare
305 Inlägg
25 juli 2009
Glömde minneskort hemma men fick iaf lite helhetsbilder för de som inte var där smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/47785/717347_m2y1x3.jpghttps://www1.garaget.org/gallery/archive/47785/717348_wkcn8a.jpghttps://www1.garaget.org/gallery/archive/47785/717349_wdbuh9.jpg

2 077 Inlägg
25 juli 2009
Kom nyss från markaryd wink
Ystad kan slänga sig i väggen,vill ni se feta bilar och rediga race så e markaryd the place to be ^^

Antar ingen racade? lr blev det nåt av det? dem flesta e ju så lama på o köra hos oss tongue
Om det blev av så KUL big_smile men slår inte markaryd..

No offense,men vi måste utöka träffen som fan!
Samt hitta en extra raka wink

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

4 418 Inlägg
25 juli 2009
Trådstartare
JDMCRAZE skrev:
Ystad kan slänga sig i väggen,vill ni se feta bilar och rediga race så e markaryd the place to be ^^

Antar ingen racade? lr blev det nåt av det? dem flesta e ju så lama på o köra hos oss tongue

HAHAHA ... Du är rolig du Adam!! lollollol
1. Du klagar på dåligt med feta bilar, men kommer i en über original Saab.
2. Du klagar på att ingen kör, men har aldrig kört själv.
3. Rakan var knök full med bilar i sommarvärmen, fanns inget att klaga på. Du var inte där men klagar ändå som vanligt.
4. Rakan är inget fel på!

PS. Ja där var race! (PS2. Tack alla som ställer upp med sina bilar o kör ... till slut wink )
Senast redigerat av Jill (25 juli 2009)

89 Inlägg
25 juli 2009
Olsson-Aero skrev:
Anders_82 skrev:

För lite Saab folk iallafall, och för mycket Volvo tongue Har man en snygg bil som du så får man ju komma och inte sitta hemma o häcka mad

Hehe, det stämmer säkert... smile Tackar för det, hade giltiga skäl ikväll... big_smilecool
Ser ut att ha varit redigt med folk i alla fall...smile
Senast redigerat av Anders_82 (25 juli 2009)

Äppelodlare
305 Inlägg
25 juli 2009
Jill skrev:
3. Rakan var knök full med bilar i sommarvärmen, fanns inget att klaga på. Du var inte där men klagar ändå som vanligt.

Ägd tongue
Mycket roligt med alla bilar smile så knökfullt me bilar så snart trillar väl några utanför vid "världens ände" (ha ha)
Senast redigerat av Haakanzon (25 juli 2009)

207 Inlägg
25 juli 2009
Arkaj skrev:
Startar med maxvarv på 3500 varv, så boggar han lite i början, sen måste jag ju gasa och då släpper han direkt, då lägger jag i 2:an ganska omgående.
Ca 70-80% gas till typ 80-90 km/h sen fullt. Även om det spinner så går det riktigt fort upp till 115 där jag lägger i 3:an och sen har jag oftast fäste.

Har provat en massa starter och detta är det snabbaste sättet för min bil iaf. Nu snackar vi givetvis om gatdäck på gata.

MT däck på klistrad bana är ju lite annorlunda smile

Där ser man.. Va kul o se iaf smile Och som sagt sen innan så låter den ju dessutom fruktansvärt gött tongue
Då är det bara jag också som en vacker dag kanske kan börja köra lite, hehe...

164 Inlägg
25 juli 2009
Vart ju en riktigt trevlig kväll igår, mycke bilar och givetvis mycke folk...  big_smile

529 Inlägg
25 juli 2009
är inte polisen på besök där längre ?

Volvo fore life :)

4 418 Inlägg
25 juli 2009
Trådstartare
Mrc30 skrev:
är inte polisen på besök där längre ?

Näe, inte på samma sätt. Igår var först gången dom titta in, men åkte lika fort som de kom. Dök förbi 3ggr väldigt snabbt... Så det är kanon bra !! big_smile

2 077 Inlägg
25 juli 2009
Jill skrev:
JDMCRAZE skrev:

PS. Ja där var race! (PS2. Tack alla som ställer upp med sina bilar o kör ... till slut wink )

1. Ja men jag har inte påstått jag har en räcer direkt wink finns ett fåtal fina ska jag säga,din impreza inräknad,elias S14A + en del till men dem vet jag inte namn på ^^
kommer ändå dit för och träffa alla som e där..
2. Du,för förra gången så körde jag FÖRST av alla med just det, saaben wink mot en S80 T6 och loosade, men lik förbannat körde jag då, va 2-3 helger sen minns inte exakt men kört har jag wink !! Du kan ju fråga Danne med den gråa Type R'n han som var starter då wink kan tillägga det e mer än jag som tycker så här, men dem e väl för fega för och säga det? jag säger det iaf.. det e ju kul när folk kör wink
3. Ja visste att jag skulle få skit för detta, men ändå,.. bara sa som det va, tycker Ystad e bra.. men d finns bättre wink
4. Nej vår raka duger men ur säkerhetspunkt är den inte så bra, det kan du inte säga emot?
Senast redigerat av JDMCRAZE (25 juli 2009)

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

239 Inlägg
25 juli 2009
Olsson-Aero skrev:
Ljudet från din bil slår allt jag hört på länge. Man ser ju hur svårt du har med greppet. Lite synd. Men VILKET LJUD big_smile

Thx, Ja är det nåt som jag kommer behålla på bilen så är det iaf avgasrörets utformning.

239 Inlägg
25 juli 2009
Whacker skrev:
Arkaj skrev:
Startar med maxvarv på 3500 varv, så boggar han lite i början, sen måste jag ju gasa och då släpper han direkt, då lägger jag i 2:an ganska omgående.
Ca 70-80% gas till typ 80-90 km/h sen fullt. Även om det spinner så går det riktigt fort upp till 115 där jag lägger i 3:an och sen har jag oftast fäste.

Har provat en massa starter och detta är det snabbaste sättet för min bil iaf. Nu snackar vi givetvis om gatdäck på gata.

MT däck på klistrad bana är ju lite annorlunda smile

Där ser man.. Va kul o se iaf smile Och som sagt sen innan så låter den ju dessutom fruktansvärt gött tongue
Då är det bara jag också som en vacker dag kanske kan börja köra lite, hehe...

Du kan ju inte bara ha en bil som är all show and no go tongue
Du har ju tillräckligt med pulver för att köra smile

239 Inlägg
25 juli 2009
Folkmässigt så är ju ystadträffen mindre än t.ex. lödde och helsingborg. Men helt ärligt så tycker jag kvalitén _över lag_ är riktigt riktigt bra. Fina bilar som kör.
Kommer fler fredagar, iaf till efterträffen.

Sök