EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

Keller Hamster
20 september 2009 · 817 Inlägg

Jill: Måste säga att det funkade klockrent med avspärrningstejpen och med walkitalkisarna. Men nästa gång får du ordna en brasa eller en stol till Peter. Stackaren såg ju helt vilsen ut vid sin lyktstolpe i rondellen tongue

Ford Probe GT "Hamster-Racing" (1992)
Fidde_A4 Pro Painter
20 september 2009 · 449 Inlägg

Keller skrev:
Jill: Måste säga att det funkade klockrent med avspärrningstejpen och med walkitalkisarna. Men nästa gång får du ordna en brasa eller en stol till Peter. Stackaren såg ju helt vilsen ut vid sin lyktstolpe i rondellen tongue

LOL
Jo han gjorde de men han va behövd. Mina 2 andra walkisar låg kvar hemma i Hbg!

/Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Audi A4 Quattro Avant "Purple Mist" (2004)
Audi 80 L "Lina" (1974)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
20 september 2009 · 4 418 Inlägg

Keller skrev:
Jill: Måste säga att det funkade klockrent med avspärrningstejpen och med walkitalkisarna. Men nästa gång får du ordna en brasa eller en stol till Peter. Stackaren såg ju helt vilsen ut vid sin lyktstolpe i rondellen tongue

Klaga lagom, han hade iaf en stolpe att krama på wink

Jag var ensam ett bra tag, sen kom en Suv i full fart som jag vinka åt höger... sen kom de tillbaka o fråga om jag visste var pellets fabriken var... jag var tyvärr inte till någon hjälp.. men efter lite argumentation om vad som pågick på plats så sa jag att de väl kunde stanna o titta så fick de se.. Mycket riktigt, dom stanna hela kvällen och hjälpte mig att hålla ställningen när jag körde bla lollol Så jag vill tacka er anonyma killar som ställde upp o höll ställningarna !! big_smile

Sen kom det och gick mycket folk... Hade bla sällskap av 2 polacker ett bra tag som tyckte att det var hur häftigt som helst, efter en timma sa jag att det är häftigare nere vid starten, så svara dom med stora ögon -OH Can wi go there... haha lol Självklart sa jag o skicka ner dom cool

Fick även besök av SBP, de hade haft firmafest och gick ner o kika på körningen hehe... big_smilebig_smilebig_smile

Så udda händelser hela kvällen men så sjukt kul cool

JDMCRAZE
20 september 2009 · 2 077 Inlägg

men d va asbra arrangerat big_smile det gillas wink som sagt denna var ju fan obligatorisk o vara på ;D

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Keller Hamster
20 september 2009 · 817 Inlägg

Jill skrev:

Keller skrev:
Jill: Måste säga att det funkade klockrent med avspärrningstejpen och med walkitalkisarna. Men nästa gång får du ordna en brasa eller en stol till Peter. Stackaren såg ju helt vilsen ut vid sin lyktstolpe i rondellen tongue

Klaga lagom, han hade iaf en stolpe att krama på wink

Jag var ensam ett bra tag, sen kom en Suv i full fart som jag vinka åt höger... sen kom de tillbaka o fråga om jag visste var pellets fabriken var... jag var tyvärr inte till någon hjälp.. men efter lite argumentation om vad som pågick på plats så sa jag att de väl kunde stanna o titta så fick de se.. Mycket riktigt, dom stanna hela kvällen och hjälpte mig att hålla ställningen när jag körde bla lollol Så jag vill tacka er anonyma killar som ställde upp o höll ställningarna !! big_smile

Sen kom det och gick mycket folk... Hade bla sällskap av 2 polacker ett bra tag som tyckte att det var hur häftigt som helst, efter en timma sa jag att det är häftigare nere vid starten, så svara dom med stora ögon -OH Can wi go there... haha lol Självklart sa jag o skicka ner dom cool

Fick även besök av SBP, de hade haft firmafest och gick ner o kika på körningen hehe... big_smilebig_smilebig_smile

Så udda händelser hela kvällen men så sjukt kul cool

Hehe coolt smile
Aja Peter hade mig och Flugan som sällskap ett tag iaf wink

Ford Probe GT "Hamster-Racing" (1992)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
20 september 2009 · 4 418 Inlägg

Keller skrev:
Hehe coolt smile
Aja Peter hade mig och Flugan som sällskap ett tag iaf wink

Det var ju för tur de wink

Andreas79
20 september 2009 · 3 968 Inlägg

JDMCRAZE skrev:
men d va asbra arrangerat big_smile det gillas wink som sagt denna var ju fan obligatorisk o vara på ;D

Helt chockad du var på träffen, otroligt big_smile men kul du dök upp där!

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
WeDo
20 september 2009 · 3 390 Inlägg

Gör ej om Inför/Angående trådar till Eftersnack. Sen disskuterar vi inte race som ni vet, inte före, inte efter.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang