Growe skrev:
problemet är sättet..tex om man låser upp en dörr och man kliver in över kanten
och där står det en stolle med en pistol klart som fan man blir galen när man inser att det är en dum jävla polis utan något vätt i skallen skrek när han hade satt fängels på mig att jag hade slagit i hjäl honom om jag hade haft något hårt i handen
och dessutom ifråga satte jag honom hur fan man kan bete sig på det sättet
fick till svar men vet aldrig om du har ett vapen på dig
ungefär som att jag står med en uzi i handen osäkrad när jag låser upp min garage dörr
fick faktist inte ens något vättigt svar vad dom höll på med
inte ens idag vet jag varför idioterna stog i garaget
en försvars mekanism dom mesta har är att försvara sitt liv och det gjorde polaren han satt med ryggen mot dörren
och märker hur dörren flyter upp och någon skriker stilla annars skjuter vi
med dragna vapen antinge är man en hare och hjärtat stannar eller så försvarar man sig
en grej som är inbyggt i människan
från den tiden när vi var grott mäniska
polarn flyr inte utan försvarar sig därav tog han det första han hade brevid sig och kastade mot dom
det var inte förens efteråt han insåg att det var poliser (tyvärr missade han dom)
jag är av den naturen att jag blir så förbannad om någon hotar mig att jag exploderar
alltså hjärnan stängs av och jag blir helt förbytt
är normalt en väldigt lugn person som inte höjer rösten eller gör minsta väsen av mig
men i ett trängt läge där jag känner mig hotad tex när en pistol osäkras i huvudhöjd
så skulle jag garanterat ha slagit polisen om jag hade haft en möjlighet
derför får fan inte en polis bete sig på det sättet
dom ska verkligen göra sig säkra på att personen dom ska ha tag i eller ska arresteras vet att dom är poliser
det förstår man f-n inte om det första man hör är en pistol som osäkras
sen var detta Kling och Klang som stog inne i garaget några lokala poliser som inte hade en aning om vad dom höll på med
man tycker att en polis ska använda sunt förnuft när dom ska göra något
tex skrika polis stå stilla eller något sånt
inte stilla annars skjuter vi
eller ännu värre först kliva fram med pistolen i högsta hög och sedan skrika polis!
dessutom stå utom synhåll när det första man ser är pistolen
tog säkert 10sec för mig att inse att det verkligen var en polis
men bevisligen höll du på med snatteri osv eftersom du har så goda erfarenheter av polisen
annars skulle du aldrig ha så goda erfarenheter av polisen
har hört så många lögner och skit från poliser
att jag tappat all respekt för dom