BILDER: YstaTräffen 090424

Mackanol
25 april 2009 · 2 079 Inlägg

MrJAM skrev:

Mackanol skrev:

MrJAM skrev:
'Varningar: 1'. Vad betyder det?

Låter som om någon har fått en varning typ

Ja, antog det. Typ. Det står så under din avatar nämnligen. Tänkte mest eftersom pratet gled in på diskussioner om lågvattenmärken... Typ.

Ja, Jag lade märke till det för ett par dagar sedan, Helskumt...
Haha^^ kul

Senast redigerat av Mackanol (25 april 2009)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
MrJAM
25 april 2009 · 1 464 Inlägg

Ja, väldigt skojigt. Haha.

On topic;
Var Andreas där och tog bilder också?

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Fidde_A4 Pro Painter
25 april 2009 · 449 Inlägg

Snygga bilder Jill!
Trist som fasen att de dök upp en bil som stod där hela kvällen...
Vi åkte upp till Helsingborg en sväng för att se om där va nått ös men de va dött där åxå vid 23.30...
Nu e man åter kommen ner till Skanör så de blev en nätt tripp på ca 40 mil idag!!! wink

På återseende!

Mvh
Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Audi 80 L "Lina" (1974)
Audi A4 Quattro Avant "Purple Mist" (2004)
svined
25 april 2009 · 36 Inlägg

ja riktigt nice bilder, plolisen kan ju däremot leta upp nått vettigt att sköta...

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
25 april 2009 · 4 418 Inlägg

hansson88 skrev:
riktigt tråkigt att få böter för en liten framskylt! sjukt 1500 kr

Mmm... Riktigt surt, jag lider med dig! sad

TUbbex skrev:
polisen tänker på miljön, stog fan igång 3tim :S  borde fan skicka ett Email till miljövärket att polisen har igång sin bil hela tiden...+ har dom inget annat att göra mer än ge böter som är pakerade. och pakera kan dom inte heller stog i vägen för oss som skulle köra en runda...

Jill håller med dej precis,

Mackanol,  var du där eller ??

Riktigt illa... Men dom frös väl roll

Näe, hade dom gått ur bilen... gått runt dessa 3 tim och vart trevliga och pratat med folk så hade dom fått stjärna i kanten. Dom kan även påpeka fel som lite reggskylt och säga att det blir böter om du inte sätter på den...

Men att fisa runt i bussen och kolla varenda bil för att försöka hitta ett fel, då anser jag att man utövar maktmissbruk.


MrJAM skrev:
Ja, väldigt skojigt. Haha.

On topic;
Var Andreas där och tog bilder också?

Heh... du la oxå märke till det ... Ville inte påpeka det för att försöka hålla stämningen uppe i tråden big_smile Men ibland blir det komiskt när man kastar sten i glashus....

Back on topic - Sjukt härlig kväll! Hur gick det med din hosta då? Börjar bli bättre?

Andreas fotade, så där ska det komma bilder och sen såg jag minst 2-3 kameror till... och gubben fota oxå... Så du kan se framemot fler bilder wink

Fidde_A4 skrev:
Snygga bilder Jill!
Trist som fasen att de dök upp en bil som stod där hela kvällen...
Vi åkte upp till Helsingborg en sväng för att se om där va nått ös men de va dött där åxå vid 23.30...
Nu e man åter kommen ner till Skanör så de blev en nätt tripp på ca 40 mil idag!!! wink

På återseende!

Mvh
Fidde

Övervägde att åka utan reggplåt för att visa att jag våga ;P bara så du vet wink
Komiskt var att belysningen på reggskylten var död i bak så i princip så såg dom inte skylten ändå lolcool

Skit kul att ni kom och besökte oss iaf... Hoppas att det blir fler ggr! smile

Senast redigerat av Jill (25 april 2009)

Tubbex
25 april 2009 · 1 517 Inlägg

mycket trevlig kväll annars, många bilar att titta på smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
svined
25 april 2009 · 36 Inlägg

Mackanol skrev:

Jill skrev:
Synd att Kling och Klang i denna lågkonjunktur inte har något "jobb", utan måste jaga in pengar till lönen genom att hitta fel på fina bilar... Patetiskt är det enda jag får fram... Gör något vettigt!!!

Jäääääävlar, Du har verkligen sjunkit så lågt man kan i mina ögon den senaste månaden yikes

Men sån tur att ingen bryr sig om vad du tycker....

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
25 april 2009 · 4 418 Inlägg

svined skrev:
ja riktigt nice bilder, plolisen kan ju däremot leta upp nått vettigt att sköta...

Tackar big_smile

MrJAM
25 april 2009 · 1 464 Inlägg

Jill skrev:
Back on topic - Sjukt härlig kväll! Hur gick det med din hosta då? Börjar bli bättre?

Andreas fotade, så där ska det komma bilder och sen såg jag minst 2-3 kameror till... och gubben fota oxå... Så du kan se framemot fler bilder wink

Börjar bli lite bättre, men det sår saaaaaaaaaaakta... mad Sjukskriven till Torsdag så; Nästa Fredag!™

Skoj med lite fler bilder. Har inte du och gubben ett galleri på nätet? Som Andreas?

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
25 april 2009 · 4 418 Inlägg

Pekka skrev:
Fina bilder!!! Jag är lite kluven när det gäller diskussionen om Polisens närvaro, visst finns det allvarligare brott än tända dimljus och tonade rutor etc. Men det är ju inte uthängda/dit kommenderade konstaplar som bestämt  lagarna i Sverige -dom gör ju bara sitt jobb. Men man kan ju praktisera sitt yrke på olika sätt - varför inte parkera bussen och gå ut och föra en dialog med folket på plats. Som dom stod parkerade igår skapar bara irritation och agg mot ordningsmakten.

Tack! big_smile

Jag håller med dig, de får gärna vara där och gå runt... Allt hänger på vilket "sätt" man utövar sitt yrke... Man kan sköta det snyggt och man kan vara en "pain in da as" så att säga...

Jag hade tex uppskattat om de stått och gjort nykterhetskontroll bara rakt av... Då skyddar man samhället och upprätthåller ordningen.

Men att sitta på tongång i sin lathet och leta efter fel ... näe, det är inte min tepåse!

MrJAM skrev:

Jill skrev:
Back on topic - Sjukt härlig kväll! Hur gick det med din hosta då? Börjar bli bättre?

Andreas fotade, så där ska det komma bilder och sen såg jag minst 2-3 kameror till... och gubben fota oxå... Så du kan se framemot fler bilder wink

Börjar bli lite bättre, men det sår saaaaaaaaaaakta... mad Sjukskriven till Torsdag så; Nästa Fredag!™

Skoj med lite fler bilder. Har inte du och gubben ett galleri på nätet? Som Andreas?

Uscha, sjukskriven är aldrig skoj sad
J nästa fredag sp ska vår vara nyrekondad inför VSCM som vi ska ställa ut på Lördagen... Men nu måste bara mina grejer komma, fjädrar, avgas och fälgar tongue

Bilderna lägger vi alltid upp på http://www.motorzon.se/event Så utöver det finns ingen hemsida, ännu, tyvärr...

Keller Hamster
25 april 2009 · 817 Inlägg

Fina bilder Jill! Synd att du inte sparade fasanen i grillen, sett vad polisen sagt om det tongue

Senast redigerat av Keller (25 april 2009)

Ford Probe GT "Hamster-Racing" (1992)
Fidde_A4 Pro Painter
25 april 2009 · 449 Inlägg

Jill skrev:
Övervägde att åka utan reggplåt för att visa att jag våga ;P bara så du vet wink
Komiskt var att belysningen på reggskylten var död i bak så i princip så såg dom inte skylten ändå lolcool

Skit kul att ni kom och besökte oss iaf... Hoppas att det blir fler ggr! smile

Hehe... Vi såg de... wink
Klart vi dyker upp igen... wink
Om inte annat så lär ni väll dyka upp till Helsingborg?!?

Mvh
Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Audi A4 Quattro Avant "Purple Mist" (2004)
Audi 80 L "Lina" (1974)
T_Borg
25 april 2009 · 164 Inlägg

Kan bara instämma med vad många här innan sagt/skrivit, en riktigt trevlig kväll med många riktigt fina bilar och kanonfina foto med Jill!

//Tobbe smile

-jessi-
25 april 2009 · 6 Inlägg

ser sjukt trevligt ut.. får nog ta å rulla ner en fredag.. smile
mycket fina bilder smile
// Jessi

reggae
25 april 2009 · 119 Inlägg

Woho, fick tummen loss i från handflatan igår... Var en trevlig träff/kväll.. lite retsamt att dom skulle stå där hela tiden på TOMGÅNG.....

Ska det va så ska de va på skånska!
_____________________________
"Haur du sitt Malme, Haur du sitt varrden"
Volvo 850GLT "PEAB" (1992)
YoY0 SRS
25 april 2009 · 168 Inlägg

Jill tycker du får kommer till Malmö istället någon gång ^^

Volkswagen Golf 1,6 "Den lilla Golfen" (2002)
Andreas79
25 april 2009 · 3 968 Inlägg

MrJAM skrev:
Ja, väldigt skojigt. Haha.

On topic;
Var Andreas där och tog bilder också?

Japp, lägger upp mina bilder under dagen smile

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Andreas79
25 april 2009 · 3 968 Inlägg

Vanja/Jill: Kanonbilder som vanligt mycket fina foton smile bra jobbat!

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
25 april 2009 · 4 418 Inlägg

Keller skrev:
Fina bilder Jill! Synd att du inte sparade fasanen i grillen, sett vad polisen sagt om det tongue

Tackar!
Haha... om inte så hade den luktat riktigt illa vid det här laget big_smile

Fidde_A4 skrev:

Jill skrev:
Övervägde att åka utan reggplåt för att visa att jag våga ;P bara så du vet wink
Komiskt var att belysningen på reggskylten var död i bak så i princip så såg dom inte skylten ändå lolcool

Skit kul att ni kom och besökte oss iaf... Hoppas att det blir fler ggr! smile

Hehe... Vi såg de... wink
Klart vi dyker upp igen... wink
Om inte annat så lär ni väll dyka upp till Helsingborg?!?

Mvh
Fidde

Hähä... Men vi åkte illa snabbt och köpte nya lampor, så nu är den felfri igen big_smile
Absolut, kommer upp till helsingborg så fort det är lite varmare... och bilen är lite snyggare tongue wink


T_Borg skrev:
Kan bara instämma med vad många här innan sagt/skrivit, en riktigt trevlig kväll med många riktigt fina bilar och kanonfina foto med Jill!

//Tobbe smile

Tackar o bockar big_smile

-jessi- skrev:
ser sjukt trevligt ut.. får nog ta å rulla ner en fredag.. smile
mycket fina bilder smile
// Jessi

Absolut, det får du göra. Det var en toppen kväll!!! big_smile

rc_mysan skrev:
trevlig träff och toksnygga bilder jill! big_smile ok om jag lånar dom på min?

Tackar, javisst... låna på du big_smile Skit skoj att träffas!

reggae skrev:
Woho, fick tummen loss i från handflatan igår... Var en trevlig träff/kväll.. lite retsamt att dom skulle stå där hela tiden på TOMGÅNG.....

Haha... big_smile

YoY0 skrev:
Jill tycker du får kommer till Malmö istället någon gång ^^

Jaddå, alla dagar utom fredagar wink

Andreas79 skrev:
Vanja/Jill: Kanonbilder som vanligt mycket fina foton smile bra jobbat!

Tack Andreas ... Ser framemot dina bilder! smile

Hences =)
25 april 2009 · 83 Inlägg

Haha, finns det någon träff du missar? tongue Snygga bilder som vanligt, thumbs up!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang