2185
Sök

Angående Träff i Skåne! 30/5-09

Bilförsäljare på Hörby Bil
152 Inlägg
8 maj 2009
MrJAM skrev:
Nu är planerna på en MiniTour á la Skåne iallafall mer konkret, så om någon känner att de även vill ta en tur innan träffen... wink

Om någon är manad så sökes även lite info runt Hörbytrakten (österut) så vill nån hänga med och har koll på vägarna, tveka inte att göra ett inlägg.

Ursäkta 'trådkapningen', men det kändes som det var ok med smygreklam, med tanke på att det hör ihop i slutändan!

Behöver inte be om ursäkt, tycker bara det är härligt med lite initiativ! Finns fina vägar runt Hörby med 70km/h kan jag säga!

118 Inlägg
8 maj 2009
Kommer nog förbi en sväng smile

251 Inlägg
9 maj 2009
Klart man kommer, ska se om jag kan få med fler wink

48 Inlägg
9 maj 2009
Trådstartare
nucleardonkey skrev:
Klart man kommer, ska se om jag kan få med fler wink

sjukt jävla bra!

118 Inlägg
9 maj 2009
Typiskt.. ska iväg på kvällen =/ trodde först det va en fredag.

36 Inlägg
11 maj 2009
kommer nog med!! ska försöka dra med så många som möjligt!!

48 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
atrsa_gsi_ante skrev:
kommer nog med!! ska försöka dra med så många som möjligt!!

Kanon!

R1 driver!
5 128 Inlägg
13 maj 2009
Förresten, tänkte bara kolla om det har fått godkännande av markägarna att va där? Inte för att det ska va några problem om alla sköter sig, men mest en tanke jag fick?! smile

48 Inlägg
13 maj 2009
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Förresten, tänkte bara kolla om det har fått godkännande av markägarna att va där? Inte för att det ska va några problem om alla sköter sig, men mest en tanke jag fick?! smile

Nej! Alla ska sköta sig på platsen! nedskräpning gör man i papperskorgar eller i sina egna bilar!

400 Inlägg
14 maj 2009
ja kommer nog oxå dit smile ska dra me mig lite folk oxå

www.sideways.nu
136 Inlägg
16 maj 2009
MRapollo skrev:

hmm, ja om nu du skall dit också så kanske man skulle fara... inte så många mil dit för mig precis tongue ;D

400 Inlägg
16 maj 2009
Barnie79 skrev:
MRapollo skrev:

hmm, ja om nu du skall dit också så kanske man skulle fara... inte så många mil dit för mig precis tongue ;D

hehe det tycker jag smile

Lastbilschaufför
80 Inlägg
16 maj 2009
Jag är med i MiniTour á la Skåne, så jag kommer cool

1 464 Inlägg
17 maj 2009
JimRS skrev:
Jag är med i MiniTour á la Skåne, så jag kommer cool

Ja, lite tråkigt om du bara kör förbi slutstationen lite lagom nonchalant... winklol

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

601 Inlägg
17 maj 2009
Jag tittar nog med dit smile

152 Inlägg
17 maj 2009
Härligt att se så många engagerade och deltagande! Efter en hård helg så kikade jag in här precis och såg att många fler kommer dyka upp smile Vi ses!

146 Inlägg
18 maj 2009
Kommer nog förbi och tittar wink

R1 driver!
5 128 Inlägg
18 maj 2009
Zipped_Pick_5 skrev:
_DamnIt skrev:

Nej! Alla ska sköta sig på platsen! nedskräpning gör man i papperskorgar eller i sina egna bilar!

Helt rätt inställning! Får vi bara hoppas att det fungerar nu med smile Skulle va skoj att kunna ha en återkommande träff lite närmare en, så man inte behöver köra till Lödde alltid

152 Inlägg
18 maj 2009
_DamnIt skrev:
Zipped_Pick_5 skrev:
_DamnIt skrev:

Helt rätt inställning! Får vi bara hoppas att det fungerar nu med smile Skulle va skoj att kunna ha en återkommande träff lite närmare en, så man inte behöver köra till Lödde alltid

Precis detta som är tanken! Får fundera ut en bra dag att ha det på för att inte krocka med just lödde och kstad. Men blir detta lyckat så får vi absolut sätta oss och planera en ny träff jag och min polare. Ska bli riktigt spännande att se hur många vi blir och alla olika bilar smile

LÄNGTAR!

119 Inlägg
24 maj 2009
Här verkar vara rätt dött i denna tråden..
Ni får ju liva upp den så den syns. Så det kommer mer folk till träffen!!smile

Malmöit

Sök